14:26 30.05.2018

Вступ-2018: ТОП-6 найтиповіших помилок, які може уникнути абітурієнт під час заповнення електронного кабінету - ДП "Інфоресурс"

4 хв читати
Вступ-2018: ТОП-6 найтиповіших помилок, які може уникнути абітурієнт під час заповнення електронного кабінету - ДП "Інфоресурс"

Один з ключових етапів Вступу-2018 -  реєстрація електронних кабінетів та подання заяв для абітурієнтів, які здебільшого вступають  після 11 класів (йдеться про вступ на бакалавра,  молодшого спеціаліста та магістра медичного, ветеринарного й фармацевтичного спрямування). Саме цей етап вступної кампанії – наймасовіший, повідомляє ДП "Інфоресурс" в офіційном релізі у середу.

За даними ДП «Інфоресурс» з 2016 року, коли електронна подача документів стала обов’язковою, сервісом скористалися кількасот тисяч вступників, подавши не один мільйон заяв. «Тому й помилок тут буває найбільше», - підкреслюють у підприємстві.  

«Цього року ми склали рейтинг ТОП-6 найтиповіших помилок абітурієнтів минулих років. Сподіваємось, це допоможе спростити процес подачі документів та заощадити час вступників», - говорить Оксана Бєлік, директор Державного підприємства «Інфоресурс».

Вона додала, що реєстрація кабінетів стартує 2 липня на сайті https://ez.osvitavsim.org.ua/, а подавати через них заяви можна буде з 12 липня.

Отже:

  1. Вступники намагаються реєструвати кабінет на неіснуючу або заборонену в Україні адресу електронної пошти. Нагадаю, що крім прямих заборон mail.ru, yandex.ru та інших, блокуються ресурси bk.ru, mail.ua, yandex.ua. Також через неуважність вступники можуть плутати літери або цифри в адресі своєї скриньки. Тому, по-перше, будьте максимально уважні під час заповнення форми, а, по-друге, використовуйте для реєстрації пошту, точно дозволену в Україні, наприклад ukr.net, i.ua, gmail.
  1. Ще одна поширена ситуація – коли в шкільному атестаті та сертифікаті ЗНО не співпадають дані вступника: ПІБ та/або дата народження тощо. Якщо в документах є такі розбіжності, то створити електронний кабінет неможливо. Тобто вступнику варто заздалегідь порівняти дані у сертифікаті та атестаті. У разі виявлення розбіжностей (помилок), одразу зверніться: якщо в атестаті – до школи, якщо в сертифікаті ЗНО – до відповідного регіонального центру оцінювання якості освіти.
  1. Якщо ви маєте пільги (спеціальні умови) для вступу, то скористатися ними можна тільки у разі подачі документів в паперовій формі. У такому разі НЕ потрібно реєструвати електронний кабінет, звертайтеся до приймальної комісії вишу. Подані через електронний кабінет заяви не розглядаються для вступу за пільгами. Більше про це є в наказі МОН № 1378 від 13.10.2017 року «Про затвердження деяких нормативно-правових актів з питань прийому на навчання до закладів вищої освіти».
  1. У системі електронного вступу існують вимоги до формату та розміру фото і сканкопій документів, які завантажують вступники. Будь ласка, перед завантаженням переконайтеся, що документи збережені в форматах JPG (JPEG, PNG), максимальний розмір кожного файлу – до 1 Мб.
  1. Щодо сільського коефіцієнта. Цього року він діє лише для вступників, які зареєстровані в селах не менше 2 років до подання заяв про вступ та які в рік вступу здобули повну загальну середню освіту в школах на території сіл. Цей коефіцієнт не поширюється на селища міського типу. На сьогодні у системі ЄДЕБО відсутня можливість видалення/редагування довідки про реєстрацію у сільській місцевості. Тобто, перед її завантаженням вступнику треба переконатися, що вона відповідає встановленому зразку (Додаток №13 до постанови від 2 березня 2016 р. № 207 "Про затвердження Правил реєстрації місця проживання та Порядку передачі органами реєстрації інформації до Єдиного державного демографічного реєстру" http://zakon2.rada.gov.ua/laws/file/text/44/f454477n307.doc). Також наголошую, що після подання першої заяви інформацію в кабінеті змінити неможливо, тому переконайтеся у її коректності до подання заяви.
  1. Особливо уважним також варто бути під час вибору конкурсної пропозиції та встановленні пріоритетності заявам для вступу на бюджетні місця. Адже як було зазначено у попередньому пункті, після подання першої заяви нічого змінити неможливо. Пам’ятайте, що на бюджет можливо подати не більше як 7 заяв на максимум 4 спеціальності. Кількість заяв, яку можна подати на навчання за контрактом, не обмежується.

«Також нагадуємо, що перший і останній дні реєстрації та подачі документів зазвичай є найбільш проблемними – система перевантажується через велику кількість одночасних звернень. Тож, будь ласка, не поспішайте все зробити в перший день та не відкладайте на останній. Часу вистачить всім, адже реєстрація триватиме з 2 липня аж до 18-ї год. 25 липня (24 дні), а подання заяв – з 12 липня до 18-ї год. 26 липня (13 днів)» - резюмує Оксана Бєлік

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

Міноборони України опублікувало основні новації в законі про мобілізацію, який набуде чинності 18 травня

Байден підписав закон про надання допомоги Україні

ВР має намір удосконалити законодавство про звернення

Лондон та Берлін мають намір співпрацювати для виробництва відновлюваної енергії у Північному морі

Сунак і Шольц заявили про спільну роботу над варіантами використання заморожених активів РФ

Генпрокурор підписав стандарт діяльності прокурорів із захисту інвестицій під час досудового розслідування

На все майно ексголови Верховного Суду Князєва накладено арешт - Мін'юст

ВР розширила компетенцію органів місцевого самоврядування в частині міжтериторіального та транскордонного співробітництва

"Укренерго": Ввечері буде застосовано обмеження енергопостачання для промспоживачів і бізнесу в усіх регіонах

ДТЕК відновив електропостачання споживачів Святошинського району в Києві

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА