Інтерфакс-Україна
08:40 23.01.2019

ХДАВП ставить за мету відновлення серійного виробництва АН-74

2 хв читати
ХДАВП ставить за мету відновлення серійного виробництва АН-74

Харківське державне авіаційне виробниче підприємство (ХДАВП) за останнє півріччя збільшило обсяги виробництва в 1,6 раза, проте завантаження підприємства, як і раніше, незначне, повідомив генеральний директор ХДАВП Сергій Задорожний.

"Ми на сьогодні регулярно виплачуємо заробітну плату, але не всьому колективу, а виключно тим, хто виконує завдання, які зараз ставляться... Близько 6-9% усього наявного обладнання на сьогодні задіяно. Тому мета наша - відновити серійне виробництво літаків АН-74. Держзамовлення у вигляді двох машин дасть можливість сьогодні завантажити підприємство досить серйозно", - сказав С.Задорожний на нараді в Харківській облдержадміністрації.

Відповідаючи на запитання міністра внутрішніх справ Арсена Авакова про можливості серійного виробництва легкого літака ХАЗ-30, С.Задорожний зазначив, що під виробництво цього літака виділено окрему лінію.

"На першому етапі за наявності замовлення машин десять на рік зробимо", - сказав С.Задорожний.

А.Аваков попросив підготувати пропозицію, щоб Міністерство внутрішніх справ могло проаналізувати та порівняти ХАЗ-30 із літаками Diamond того самого класу.

Як повідомлялося, раніше у вівторок А.Аваков заявив, що МВС розглядає можливість закупівлі вітчизняних літаків для потреб Нацгвардії і Державної служби України з надзвичайних ситуацій. Зокрема, за його словами, МВС планує купити два АН-74 ТК200 у ХДАВП.

Влітку 2012 року ХДАВП презентував двомісний легкий літак ХАЗ-30, розроблений конструкторським бюро підприємства. Цей літак призначений для первинного навчання курсантів льотних училищ військової та цивільної авіації, а також пілотів аероклубів і для виконання польотів приватними особами.

ХАЗ-30 обладнано австрійським двигуном Rotax-912 ULS із тяговим трилопатевим повітряним гвинтом. Його максимальна швидкість - 200 км/год, довжина розгону - 100 м, довжина пробігу - 100 м.

Максимальна злітна маса літака становить 650 кг, максимальна посадкова маса - 650 кг, максимальна маса спорядженого літака - 565 кг, маса порожнього літака - 395 кг.

Літак здійснює зліт і посадку на злітно-посадковій смузі зі штучним та ґрунтовим покриттям.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Сибіга: очікуємо, що російська сторона не буде зривати наступну зустріч і негайно надасть свій "меморандум"

Документ України містить чіткі кроки до припинення вогню та миру, всі чекають на "меморандум" РФ – радник Зеленського

Інформація Spiegel про дострокове завершення візиту Зеленського у Німеччину не відповідає дійсності - джерела

Умєров передав російській стороні документ з позицією України щодо припинення вогню

Шмигаль обговорив з фінськими бізнесменами співпрацю в оборонній галузі на виставці воєнних технологій BRAVE1

Одна людина загинула внаслідок ворожого авіаудару в Сумській області - ДСНС

Україна очікує від Москви "меморандум" до анонсованої на 2 червня двосторонньої зустрічі – Умєров

Сибіга: очікуємо, що російська сторона не буде зривати наступну зустріч і негайно надасть свій "меморандум"

Росіяни нарешті повідомили, що дописали свій "меморандум". Втім, вони затягують передачу документу – Умєров

Ворожий БпЛА атакував цивільного у Херсонській області - ОВА

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА