Інтерфакс-Україна
20:11 31.08.2018

"Vodafone Україна" посилив захист SIM-карт клієнтів від посягань шахраїв

2 хв читати

Мобільний оператор компанія "Україна" спільно з банками змінив алгоритм верифікації клієнтів із метою посилення їхнього захисту від посягань шахраїв, йдеться в прес-релізі компанії.

Як повідомили агентству "Інтерфакс-Україна" в прес-службі оператора, проблема з шахрайством навколо заміни SIM-карт виникає лише в прив'язці до фінансових послуг. В усіх інших випадках заміна SIM-карти сама по собі для шахраїв не становить жодного інтересу.

"Раніше банки підтверджували особу клієнта за номером телефону. Тепер ми запровадили двокрокову верифікацію: банк - за номером телефону, ми - паралельно за номером SIM-карти", - зазначила керівник операторського відділу зі зв'язків із громадськістю цієї компанії Вікторія Рубан.

Зокрема, з урахуванням нових шахрайських схем було розроблено алгоритми додаткової верифікації клієнта, що знижують шанси шахраїв отримати дублікат SIM-карти клієнта: оператор додатково запровадив відправлення підтверджувального смс на номер абонента до його блокування.

"Якщо власник номера не в курсі запиту, він відреагує відповідним чином, і шахрай не зможе отримати дублікат SIM-карти, навіть попри випитані в людини обманним шляхом персональні дані", - наголосила вона.

Як зазначають у компанії, заміна SIM-карти внаслідок її ушкодження, втрати телефону або необхідності заміни на карту з підтримкою 4G - одна з найбільш частих причин звернення клієнтів до служби підтримки оператора.

У компанії також зазначили, що топ-3 шахрайських схем виглядають на сьогодні так: шахрай телефонує абоненту, представляється "співробітником" оператора мобільного зв'язку і з'ясовує персональну інформацію абонента, номери, за якими власник SIM-карти найчастіше зв'язується, дії з рахунком тощо; шахрай прив'язує один з інтернет-месенджерів на своєму смартфоні до номера телефону потенційної жертви й обманом дізнається в абонента код підтвердження для реєстрації в месенждері, далі месенджери використовують для дзвінків до контактних центрів банків від імені власника номера.

Також до топ-3 найпопулярніших схем шахрайства входить розсилка підроблених повідомлень від банку/мобільного оператора про блокування карти: з приватного номера клієнту відправляють повідомлення від імені банку або мобільного оператора: "Вашу карту заблоковано. Зверніться за телефоном". Під час дзвінка дізнаються персональну інформацію: секретні коди або кодові слова, історію дзвінків тощо.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Терор РФ проти України вийшов на новий рівень, заявляє глава МЗС Австрії

РФ вночі атакувала транспортну інфраструктуру Кременчука, намагаючись пошкодити переправу через Дніпро, рух автомобілів відновлено

Трамп зробив останнє попередження ХАМАС

Зустріч із Трампом на Алясці дала Путіну те, що він хотів – Зеленський

На честь Дня воєнної розвідки України Москву "прикрасили" листівками з написом "відповідальність неминуча" - джерело

Петиція до Кабміну про гідний рівень оплати праці педагогам набрала 25 тис. голосів

Робота з ліквідації наслідків ворожої атаки в Києві продовжиться зранку понеділка, двоє загиблих та 20 постраждалих

Зеленський анонсував зустріч у форматі "Рамштайн" наступного тижня

Унаслідок ворожого мінометного обстрілу Куп’янська поранено 6-річну дитину

У Харкові внаслідок зіткнення мотоциклістів постраждали троє пішоходів

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА