13:24 31.08.2018

Почав діяти новий порядок створення груп подовженого дня в школах

2 хв читати
Почав діяти новий порядок створення груп подовженого дня в школах

Новий порядок створення груп подовженого дня в школах зареєстровано в Міністерстві юстиції України й опубліковано в "Офіційному віснику України" у п'ятницю.

"Головними нововведеннями порядку є те, що він передбачає кращі умови для дітей і вперше дає можливість відкривати інклюзивні групи", - йдеться в повідомленні прес-служби Міністерства освіти і науки України

Зокрема, якщо раніше групи можна було комплектувати з учнів щонайменше чотирьох вікових категорій, то тепер різниця у віці учнів однієї групи не може перевищувати двох років. Водночас у школах, розташованих у сільській та/або гірській місцевості, де здійснюється підвезення шкільним автобусом, групи можна утворювати для учнів різного віку.

Тепер рішення про створення та роботу груп подовженого дня приймають засновники шкіл за письмовими зверненнями батьків чи інших законних представників учнів. Для цього в школі також має бути відповідна матеріально-технічна база та умови для харчування. Для першокласників можуть створювати умови для сну.

Перебувати в групі подовженого дня учні мають не більш як 6 годин на день. Режим їх роботи має передбачати: прогулянки на відкритому повітрі тривалістю не менш як півтори години для учнів початкових класів; харчування тривалістю не менш як 30 хвилин; виконання домашніх завдань (за наявності) тривалістю не більше 1 години; проведення спортивно-оздоровчих занять тривалістю не менше 1 години; фізкультхвилинки та гімнастику для очей через кожні 15 хвилин заняття для учнів початкових класів.

Наповнюваність групи подовженого дня не повинна перевищувати 30 дітей. Меншу граничну кількість учнів у групі може встановити керівник школи, погодивши це рішення з засновником.

Інклюзивні та спеціальні групи створюють за заявою батьків чи інших законних представників дітей. Наповнюваність спеціальної групи має бути від 6 до 12 учнів, залежно від нозології.

В інклюзивних групах може бути до 30 дітей, однак кількість учнів з особливими освітніми потребами там має бути такою: 1-3 – з числа дітей з порушеннями опорно-рухового апарату, затримкою психічного розвитку, зниженим зором чи слухом, легкими інтелектуальними порушеннями тощо; не більш як 2 – з числа дітей сліпих, глухих, з тяжкими порушеннями мовлення, зокрема з дислексією, розладами спектра аутизму, іншими складними порушеннями розвитку або тих, які пересуваються на візках.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА