Інтерфакс-Україна
17:52 07.12.2018

Україна може підписати "Відкрите небо" з ЄС на наступний день після Brexit

2 хв читати
Україна може підписати "Відкрите небо" з ЄС на наступний день після Brexit

Міністр інфраструктури України Володимир Омелян розраховує на підписання угоди про "Відкрите небо" з Європейським Союзом наступного дня після Brexit.

Про це він заявив на зустрічі з міністром транспорту Франції Елізабет Борн у п'ятницю під час робочого візиту до цієї країни.

"Я вдячний за активну позицію Франції щодо спільного авіаційного простору. Тому що фактично стримувальним елементом зараз є відсутність єдиного авіаційного простору між Україною та ЄС. Я дуже сподіваюся, що наступного дня після BREXIT ми зможемо підписати цю угоду", - наголосив В.Омелян.

У свою чергу Е.Борн запевнила Україну в підтримці з боку Франції щодо підписання договору про "Відкрите небо" з ЄС.

На початку зустрічі сторони також відзначили позитивну динаміку українсько-французького співробітництва в сфері транспортної інфраструктури: зокрема, в результаті успішної роботи змішаної українсько-французької комісії з питань автомобільного транспорту Україна отримала 3 тис. додаткових універсальних дозволів Євро-5 на 2018 рік (+ 46%). З 2019 р. країни ввели систему багаторазових універсальних дозволів категорії Євро-5 і встановили контингент дозволів на 2019 і 2020 роки зі збільшенням їх кількості майже вдвічі.

Як повідомлялося, раніше Мінінфраструктури заявляло про можливість підписання угоди про "Відкрите небо" з ЄС навесні 2019 року.

Приєднання України до єдиного авіаційного простору з ЄС є важливим кроком для розвитку авіаційної галузі країни. Лібералізація повітряного простору, перш за все, надасть можливість залучити до України нові авіакомпанії, а потім посилити конкуренцію на ринку, що зробить авіаційні перевезення значно доступнішими.

Відповідно до Угоди про асоціацію Україна-ЄС, цивільна авіація регулюється окремою угодою - "Відкрите небо", що було ініційовано в 2013 році, але ще не підписано. Підписання угоди двічі відкладалося з ініціативи сторони ЄС. Головною причиною затримки є відсутність консенсусу між Іспанією і Великобританією щодо формулювання про територіальне застосування угоди в частині Гібралтару.

Крім цього, Україна має привести авіаційні правила країни у відповідність до законодавства ЄС в авіасфері.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Сторони підготували оновлений і доопрацьований рамковий документ щодо миру – спільна заява делегацій України і США

Кількість загиблих у Харкові внаслідок масованої атаки російських БпЛА зросла до чотирьох

Поромному комплексу "Орлівка" на відновлення після обстрілу РФ потрібно від кількох днів до кількох тижнів

Європейська переговорна позиція має бути достатньо сильною щоб спонукати Росію до переговорів - Мерц

Кількість постраждалих через масовану атаку ворожих БпЛА у Харкові зросла до 15

Сили оборони відбили з початку доби 177 ворожих атак - Генштаб

Кількість загиблих внаслідок атаки російських БпЛА у Харкові зросла до трьох - мер

Вже двоє загиблих і 8 постраждалих у Харкові внаслідок атаки російських дронів - ОВА

Одна людина загинула, 4 постраждали внаслідок ворожих ударів по Харкову

Рубіо: Я вірю, що ми досягнемо мети, нам просто потрібно більше часу

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА