Інтерфакс-Україна
08:58 26.04.2018

Чиновникам Дніпра затвердили Кодекс поведінки та діловий дрес-код

2 хв читати
Чиновникам Дніпра затвердили Кодекс поведінки та діловий дрес-код

Депутати Дніпровської міськради на черговій сесії в середу затвердили Кодекс поведінки працівників міськради, в якому чітко прописано, що дозволено робити чиновникам і яким має бути їхній дрес-код.

За дотриманням виконання кодексу стежитиме спеціальна комісія з питань поведінки працівників Дніпровської міськради. А за порушення передбачено дисциплінарну відповідальність.

Основними вимогами до зовнішнього вигляду співробітників міськради є: для жінок - офіційно-діловий стиль, тобто костюм класичного крою. При цьому спідниця має бути приблизно до середини коліна - на 5 см вище або нижче. Допускаються також брючні костюми, класичні блузки та закриті сукні. Крім цього, співробітницям міськради слід підбирати речі не більше трьох кольорів і двох типів принтів. Водночас жінкам рекомендовано утриматися від прозорих тканин, глибоких декольте, занадто вузьких і коротких спідниць із глибокими розрізами. Чоловічий дрес-код передбачає костюм і сорочку спокійних кольорів.

Також у кодексі зазначено, що працівники міськради, які постійно спілкуються з городянами, мають носити бейджи з зазначенням прізвища, імені та посади.

Крім цього, кодекс забороняє з'являтися в громадських місцях у нетверезому стані - навіть у неробочий час.

У документі прописано, що, крім якісної роботи, чиновники мають бути "об'єктивними, ввічливими та доброзичливими. І зобов'язані не допускати в міжособистісному спілкуванні, публічних виступах або коментарі в соцмережах висловлювань, що дискримінують, принижують національну або людську гідність, релігійні переконання інших".

Також їм слід утриматися від створення і поширення неточних і неправдивих матеріалів.

Документ також регламентує графік роботи. Загалом це 40 годин на тиждень: з понеділка по четвер з 9:00 до 18:00, а у п'ятницю - до 16:45. Перерва - з 13:00 до 13:45.

На думку депутатів, кодекс допоможе чиновникам працювати ефективніше й уникати, зокрема, зловживань владою. З нормами поведінки посадових осіб ознайомлюватимуть також при прийомі на роботу, а дотримання задекларованих правил може впливати на кар'єрне зростання працівника.

ОСТАННЄ

Через ракетний удар по навчальному підрозділу Сухопутних військ відомо про 12 загиблих і понад 60 поранених

Двоє загиблих, 559 затриманих у наслідок заворушень футбольних фанів у Франції

Короткочасні дощі, місцями грози очікуються у понеділок у ряді областей України

Дві мирних мешканки постраждали через удар fpv-дрону по Купʼянську - прокуратура

ЦПД щодо зруйнування мостів у Брянській і Курській областях РФ : Кремль може готувати "підґрунтя для зриву перемовин - з іміджевою атакою на Україну як "країну-терориста"

Російські війська вбили херсонку у Дніпровському районі - ОВА

У Польщі відбувається другий тур президентських виборів

Одна людина загинула і 14 постраждали внаслідок ворожих обстрілів Харківської області за добу - Синєгубов

Кількість боєзіткнень цього тижня зросла на 8%, авіаударів – на 20% – Генштаб

Кількість поранених внаслідок ворожої атаки на Запоріжжя зросла до трьох – ОВА

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА