16:32 14.03.2019

Голова "Укроборонрому": Україна володіє всією необхідною техдокументацією для ремонту і продовження льотного ресурсу модельного ряду бойових "МіГ", "Су", "Іл", "Мі"

2 хв читати
Голова "Укроборонрому": Україна володіє всією необхідною техдокументацією для ремонту і продовження льотного ресурсу модельного ряду бойових "МіГ", "Су", "Іл", "Мі"

У держконцерні "Укроборонпром" розцінюють як сумнівні та необґрунтовані твердження високопоставлених представників Федеральної служби ВТС РФ про ексклюзивне право розробника впливати на супровід реалізованої на світовому ринку озброєнь авіаційної техніки, повідомила в четвер прес-служба держконцерну з посиланням на голову "Укроборонпрому" Павла Букіна.

Коментуючи оприлюднений у ЗМІ і датований 27 лютого 2019 року лист заступника голови Федеральної служби ВТС РФ Михайла Пєтухова головному маршалу авіації, командувачу ВПС Індонезії, голова "Укроборонпрому" П.Букін пояснив: "Такі листи - спроба витіснити нас із перспективних міжнародних ринків".

У зв'язку з цим голова "Укроборонпрому" наголошує, що Україна володіє всією необхідною технічною документацією для забезпечення поточного та капітального ремонту, продовження льотного ресурсу військової авіації широкого модельного ряду - "МіГ", "Су", "Іл", "Мі". За його словами, такі права не мають зворотної сили, і у РФ немає правових підстав вимагати від України додаткового ліцензування.

"У питаннях регулювання військової авіації кожна країна-експлуатант встановлює свої правила і вносить зміни до конструкції. Маркером самостійності є достатність науково-технічного, конструкторського і виробничого потенціалу кожної країни. Тому претензії розробників або виробників, у цьому випадку російських, – неактуальні", - пояснив П.Букін.

Як уточнив П.Букін, ДП "Луцький ремзавод "Мотор", що входить до "Укроборонпрому", забезпечує проведення капремонту авіадвигунів АЛ-31Ф і ГТДЕ-117-1, ВКА і всіх їхніх вузлів та агрегатів з 1990 року.

"Ремонт виконується в обсязі і за технологіями у відповідності до ремонтної документації, що діє на підприємстві, відповідно до стандартів, технічних умов та іншої правової бази, що діє в Україні", - зазначив голова "Укроборонпрому", наголосивши: "Перед укладенням контракту, представники замовника обов’язково виконують верифікацію підприємства, оглядають виробничі потужності, перевіряють діючі сертифікати, що підтверджують легітимність ремонту і рівень стандартів якості".

Раніше ресурс "Цензор.НЕТ" оприлюднив підписаний М.Пєтуховим лист на ім'я командувача ВПС Індонезії, в якому російська сторона застерігає індонезійського маршала від розміщення в Україні замовлень на ремонт авіатехніки, зокрема двигунів АЛ-31Ф для Су-27 і заявляє, що сертифікація українських ремпідприємств на відповідність діючій технічній документації не здійснювалася. При цьому в документі окремо наголошується, що російська сторона "не зможе нести відповідальність за експлуатацію таких літаків".

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

Українські прикордонники після бою з диверсантами РФ на Сумщині змусили їх відступити

Зеленський у Києві зустрівся з канцлером казначейства Великої Британії Гантом

Російська армія вночі обстріляла Дніпровський район Херсона, ніхто не постраждав - ОВА

Суд заарештував намісника Святогірської лаври на 60 діб

У прикордонних районах Чернігівської, Сумської та Харківської областей за добу зафіксовано 14 обстрілів із боку РФ

На Харківщині в результаті ворожих обстрілів пошкоджено ліцей, селищну раду, житлові будинки, інформації про постраждалих немає

Росіяни вночі обстріляли дві громади Сумської області, зафіксовано 14 вибухів

Асоціації АПК заявляють про підтримку міністра і просять ВАКС врахувати цей факт у слуханні про його арешт і заставу

Унаслідок обстрілів у Херсонській області троє людей отримали поранення

Зранку на Черкащині ППО знищила "швидкісну повітряну ціль", пошкоджено об'єкт критичної інфраструктури, постраждали шестеро людей

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА