Київський метрополітен під загрозою закриття

Київський метрополітен опинився під загрозою закриття через арешт роботи кас столичної підземки виконавчою службою Міністерства юстиції під час судових розглядів із заборгованості метрополітену за поставку компанією "Укррослізинг" 100 вагонів у 2010-2013 рр., повідомив перший заступник голови КМДА Микола Поворозник.
"Виконавча служба Міністерства юстиції України заблокувала роботу підприємства. Віднедавна, окрім рахунків (метрополітену - ІФ), заблоковано каси столичної підземки, що може зупинити роботу метрополітену", - заявив він на засіданні Київради у вівторок.
М.Поворозник пояснив, що готівкові кошти у касах метрополітену були єдиним способом виживання підприємства. За його даними, на сьогодні Мін'юст стягнув з метрополітену близько 170 млн грн за рішенням Вищого господарського суду.
За його словами, КМДА пропонує реструктуризувати борги метрополітену щоб уникнути зупинки його роботи.
"КМДА розробила проект рішення, що дозволить не допустити зупинки Київського метрополітену. Проект рішення не передбачає виділення коштів на виконання судових рішень", - пояснив перший заступник голови КМДА.
"Цим рішенням ми даємо можливість керівнику комунального підприємства розпочати розмову про реструктуризацію, можливі виходи з цієї ситуації. Після цього він звітуватиме про виконані кроки перед Київрадою", - заявив мер Києва Віталій Кличко.
Цей проект рішення належить розглянути депутатам Київради.
Як нагадав М.Поворозник, КП "Київський метрополітен" уклав договір про постачання вагонів з "Укррослізинг" у 2009 році. Виплати гарантувалися держбюджетом і проводилися до 2013 року, проте з 2014 року бюджетні кошти не надходили. З 16 березня 2017 року виконавча служба Мін'юсту заблокувала рахунки метрополітену за рішенням судів.