Британським супермаркетам заборонять розміщувати солодощі біля кас
Британська влада заборонить супермаркетам розміщувати солодощі біля кас і продавати шкідливу їжу по акціях "два за ціною одного". Як повідомляє The Telegraph, у рамках боротьби з ожирінням також розглядається можливість обмежити використання мультиплікаційних персонажів в рекламі шкідливої їжі.
Ще одна ініціатива, яка поки тільки розглядається, передбачає продаж енергетиків тільки особам старше 16 років.
Міністр охорони здоров'я Джеремі Хант, який є одним з авторів змін до законодавства, також пропонує з 2020 року заборонити рекламувати продукти з високим вмістом цукру або солі по телебаченню до 21:00.
Як з'ясувало видання, ще одним кроком по боротьбі з ожирінням може стати заборона ресторанам і кафе пропонувати безкоштовно доливати відвідувачам солодку газовану воду.
У Великій Британії заборонено рекламувати шкідливу їжу в дитячих програмах, але дослідження показують, що британські діти близько 64% відсотків часу, проведеного перед телевізором, дивляться інші передачі, крім дитячих.
Відсоток першокласників, які страждають від ожиріння, зростає в країні вже другий рік поспіль. У майже 10% дітей у віці 4-5 років, за даними на 2016-2017 рік, є зайва вага.