Інтерфакс-Україна
08:58 26.04.2018

Чиновникам Дніпра затвердили Кодекс поведінки та діловий дрес-код

2 хв читати
Чиновникам Дніпра затвердили Кодекс поведінки та діловий дрес-код

Депутати Дніпровської міськради на черговій сесії в середу затвердили Кодекс поведінки працівників міськради, в якому чітко прописано, що дозволено робити чиновникам і яким має бути їхній дрес-код.

За дотриманням виконання кодексу стежитиме спеціальна комісія з питань поведінки працівників Дніпровської міськради. А за порушення передбачено дисциплінарну відповідальність.

Основними вимогами до зовнішнього вигляду співробітників міськради є: для жінок - офіційно-діловий стиль, тобто костюм класичного крою. При цьому спідниця має бути приблизно до середини коліна - на 5 см вище або нижче. Допускаються також брючні костюми, класичні блузки та закриті сукні. Крім цього, співробітницям міськради слід підбирати речі не більше трьох кольорів і двох типів принтів. Водночас жінкам рекомендовано утриматися від прозорих тканин, глибоких декольте, занадто вузьких і коротких спідниць із глибокими розрізами. Чоловічий дрес-код передбачає костюм і сорочку спокійних кольорів.

Також у кодексі зазначено, що працівники міськради, які постійно спілкуються з городянами, мають носити бейджи з зазначенням прізвища, імені та посади.

Крім цього, кодекс забороняє з'являтися в громадських місцях у нетверезому стані - навіть у неробочий час.

У документі прописано, що, крім якісної роботи, чиновники мають бути "об'єктивними, ввічливими та доброзичливими. І зобов'язані не допускати в міжособистісному спілкуванні, публічних виступах або коментарі в соцмережах висловлювань, що дискримінують, принижують національну або людську гідність, релігійні переконання інших".

Також їм слід утриматися від створення і поширення неточних і неправдивих матеріалів.

Документ також регламентує графік роботи. Загалом це 40 годин на тиждень: з понеділка по четвер з 9:00 до 18:00, а у п'ятницю - до 16:45. Перерва - з 13:00 до 13:45.

На думку депутатів, кодекс допоможе чиновникам працювати ефективніше й уникати, зокрема, зловживань владою. З нормами поведінки посадових осіб ознайомлюватимуть також при прийомі на роботу, а дотримання задекларованих правил може впливати на кар'єрне зростання працівника.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Нову систему сплати туристичного збору для паломників запустили в Умані

Логістичний центр "Епіцентр" на Київщині постраждав внаслідок удару дронів

Єврокомісія: ми не оголошували дату представлення 19-го пакету санкцій для РФ, тому немає відтермінування

В ЦПД назвали проведені окупантами вибори у Севастополі незаконними

У Києві відбувся благодійний забіг Spartan на підтримку ГУР

Перебування в кадровому резерві вчителів на прифронтових територіях передбачає виплату не менше 2/3 окладу

Окупанти вдарили дроном по навчальному закладу в центрі Харкова, постраждали 3 людей, пожежу локалізовано

ЄС проводить консультації щодо певних положень 19-го пакету санкцій – радник президента

Міноборони вперше на запит військових закупило квадроцикли, вони надійдуть до війська до кінця року

Дощі пройдуть Україною у найближчі два дні, стає прохолодніше

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА