16:26 26.09.2018

Кількість страхових випадків через стихійні лиха влітку 2018 року збільшилася вдвічі

1 хв читати
Кількість страхових випадків через стихійні лиха влітку 2018 року збільшилася вдвічі

Підрозділ технічного асистансу "КОРІС Україна" за три літніх місяці 2018 року прийняв та опрацював майже вдвічі більше клієнтських звернень, пов'язаних зі стихійними лихами, ніж влітку минулого року.

Як повідомляється в прес-релізі компанії, основні причини - пошкодження автомобіля градом, падаючими гілками дерев, стовпами, а також водою. Приблизно 10% таких звернень були пов'язані із затопленням автомобілів водою після сильного дощу.

Традиційно найбільш частими зверненнями залишаються евакуації з місця ДТП і поломок, технічна допомога на дорозі, виклик аварійних комісарів на ДТП, на огляд та оцінку пошкоджень застрахованих автомобілів, майна, вантажів і спецтехніки. Для реєстрації страхових випадків найчастіше до компанії телефонували застраховані за КАСКО - 63% звернень.

Серед послуг технічної допомоги на дорозі найчастіше водіям були потрібні: підзарядка акумулятора, заміна колеса, доставка палива.

"Після тривалої грози в Києві 18-19 серпня затопило вулицю Еспланадну. Потік води був настільки сильним, що машини буквально змивало з дороги, через що сталося кілька аварій, - зазначає менеджер технічного асистансу "КОРІС Україна" Володимир Стрільчук. - Також було затоплено підземний паркінг ТРЦ "Гулівер", унаслідок чого постраждали понад 20 автомобілів, які там перебували. Роботи з евакуації тривали два дні".

Асистуючу компанію "КОРІС Україна" було створено в 1994 році. Вона є основоположником ринку міжнародного медичного асистансу в Україні.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА