21:05 05.10.2018

БПП: Передача NewsOne депутату Козаку доводить, що справжнім власником медіаактиву є Медведчук

2 хв читати
БПП: Передача NewsOne депутату Козаку доводить, що справжнім власником медіаактиву є Медведчук

Партія "Блок Петра Порошенка "Солідарність" вважає, що Рада національної безпеки і оборони України має вжити необхідних заходів стосовно телеканалу NewsOne відповідно до ухваленої постанови Верховної Ради.

"Офіційна зміна власника телеканалу NewsOne на народного депутата Т.Козака (народний депутат з фракції "Опозиційний блок" Тарас Козак - ІФ) - особа з близького оточення Віктора Медведчука - є остаточним і беззаперечним доказом того, що справжнім ідеологічним бенефіціаром телеканалу є Росія, а справжнім власником - Медведчук", - йдеться в заяві "БПП", оприлюдненій на сторінці партії в соцмережі Facebook у п'ятницю.

З огляду на це партія "БПП "Солідарність" вважає, що Рада національної безпеки і оборони України має вжити необхідних заходів відповідно до прийнятої постанови Верховної Ради.

"Заяви ВО "Батьківщина", лідер якої є постійним учасником ефірів на проросійських телеканалах, свідчать про тривалий та послідовний зв'язок Ю.Тимошенко з телеканалом NewsOne та доводять залежність цієї політичної сили від панів Портнова (колишній заступник голови Адміністрації президента України часів Віктора Януковича Андрій Портнов - ІФ), Медведчука та Путіна (президента Росії Володимира Путіна - ІФ)", - йдеться в заяві БПП.

Як повідомлялося, 4 жовтня 2018 року Верховна Рада України підтримала звернення до РНБО щодо запровадження санкцій проти компаній, які входять до структури власності телеканалів "112.Україна" і NewsOne (проект №9157).

Згідно з додатком до постанови, санкції мають стосуватися ТОВ "Аріадна ТВ", ТОВ "Новий формат ТВ", ТОВ "ТВ Вибір", ТОВ "Телерадіокомпанія "112-ТВ", ТОВ "Лідер ТВ", ТОВ "Партнер ТВ" і ТОВ "Новини 24 години".

Згідно з інформацією на сайті телеканалів, остання в цьому переліку компанія - ТОВ "Новини 24 години" - зазначена в структурі власності каналу NewsOne, решта шість юридичних осіб зазначені в структурі власності телеканалу "112 Україна".

Того самого дня позафракційний народний депутат Євген Мураєв, який донедавна був власником телеканалу NewsOne (ТОВ "Новини 24 години", Київ), заявив про продаж цього медіаактиву народному депутату Т. Козаку (фракція "Опозиційний блок").

Наприкінці серпня цього року колишній заступник голови Адміністрації президента України часів Віктора Януковича А.Портнов заявив, що підписав угоду про управління телеканалом NewsOne терміном на три роки.

 

Загрузка...

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

Завантаження...
РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

Пентагон представить плани з відправки на Близький Схід до 10 тис. американських військових

Набув чинності указ про дострокове припинення повноважень ВР і призначення позачергових виборів 21 липня

У Сенаті США затвердили резолюцію з важливими сигналами підтримки України

Кабмін присвоїв статус пам'ятника нацзначення ділянці прибережного міського кварталу Середньовічного Києва на Поштовій площі

Прем'єр-міністр Великої Британії може оголосити про свою відставку вже 24 травня

Суд Нью-Йорка виніс рішення проти Трампа з надання фінансових документів з Deutsche Bank і Capital One демократам

Бойовики НЗФ 5 разів порушили режим припинення вогню, один військовослужбовець Об'єднаних сил отримав поранення

Вакарчук заявляє, що виносити питання національної безпеки на референдум - безвідповідально

Кабмін створив Військово-юридичний інститут на базі аналогічного факультету університету ім.Ярослава Мудрого

Харківський виконком знову перезатвердив тарифи на проїзд у міськелектротранспорті

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
Завантаження...
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА