Facebook почав тестувати кнопку для невподобаних коментарів

Користувачі соцмережі Facebook можуть отримати можливість висловити своє негативне ставлення до коментарів і приховувати їх, пише IT-видання TechCrunch. Соцмережа почала тестувати функцію downvote - можливість "замінусовати" коментарі, які не сподобалися.
Представник соцмережі підтвердив виданню цю інформацію і підкреслив, що мова не йде про створення функції, прямо протилежної "лайку": downvote не буде видно іншим користувачам (тільки адміністрації Facebook), лічильник вестися не буде. "Ми не тестуємо кнопку dislike. Ми експериментуємо з інструментом, який дозволить користувачам надавати нам відгук про публікації на публічних сторінках. Поки функція працює тільки у малої кількості людей в США", - повідомив представник Facebook. За даними порталу, мова йде про близько 5% користувачів у цій країні, у яких смартфон працює на ОС Android.
При натисканні на нову кнопку, йдеться в матеріалі, коментар ховається, а користувач може поскаржитися на вміст, назвавши його або "образливим", або таким, що "вводить в оману", або "що не відповідає темі розмови". Це дозволить адміністрації соцмережі вирішити, чи є коментар спірним або в ньому міститься неправдива інформація. Можливість приховати коментар в соцмережі вже є, але вона "захована" в окремому меню.
Творець соцмережі Марк Цукерберг говорив ще в 2015 році, що соцмережа не збирається вводити кнопку "дізлайка". Тоді він пояснив, що не хоче перетворювати Facebook в звичайний інтернет-форум, де користувачі постійно "плюсують" або "мінусують" чужі повідомлення. В результаті користувачі отримали альтернативу звичайним "лайкам": "реакції", п'ять способів продемонструвати своє ставлення до тієї чи іншої публікації.
Після президентської кампанії в США в 2016 році і супутнього скандалу про "російське втручання" в електоральний процес адміністрація Facebook пообіцяла внести зміни, щоб перешкоджати спробам впливати на громадську думку. У січні 2018 року Цукерберг оголосив про зміну алгоритму формування стрічки новин користувача: пріоритетність постів від друзів у видачі підвищиться, а повідомлення від компаній, новини або відео будуть з'являтися рідше.