17:06 28.08.2018

Київ призупинив тендер на будівництво метро на Виноградар

3 хв читати
Київ призупинив тендер на будівництво метро на Виноградар

КП "Київський метрополітен", що є замовником у тендері на будівництво ділянки лінії метро на Виноградар, призупинило торги через скаргу ТОВ "Будівельна компанія "Адамант" до Антимонопольного комітету України, повідомили агентству "Інтерфакс-Україна" в прес-службі метрополітену.

Згідно з документацією в системі ProZorro, КП "Київський метрополітен" відхилив пропозицію "Адамант", пославшись на ненадання і невідповідність деяких тендерних документів. На думку "БК "Адамант", КП цим рішенням "незаконно позбавило ТОВ "БК "Адамант" права на участь у процедурі закупівлі".

У скарзі до АМКУ компанія стверджує, що надала всі необхідні документи, а помилки, на які вказує замовник, - формальні (несуттєві) і не можуть бути підставою для виключення з конкурсу.

БК "Адамант" також вказує на порушення з боку інших учасників тендера, допущених до конкурсу.

Компанія просить АМКУ скасувати її виключення з тендера та зобов'язати "Київський метрополітен" визнати, що БК "Адамант" відповідає кваліфікаційним критеріям тендерної пропозиції. Крім того, компанія просить визнати, що іншого учасника закупівель - ПАТ "Київметробуд" - було неправомірно допущено до аукціону, і просить зобов'язати "Київський метрополітен" відхилити пропозицію ПАТ.

Згідно з інформацією в системі ProZorro, пропозиції на торги подали три компанії, до участі в тендері були допущені ПрАТ "Інтербудтонель" і ПАТ "Київметробуд".

ПАТ "Київметробуд" пропонує побудувати ділянку метро за 26 місяців, "Інтербудтонель" - за 18 місяців із залученням як субпідрядника ПАТ "Дніпрометробуд", яке побудувало першу чергу метрополітену в Дніпропетровську за договором від 1999 року.

ПрАТ "Інтербудтонель" (Київ) зареєстроване в 2002 році. 100% підприємства належить Володимиру Петруку, який також є власником компанії "Київбудінвест" і ПрАТ "Будівельна асоціація "Інтербудмонтаж" (серед останніх проектів компанії - Бескидський тунель).

За даними в системі розкриття інформації НКЦПФР, "Інтербудтонель" закінчив 2017 рік із чистим доходом 449,8 млн грн і чистим прибутком 19,4 млн грн.

Статутний капітал підприємства становить 175 тис. грн.

ПАТ "Київметробуд" зареєстроване в 1994 році. Власниками ПАТ зазначені Vantaris LTD (Віргінські о-ви, 22,7%), T&A Industries LTD (Домініка, 8,4%), ПрАТ "Вестінтро" та "Інтровест" (по 23,4%), а також Berezaniaholding LTD (Кіпр, 15%). Кінцевим бенефіціаром зазначений Сергій Кіяшко.

За даними компанії, її було засновано в 1949 році для будівництва Київського метрополітену та інших підземних споруд. Фахівців "Київметробуду" залучали для консультацій і спорудження водоводів ГЕС в Єгипті, автодорожніх тунелів в Афганістані, залізниці в Сирії. Серед поточних проектів компанії - друга нитка головного київського колектора, Дніпровська ГАЕС, метрополітен у Дніпрі, капремонт станції "Святошин" у київському метро.

Чистий дохід ПАТ за підсумками 2017 року становив 325,2 млн грн, чистий прибуток - 2 млн 36 тис. грн.

Статутний капітал компанії - 1 млн грн.

ТОВ "Будівельна Компанія "Адамант" (Мукачево) зареєстрована в 2010 році. За даними на сайті компанії, "Адамант" входить до складу корпорації "Укрбуд", спеціалізується на будівництві та реконструкції автодорожніх, залізничних і пішохідних мостів, доріг та інших інженерних споруд, зведенні об'єктів промислового та цивільного призначення.

За даними Держреєстру юросіб та осіб-підприємців, власниками БК "Адамант" є ТОВ "ГБК "Добробуд" (Київ), корпорація "Укртрансбуд" (Чорнобиль), ТОВ "Шляхо-будівельне управління №14" (Чернігів) і ТОВ "ЮТЕМ-Інжиніринг" (Буча). Бенефіціарами зазначені Олег Березовський, Костянтин Будьонний і Андрій Стальний.

Статутний капітал підприємства становить 57,8 тис. грн.

КП "Київський метрополітен" оголосило тендер на будівництво ділянки Сирецько-Печерської лінії метро від станції "Сирець" на житловий масив Виноградар у Подільському районі вартістю 6,3 млрд грн у січні 2018 року. Дату проведення тендера багаторазово переносили. Очікувана вартість робіт на останньому аукціоні знизилася до 5,99 млрд грн.

КМДА затвердила проект будівництва цієї ділянки метро в липні-2018.

Нова ділянка лінії метрополітену складатиметься з двох станцій - "Мостицької" та "Проспекту Правди", а також ділянки вилочного відгалуження у бік станції "Виноградар". Передбачається, що будівельні роботи триватимуть 36 місяців.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

Унаслідок обстрілу Сміли постраждали шість осіб - ДСНС

ДБР з'ясовує обставини вибухів у Миколаєві, внаслідок яких загинули двоє військових і травмувалися п'ятеро рятувальників

Росіяни атакували вантажівку в Херсонській області, одна людина постраждала - ОВА

Суд розгляне клопотання Офісу генпрокурора про передання АРМА столичного ТРЦ Gulliver

Шмигаль і канцлер Казначейства Великої Британії Гант обговорили потреби України в енергообладнанні

Пані посол США: Надання ракет ATACMS - іще один сигнал, що наша відданість справі захисту України непохитна

ТЧХУ та працівники "швидкої" надали допомогу постраждалим співробітникам ДСНС у Миколаєві

Українські прикордонники після бою з диверсантами РФ на Сумщині змусили їх відступити

Зеленський у Києві зустрівся з канцлером казначейства Великої Британії Гантом

Російська армія вночі обстріляла Дніпровський район Херсона, ніхто не постраждав - ОВА

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА