Інтерфакс-Україна
12:18 11.11.2018

Демонтаж Шулявського мосту в Києві розпочнеться в січні, реконструкцію планується завершити за рік – КМДА

2 хв читати

Роботи з демонтажу конструкцій Шулявського шляхопроводу між вулицями Довженка і Вадима Гетьмана в місці їх перетину з просп. Перемоги в Києві планується розпочати в січні 2019 року, при цьому очікується, що роботи з реконструкції шляхопроводу закінчаться в тому ж 2019 році, повідомляє прес-служба Київської міської державної адміністрації.

"Плануємо розпочати роботи з демонтажу основних конструкцій Шулявського шляхопроводу з січня 2019 року", – повідомив директор департаменту транспортної інфраструктури КМДА Сергій Симонов.

У прес-службі з посиланням на інформацію департаменту транспортної інфраструктури зазначили, що реконструкція зазначеної транспортної розв'язки вже почалася в поточному, 2018 році. "Вже укладено нижній шар покриття з асфальтобетону проїжджої частини з’їзду з вул. Гетьмана на проспект Перемоги, триває перекладання інженерних мереж на заїзді з проспекту Перемоги на вул. Олександра Довженка", – йдеться в повідомленні.

Як повідомлялося, міст на Шулявському шляхопроводі частково обвалився 27 лютого ввечері. Зруйнувалася і впала одна крайня з декількох паралельних залізобетонних балок моста над ділянкою, де розташована автостоянка. Разом із балкою впала й огорожа моста. Ніхто не постраждав, був пошкоджений один із припаркованих легкових автомобілів. Рух мостом було закрито, надалі відновлено в обмеженому режимі з перспективою реконструкції шляхопроводу в найближчому майбутньому.

Шулявський міст завдовжки 295м і завширшки 14 м (чотири автомобільних смуги) було побудовано в 1964 році. У 1985 році він був розширений – побудовано 4 із 8 напрямів клевероподібної розв'язки, міст середньої частини був розширений до 21 м (до 6 автомобільних смуг).

У 1990х рр. під мостом розташувався стихійний ринок, на якому в 2005-7 рр. сталася серія великих пожеж, внаслідок яких міст частково втратив тримальну здатність. При цьому тимчасово перекривався рух на ньому.

Після цього міст був укріплений додатковими металевими опорами, експертиза довела можливість його подальшої експлуатації. Водночас заявлялося про постійну перевантаженість мосту (12-13 тис. автомобілів на годину за пропускної здатності 7.5-8 тис.) і необхідність його капремонту або демонтажу (на користь транспортної розв'язки іншого типу). Ринок під мостом остаточно був ліквідований лише в 2011 році.

У 2015 році на мосту було проведено заміну асфальтового покриття.

Міст є частиною Малої Окружної дороги з інтенсивним автомобільним рухом. Мостом проходить тролейбусна лінія, якою йдуть чотири маршрути, а також близько десятка автобусних маршрутів приватних перевізників.

ОСТАННЄ

Через ворожий обстріл знеструмлені шахти на Добропіллі, під землею 148 шахтарів –Волинець

СБУ затримала двох дівчат, які готували для ворога теракти проти військових ЗСУ

DeepState вперше повідомив про окупацію двох сіл в Дніпропетровській області

У Торецьку військовослужбовці бригади "Лють" здійснили надскладну і феєрично успішну операцію

У столичному театрі ім.Франка відкривається виставка, присвячена Казимиру Малевичу

Військовослужбовиця з Полтавщини замість служби відвідувала закордонні курорти - ДБР

На Харківщині російський дрон поцілив по цивільній автівці, двоє постраждалих

Критична інфраструктура частини Шосткинської громади працює на резервному живленні після обстрілу

Стубб: Сподіваюся, що терпіння Трампа до Росії вичерпається

Мінекономіки розпочало фінальну підготовку до офіційного скринінгу ЄС в агросекторі

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА