Інтерфакс-Україна
13:11 17.07.2018

Маркетплейс Prom.ua запустив дошку оголошень для приватних осіб

2 хв читати

Маркетплейс Prom.ua запустив дошку безкоштовних оголошень для приватних осіб, ідеться в повідомленні прес-служби групи компаній EVO.

Тепер каталог Prom.ua ділиться на товари від інтернет-магазинів і оголошення від приватних осіб. Покупці, які шукають уживані товари, зможуть порівняти різні пропозиції, а також побачити нові товари за привабливими цінами.

"Ми керуємося тим, що потрібно споживачам. За даними нашого дослідження, 65% користувачів Prom.ua купують товари "з рук" офлайн і онлайн. Потенційно ще 20% готові це робити в майбутньому. Тому ми розширюємо можливості маркетплейсу для таких користувачів", - зазначив CEO Prom.ua Іван Портной.

За правилами нової категорії, користувач може подати не більше ніж 10 оголошень; при цьому в них немає звичних інструментів для оформлення онлайн-замовлення - кошика та способів доставки, оплати.

На Prom.ua заявляють, що такий інструмент добре підійде для того, щоб розпродати непотрібні речі, але не допоможе побудувати системну торгівлю.

У компанії наголошують, що вживані товари - не нова ніша на маркетплейсі, оскільки у 2017 році інтернет-магазини пропонували старі двигуни для техніки (85 тис. пропозицій), шини (18 тис.), мобільні телефони та смартфони (15 тис.), частини корпуса ноутбука (14,8 тис.).

Водночас якщо раніше, щоб продати товари на Prom.ua, потрібно було створювати інтернет-магазин, то тепер достатньо дати оголошення.

"Щоб гарантувати безпечність угод між користувачами, ми передбачили відгуки та рейтинги, які допоможуть під час вибору продавця або покупця. Також працюватиме перевірка користувачів за номером телефону. В покупців, зареєстрованих на маркетплейсі, буде видно історію - коли зареєструвався, чи часто купував, контакти, а за бажанням - і посилання на профілі в соцмережах. Це стосується і нових, і наших постійних покупців", - наголосив І.Портной.

Також користувачі можуть налаштовувати приватність і зовнішній вигляд акаунту, а їхні дані не побачать незареєстровані користувачі.

У травні 2016 року електронний майданчик Prom.ua було реорганізовано в групу компаній EVO.

Основний бізнес EVO - маркетплейси. Проекти групи працюють на ринках таких країн, як Україна, Білорусь, Росія, Казахстан.

Група реалізує B2C, B2B, B2G і C2C проекти в Інтернеті. Так, у рамках EVO розвиваються такі проекти: prom.ua, satu.kz, tiu.ru, deal.by, bigl.ua, shafa.ua, kabanchik.ua, crafta.ua, а також майданчик-учасник системи електронних державних закупівель України zakupki.prom.ua.

ОСТАННЄ

ГУР: Спецслужби Кремля в операціях проти України поновили "байку про "червону ртуть", яку використовували їх попередники часів СРСР

Київ вже у кінці липня отримає перші системи далекобійного озброєння - керівник Спецштабу з питань України в ЗС ФРН

Сибіга висловився за нові санкції США та їх синхронізацію з 18-й санкційним пакетом ЄС

Донеччина: загинули четверо цивільних, зазнали поранень шестеро - ОВА

Кількість постраждалих у Харкові зросла до 3 людей - мер

Російські окупанти вночі обстріляли Чернівецьку та Дніпропетровську області, Львів та Харків, загинули четверо цивільних - прокуратура

Сили оборони України вночі збили 344 засоби повітряного нападу, зокрема 25 крилатих ракет Х-101 – ПС ЗСУ

Україна планує за 5 років залучити понад $2 млрд в понад 20 проєктів в сфері критично важливих матеріалів – URC2025

Росія вночі використала по Україні 26 крилатих ракет і 597 дронів, потрібні жорсткі вторинні санкції – Зеленський

Унаслідок атаки РФ на Львів пошкоджено три корпуси Львівської політехніки – місцеве ЗМІ

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА