Більше половини американців виступили проти вивчення арабських цифр у школі - опитування
Більше половини американців вважають, що так звані арабські цифри - стандартні символи, які використовувують у всьому світі для запису чисел у десятковій системі числення, - не повинні вивчатися в школі. Про це повідомляє The Independent з посиланням на дані соціологічного опитування, проведеного маркетинговою компанією Civic Science.
Майже 56% опитаних заявили, що такі цифри не повинні вивчатися в школі, що, вважають дослідники, свідчить про упередженість респондентів.
Зазначається, що в ході опитування людям не пояснювали, що таке арабські цифри. Так традиційно називають символи 0, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 і 9. Вони були розроблені індійськими математиками і популяризовані арабськими вченими.
Ще 29% опитаних сказали, що арабські цифри слід вивчати в школі, а 15% не змогли відповісти.
Також зазначається, що є і помітний розподіл за партійною приналежністю респондентів: 72% прихильників республіканської партії виступили проти арабських цифр, тоді як серед демократів так відповіли 40%. При цьому значної різниці в рівні освіти цих двох груп не було.
Інше опитування Civic Science показало, що і демократи можуть бути упереджені. Американських респондентів запитали, чи слід вносити до шкільного курсу звичайних дисциплін теорію католицького священика Жоржа Леметра стосовно виникнення Всесвіту.
73% демократів відповіли, що теорії Леметра не місце в шкільній програмі, серед республіканців таких було лише 33% (38% не змогли відповісти).
У цьому разі респондентам також не пояснювали, що бельгійський священнослужитель був відомим фізиком, автором теорії розширення Всесвіту і одним із родоначальників теорії Великого вибуху.
При цьому аналогічна довірливість і нетерпимість публіки обігрується в останньому сезоні комедійного серіалу "Віце-президент", де один з кандидатів у президенти США закликає своїх прихильників бойкотувати математику, адже її "придумали мусульмани".