Віртуальна приймальня президента Казахстану почне свою діяльність 22 квітня

Президент Казахстану Касим-Жомарт Токаєв розпорядився відкрити віртуальну приймальню глави держави для зворотного зв'язку з населенням, з 22 квітня вона працюватиме на базі сайту Akorda.kz, повідомив прес-секретар президента Берик Курмангалі.
"Глава держави доручив відкрити Віртуальну приймальню Президента, куди люди могли б звернутися з офіційними запитами. Кожне звернення буде розглянуто Президентом і за його дорученням - співробітниками адміністрації", - написав Б.Курмангалі на своїй сторінці в Facebook у суботу.
Він зазначив, що віртуальна приймальня, "безумовно, допоможе главі держави виявляти найбільш гострі соціальні проблеми з метою їх оперативного вирішення".
Прес-секретар розповів, що глава держави щодня отримує велику кількість інформації з різних джерел. "Президент також працює з новими засобами комунікацій - інтернет ресурсами та соціальними мережами", - повідомив він.
"Сьогодні потік інформації стрімко зростає. Президент зобов'язаний постійно тримати руку на пульсі ключових подій. Тому пріоритетом державної політики є налагодження ефективного зворотного зв'язку з населенням, вибудовування діалогу з суспільством", - зазначив прес-секретар.
Він нагадав, що на нещодавній нараді з акимами регіонів К.Токаєв доручив міністрам і акимам активніше працювати в соціальних мережах для встановлення прямого контакту з людьми.
При цьому Б.Курмангалі зазначив, що К.Токаєв як глава держави сам подає приклад: веде аккаунт у Твіттері, нещодавно відкрив сторінку в Інстаграмі, де люди залишають свої коментарі, пропозиції, відгуки. "У них міститься цінна і важлива інформація, яка потребує більш системної роботи", - зазначив прес-секретар.