Інтерфакс-Україна
11:28 06.05.2019

Недостатня кваліфікація пілотів, несправність літака й погода - основні версії слідства щодо катастрофи в Шереметьєві

2 хв читати
Недостатня кваліфікація пілотів, несправність літака й погода - основні версії слідства щодо катастрофи в Шереметьєві

 Слідство розглядає три основні версії авіакатастрофи в аеропорту "Шереметьєво", повідомили "Інтерфаксу" в прес-службі СКР.

"Слідство розглядає різні версії події, такі як недостатня кваліфікація пілотів, диспетчерів і осіб, які здійснювали технічний огляд борту; несправність повітряного судна; несприятливі метеоумови", - зазначили в СКР.

Увечері 5 травня Superjet-100 компанії "Аерофлот", що виконував рейс SU1492 із Москви до Мурманська, повернувся в аеропорт "Шереметьєво", здійснив аварійну посадку о 18:32 мск і загорівся. На борту перебували 78 осіб, серед них п'ятеро членів екіпажу.

За попередніми даними, 41 людина загинула під час пожежі на борту літака, повідомила представник Московського міжрегіонального управління слідчого комітету на транспорті Олена Марковська. В постраждалих основні травми - опіки дихальних шляхів, отруєння димом, забої та опіки тіла, заявила глава МОЗ Вероніка Скворцова.

За словами джерела "Інтерфаксу", за основною версією на висоті близько двох кілометрів екіпаж подав сигнал лиха через влучення блискавки й відмову радіозв'язку та іншої електроніки, літак пішов на аварійну посадку з повними баками пального, від ударів об смугу зруйнувалася одна зі стійок шасі, загорівся двигун.

Обидва "чорні ящики" аварійного літака знайдено й передано фахівцям Міждержавного авіаційного комітету (МАК) для розшифровки, зазначив співрозмовник.

Кримінальну справу за статтею 263 КК РФ (порушення правил безпеки руху й експлуатації повітряного транспорту, що спричинило смерть двох або більше осіб) розслідує Головне управління з розслідування особливо важливих справ СК Росії.

Ространснагляд почав позапланові перевірки ПАТ "Аерофлот", АТ "Міжнародний аеропорт Шереметьєво" і ФДУП "Державна корпорація з організації повітряного руху в Російській Федерації".

Ризики аварійного літака були застраховані в компаніях "Альфа Страхування" і СОГАЗ, повідомляє "Аерофлот" на своєму сайті.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Зеленський доручив СЗР більш предметно відстежувати співпрацю між Москвою та Пекіном

Єврокомісар Кос перебуває в Україні з дводенним візитом

Цифрова система в’їзду/виїзду EES запрацювала на кордоні з Румунією

Міноборони вперше закупить універсальні польові тенти для військових — бронековдри на суму 132 млн грн

Детективи НАБУ провели обшуки в центральному апараті Держподатслужби та двох її облГУ

Темпи просування окупантів у 2025 році зросли на 22% порівняно з 2024-м, але їх ресурси не безмежні, – ISW

Директор НАБУ: Нам цікаво, звідки взялися кошти у фізичних і юридичних осіб на заставу за фігурантів операції "Мідас"

РФ терміново активізує роботу в Придністровському регіоні Молдови - джерела

Суд випустив детектива НАБУ Гусарова з-під варти - ЦПК

ДБР розслідує справу щодо можливого впливу фігурантів справи "Мідас" на Бюро, нікого з працівників не відсторонено, стверджують у відомстві

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА