Інтерфакс-Україна
19:11 13.12.2018

Європейський суд підтвердив правомочність заборони на в'їзд новітніх дизельних машин до міст ЄС

2 хв читати
Європейський суд підтвердив правомочність заборони на в'їзд новітніх дизельних машин до міст ЄС

Європейський суд у Люксембурзі в четвер підтвердив правомочність заборони руху дизельних автомобілів новітнього покоління в населених пунктах Євросоюзу.

Він також частково скасував розпорядження Європейської комісії від 2016 року, яке регулює норми вихлопів продуктів згорання дизельних автомобілів із двигунами класу Євро-6. Суд задовольнив спільний позов Парижа, Брюсселя та Мадрида, дозволивши їм оспорювати розширені Єврокомісією граничні норми викидів оксидів азоту, повідомляє Deutsche Welle.

Йдеться про запровадження в ЄС нової системи тестування рівня вихлопних газів RDE (Real Driving Emissions), в якій вихлопи вимірюють не в лабораторії, як раніше, а в умовах вуличного руху. Єврокомісія підвищила максимальні норми викидів оксидів азоту з 80 мг/км до 168 мг/км на час перехідного періоду і до 120 мг/км - після нього, пославшись на неточності під час вимірювання вихлопів.

Суд визнав це рішення недійсним.

Екологічна організація Deutsche Umwelthilfe вітала рішення європейського суду. "Тим самим ми отримуємо підтримку щодо наших позовів, спрямованих на підтримку чистоти повітря", - заявив голова організації Юрген Реш агентству AFP.

Після цього рішення сприятливіші шанси матимуть і позови споживачів проти автомобільних компаній, вважає він.

На думку Ю.Реша, не пізніше за 2020 рік у містах з особливо високим рівнем загазованості з'являться заборони на рух дизельних автомобілів нового покоління. Він порадив споживачам купувати лише машини, виробники яких гарантують дотримання екологічних стандартів в умовах реального дорожнього руху.

У Німеччині після задоволення судових позовів Deutsche Umwelthilfe було заборонено в'їзд на певні вулиці для дизельних і бензинових автомобілів старих моделей у Штутгарті, Гамбургу, Берліні, Кельні, Бонні, Франкфурті-на-Майні та деяких інших містах. Йдеться про дизельні машини з екологічним стандартом Євро-4 та Євро-5.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Марченко: ефективність програми "1000 годин контенту" можна буде побачити під час її реалізації

Генштаб спростував інформацію про повне захоплення ворогом Покровська

Голосування за Держбюджет-2026 покаже фактичну наявність коаліції - Железняк

Ворог окупував три села біля Покровська та Гуляйполя за добу - DeepState

"Метінвест" за війну скоротив працівників у 2,3 рази – HR-директор компанії

Єрмак не відповів на запрошення мобілізуватись до ЗСУ - військова Чорновол

Качка у Кнесеті обговорив з міністром економіки Ізраїлю посилення економічного діалогу та обміну інноваціями

Найскладнішим наслідком атак РФ по енергетиці є передача електроенергії по країні – заступник глави Міненерго

СБУ заочно повідомила про підозру російському медику на прізвисько "доктор зло", який піддавав тортурам полонених

ГУР: 13 із 49 задіяних у виробництві "Іскандер-М" підприємств не перебувають під санкціями жодної країни

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА