11:05 13.06.2018

Лубутен виграв суд про ексклюзивне право на червону підошву

2 хв читати
Лубутен виграв суд про ексклюзивне право на червону підошву

Суд Європейського союзу підтвердив ексклюзивне право французького дизайнера взуття Крістіана Лубутена на знамениті червоні підошви жіночих туфель і визнав, що червоний колір може розглядатися як фірмовий торговий знак.

Судова справа почалася в 2012 році, коли голландська мережа магазинів vanHaren представила колекцію взуття Fifth Avenue у співпраці з голлівудською актрисою Хеллі Беррі, в якій були туфлі-човники з червоними підошвами, повідомляє BBC.

К.Лубутен визнав це незаконним використанням елемента свого товарного знака, на той момент законодавчо захищеного в країнах Бенілюксу. З ним погодився Гаазький окружний суд, який ухвалив щодо vanHaren тимчасову судову заборону на продаж синьо-чорних туфель із червоною підошвою.

У 2014 році vanHaren подав апеляцію, і справу спрямували в Європейський суд. Представники компанії наполягали на тому, що в К.Лубутена не може бути ексклюзивного права на червоні підошви, оскільки за законами ЄС "форма товару, що надає йому значної вартості", не визнається елементом торговельної марки на території ЄС.

Як заявляв генеральний адвокат Європейського суду Мацей Шпунар, який виступав на боці голландської фірми, рішення суду не повинно враховувати "привабливість товару, обумовлену репутацією марки або її власника".

Торгова марка К.Лубутена, як зазначено в документах, передбачає право на використання "червоного кольору (відтінок Pantone 18 1663TP), нанесеного на підошву туфлі".

К.Лубутен привітав рішення суду. Він створив першу пару свого фірмового взуття на червоній підошві в 1993 році, скориставшись червоним лаком для нігтів своєї асистентки.

"Захист червоної підошви як товарного знака Christian Louboutin закріплено Європейським судом, - ідеться в заяві дизайнера. - Червоний колір, нанесений на підошву взуття на високих підборах, є міткою, яку Christian Louboutin використовує протягом багатьох років".

"Індустрія моди і предметів розкоші буде задоволена цією перемогою Лубутена, зокрема бренди, які покладаються на конкретні кольори, колірні комбінації або знаки, розміщені на їхній продукції як логотип", - вважає партнер юридичної фірми Stevens & Bolton Елейн О'Харе.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА