Кабмін затвердив процедуру конкурсу з вибору членів Нацагентства з якості вищої освіти
Кабінет Міністрів України затвердив процедуру конкурсу, за яким обиратимуть членів Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти.
"Ухвалений документ дасть змогу нам якнайшвидше провести конкурсний відбір членів Нацагентства та повноцінно запустити його роботу. В документі чітко виписано вимоги до кандидатів, критерії їх оцінки та порядок самої процедури. Всі ці заходи сприятимуть подальшому реформуванню системи вищої освіти та підвищенню її якості. Згідно з ухваленою постановою можна очікувати оголошення конкурсу вже у середині жовтня", - наводить слова заступника міністра освіти Юрія Рашкевича прес-служба Міносвіти у п'ятницю.
Зокрема, документ визначає, що інформацію про старт прийому документів міністерство розміщує на своєму сайті за 10 днів до початку прийому. Подавати документи на конкурс можуть фахівці профільних установ - вищих навчальних закладів, галузевих академій наук, Національної академії наук, а також ті, хто відповідає кваліфікаційним вимогам до кандидатів.
Так, усі претенденти мають вільно володіти українською мовою. Серед інших вимог: вища освіта, вчений ступінь або вчене звання, досвід наукової роботи.
Допущених до конкурсу кандидатів розподіляють на 11 груп, відповідно до квот представників різних сфер в агентстві. Під час оцінювання учасників комісія враховуватиме їхній досвід роботи в міжнародних чи вітчизняних організаціях, навчання за кордоном, професійні досягнення та інше.
Після завершення конкурсу комісія подає до МОН протокол та документи кандидатів, які пройшли відбір. Інформація про них оприлюднюватиметься на сайті міністерства.
До складу Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти мають увійти 23 члени. Серед них - три особи з числа роботодавців; дві особи з числа студентів вишів; щонайменше один представник від працівників Національної академії наук України, національної галузевої академії наук (по одному представнику від кожної академії), представники закладів вищої освіти державної форми власності, комунальної форми власності та приватної форми власності.