Столична мерія з 1 листопада розпочне тестування електронного квитка для проїзду в громадському транспорті

З 1 листопада в столиці починається тестування роботи електронного квитка, який діятиме на всі види громадського транспорту на основі безконтактної електронної пластикової карти, заявив мер Києва Віталій Кличко.
"З 1 листопада ми починаємо тестувати роботу електронного квитка. Нам треба на практиці побачити, як працюватиме система, де є слабкі місця, де проблеми. Щоб усунути їх, щоб система запустилася повноцінно", - цитують заяву В.Кличка на сторінці мерії в середу.
Він додав, що вже встановлено близько 1200 валідаторів - спеціальних зчитувальних пристроїв - у наземному громадському транспорті і модернізована частина турнікетів у метро. Мер пояснив, що е-квиток - спеціальна проїзна картка, придбавши яку, в подальшому можна буде поповнювати засобами на проїзд.
"Пасажиру достатньо лише піднести квиток до валідатора. Проїзд оплачений", - зазначив В.Кличко.
При цьому контролери матимуть спеціальні прилади для перевірки транспортної картки пасажира.
Відзначається, що купити карти можна буде в касах "Метрополітену", "Київпастрансу", муніципальних і комерційних кіосках (Союздрук, ТурІнфо, Т-Кіоск). Планується, що канали продажу карток будуть розширюватися за рахунок нових агентів з продажу.
"Для пасажирів єдиний квиток на всі види транспорту - це зручність і комфорт. Е-квиток - це і підвищення рівня безпеки на дорозі. Водій зможе повністю зосередитися на своїх професійних обов'язках, а не працювати паралельно ще й кондуктором", - пояснив мер.
Він зазначив, що введення електронного квитка дозволить столичній владі здійснювати облік реального пасажиропотоку, завдяки якому буде зрозуміло, хто, куди і скільки пасажирів перевіз.
"Це допоможе нам оптимізувати маршрути. А також - вирішити проблему компенсацій за пільговий проїзд. І найголовніше - електронний квиток - це контроль за обігом коштів на транспорті. Виведення великих сум готівки з "тіні", - підкреслив В.Кличко.
Разом з тим, він зазначив, що київська підземка стала п'ятою в світі, де почала працювати система безконтактних платежів банківською карткою. "За час впровадження цієї системи - з червня 2015 року - пасажири 25 млн разів скористалися платіжною карткою для безконтактного проходу в метро", - зазначив мер.