Інтерфакс-Україна
20:11 31.08.2018

"Vodafone Україна" посилив захист SIM-карт клієнтів від посягань шахраїв

2 хв читати

Мобільний оператор компанія "Україна" спільно з банками змінив алгоритм верифікації клієнтів із метою посилення їхнього захисту від посягань шахраїв, йдеться в прес-релізі компанії.

Як повідомили агентству "Інтерфакс-Україна" в прес-службі оператора, проблема з шахрайством навколо заміни SIM-карт виникає лише в прив'язці до фінансових послуг. В усіх інших випадках заміна SIM-карти сама по собі для шахраїв не становить жодного інтересу.

"Раніше банки підтверджували особу клієнта за номером телефону. Тепер ми запровадили двокрокову верифікацію: банк - за номером телефону, ми - паралельно за номером SIM-карти", - зазначила керівник операторського відділу зі зв'язків із громадськістю цієї компанії Вікторія Рубан.

Зокрема, з урахуванням нових шахрайських схем було розроблено алгоритми додаткової верифікації клієнта, що знижують шанси шахраїв отримати дублікат SIM-карти клієнта: оператор додатково запровадив відправлення підтверджувального смс на номер абонента до його блокування.

"Якщо власник номера не в курсі запиту, він відреагує відповідним чином, і шахрай не зможе отримати дублікат SIM-карти, навіть попри випитані в людини обманним шляхом персональні дані", - наголосила вона.

Як зазначають у компанії, заміна SIM-карти внаслідок її ушкодження, втрати телефону або необхідності заміни на карту з підтримкою 4G - одна з найбільш частих причин звернення клієнтів до служби підтримки оператора.

У компанії також зазначили, що топ-3 шахрайських схем виглядають на сьогодні так: шахрай телефонує абоненту, представляється "співробітником" оператора мобільного зв'язку і з'ясовує персональну інформацію абонента, номери, за якими власник SIM-карти найчастіше зв'язується, дії з рахунком тощо; шахрай прив'язує один з інтернет-месенджерів на своєму смартфоні до номера телефону потенційної жертви й обманом дізнається в абонента код підтвердження для реєстрації в месенждері, далі месенджери використовують для дзвінків до контактних центрів банків від імені власника номера.

Також до топ-3 найпопулярніших схем шахрайства входить розсилка підроблених повідомлень від банку/мобільного оператора про блокування карти: з приватного номера клієнту відправляють повідомлення від імені банку або мобільного оператора: "Вашу карту заблоковано. Зверніться за телефоном". Під час дзвінка дізнаються персональну інформацію: секретні коди або кодові слова, історію дзвінків тощо.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

У Львівській області зафіксували спалах африканської чуми свиней – ОВА

Українські IT-компанії переходять від аутсорсу до створення власних продуктів, і це хороша історія – СЕО MODUS X

Делегація Шведського Червоного Хреста ознайомилась з реалізацію гуманітарних проєктів на Одещині

Зеленський прибув з візитом на Львівщину - голова ОВА

Освітній омбудсмен виступає за унормування правил використання мобільних гаджетів у школах

Зеленський у Львові ушанував пам'ять загиблих захисників

Мінкультури підтвердило гуртам "Без обмежень" і "Бумбокс" статус критично важливих

Директора донецького підприємства заочно засуджено на 4 роки за колабораційну діяльність

Польща і країни Балтії виходять із конвенції щодо протипіхотних мін, інформує Вільнюс

Генштаб ЗСУ повідомляє про збільшення ударів ворога на Курщині за останню добу та деяке зменшення плацдарму

РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА