Інтерфакс-Україна
08:58 26.04.2018

Чиновникам Дніпра затвердили Кодекс поведінки та діловий дрес-код

2 хв читати
Чиновникам Дніпра затвердили Кодекс поведінки та діловий дрес-код

Депутати Дніпровської міськради на черговій сесії в середу затвердили Кодекс поведінки працівників міськради, в якому чітко прописано, що дозволено робити чиновникам і яким має бути їхній дрес-код.

За дотриманням виконання кодексу стежитиме спеціальна комісія з питань поведінки працівників Дніпровської міськради. А за порушення передбачено дисциплінарну відповідальність.

Основними вимогами до зовнішнього вигляду співробітників міськради є: для жінок - офіційно-діловий стиль, тобто костюм класичного крою. При цьому спідниця має бути приблизно до середини коліна - на 5 см вище або нижче. Допускаються також брючні костюми, класичні блузки та закриті сукні. Крім цього, співробітницям міськради слід підбирати речі не більше трьох кольорів і двох типів принтів. Водночас жінкам рекомендовано утриматися від прозорих тканин, глибоких декольте, занадто вузьких і коротких спідниць із глибокими розрізами. Чоловічий дрес-код передбачає костюм і сорочку спокійних кольорів.

Також у кодексі зазначено, що працівники міськради, які постійно спілкуються з городянами, мають носити бейджи з зазначенням прізвища, імені та посади.

Крім цього, кодекс забороняє з'являтися в громадських місцях у нетверезому стані - навіть у неробочий час.

У документі прописано, що, крім якісної роботи, чиновники мають бути "об'єктивними, ввічливими та доброзичливими. І зобов'язані не допускати в міжособистісному спілкуванні, публічних виступах або коментарі в соцмережах висловлювань, що дискримінують, принижують національну або людську гідність, релігійні переконання інших".

Також їм слід утриматися від створення і поширення неточних і неправдивих матеріалів.

Документ також регламентує графік роботи. Загалом це 40 годин на тиждень: з понеділка по четвер з 9:00 до 18:00, а у п'ятницю - до 16:45. Перерва - з 13:00 до 13:45.

На думку депутатів, кодекс допоможе чиновникам працювати ефективніше й уникати, зокрема, зловживань владою. З нормами поведінки посадових осіб ознайомлюватимуть також при прийомі на роботу, а дотримання задекларованих правил може впливати на кар'єрне зростання працівника.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

До українських вишів у 2025р. зараховано 5,5 тис. іноземних студентів

Термін відновлення руху мостом на трасі М-15 "Одеса — Рені" поки не визначено — Агентство відновлення

РФ атакувала об’єкт Smart Energy на Харківщині понад 10 БПЛА

ГУР оприлюднив кадри спецоперації: Легіон "Свобода Росії" паралізував залізничну артерію окупантів на ТОТ у Запорізькій області

На трасі М-15 Одеса – Рені припинено рух вантажного транспорту

Сили оборони знищили масове скупчення броньованої техніки ворога біля Покровська – 7-й корпус ДШВ

У Держприкордонслужбі дали рекомендації щодо альтернативних шляхів до пунктів пропуску на кордоні з Молдовою

На Одещині працюють рятувальники з 12 регіонів України - очільник МВС

Прем'єрка Данії: Сьогоднішній день є хорошим прикладом того, що коли щось є необхідним, ми здатні це забезпечити

Польща завжди бере участь в перемовинах щодо підтримки України — Зеленський

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА