17:52 07.12.2018

Україна може підписати "Відкрите небо" з ЄС на наступний день після Brexit

2 хв читати
Україна може підписати "Відкрите небо" з ЄС на наступний день після Brexit

Міністр інфраструктури України Володимир Омелян розраховує на підписання угоди про "Відкрите небо" з Європейським Союзом наступного дня після Brexit.

Про це він заявив на зустрічі з міністром транспорту Франції Елізабет Борн у п'ятницю під час робочого візиту до цієї країни.

"Я вдячний за активну позицію Франції щодо спільного авіаційного простору. Тому що фактично стримувальним елементом зараз є відсутність єдиного авіаційного простору між Україною та ЄС. Я дуже сподіваюся, що наступного дня після BREXIT ми зможемо підписати цю угоду", - наголосив В.Омелян.

У свою чергу Е.Борн запевнила Україну в підтримці з боку Франції щодо підписання договору про "Відкрите небо" з ЄС.

На початку зустрічі сторони також відзначили позитивну динаміку українсько-французького співробітництва в сфері транспортної інфраструктури: зокрема, в результаті успішної роботи змішаної українсько-французької комісії з питань автомобільного транспорту Україна отримала 3 тис. додаткових універсальних дозволів Євро-5 на 2018 рік (+ 46%). З 2019 р. країни ввели систему багаторазових універсальних дозволів категорії Євро-5 і встановили контингент дозволів на 2019 і 2020 роки зі збільшенням їх кількості майже вдвічі.

Як повідомлялося, раніше Мінінфраструктури заявляло про можливість підписання угоди про "Відкрите небо" з ЄС навесні 2019 року.

Приєднання України до єдиного авіаційного простору з ЄС є важливим кроком для розвитку авіаційної галузі країни. Лібералізація повітряного простору, перш за все, надасть можливість залучити до України нові авіакомпанії, а потім посилити конкуренцію на ринку, що зробить авіаційні перевезення значно доступнішими.

Відповідно до Угоди про асоціацію Україна-ЄС, цивільна авіація регулюється окремою угодою - "Відкрите небо", що було ініційовано в 2013 році, але ще не підписано. Підписання угоди двічі відкладалося з ініціативи сторони ЄС. Головною причиною затримки є відсутність консенсусу між Іспанією і Великобританією щодо формулювання про територіальне застосування угоди в частині Гібралтару.

Крім цього, Україна має привести авіаційні правила країни у відповідність до законодавства ЄС в авіасфері.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА