19:32 07.06.2019

Український суд заборонив експлуатацію п’яти "Русланів" російської авіакомпанії "Волга-Дніпро"

3 хв читати
Український суд заборонив експлуатацію п’яти "Русланів" російської авіакомпанії "Волга-Дніпро"

Подільський райсуд Києва за клопотанням Головного управління Національної поліції України в Києві заарештував і заборонив експлуатацію п'яти цивільних транспортних Ан-124-100 "Руслан" авіакомпанії "Волга-Дніпро" (РФ), льотну придатність яких було проведено з порушенням правил ICAO в обхід українського розробника ДП "Антонов".

Як повідомила у п'ятницю прес-служба міжнародної юридичної фірми "Ілляшев та Партнери", яка представляє в суді інтереси ДП "Антонов", відповідне судове рішення ухвалено 28 травня.

За даними прес-служби, в рамках кримінального провадження за ст. 281 Кримінального кодексу України (порушення правил повітряних польотів, які створили небезпеку для життя людей або інші тяжкі наслідки) рішенням суду накладено арешт на літаки Ан-124-100 з реєстраційними номерами RA-82068 (серійний номер № 0703), RA-82078 (серійний номер 0710), RA-82045 (серійний номер 0609), RA-82046 (серійний номер 0610), RA-82077 (серійний номер 0709), що належать авіакомпаніям "Волга-Дніпро" і Volga Dnepr Airlines (Ірландія).

Як наголошується в повідомленні, відповідно до рішення українського суду, експлуатацію зазначених повітряних суден заборонено зазначеними авіакомпаніями, а також будь-якими іншими третіми особами.

"Також будь-яким третім особам (аеропортам, авіавладі) заборонено вчинення будь-яких дій, спрямованих на посадку/зліт (прийом/відправлення) зазначених повітряних суден", - акцентують в "Ілляшев та Партнери".

"На думку ДП "Антонов", слідства і суду, допуск зазначених в ухвалі суду літаків Ан-124 до подальшої експлуатації є порушенням положень Конвенції про міжнародну цивільну авіацію та Керівництва до льотної придатності ІКАО", - пояснив старший партнер "Ілляшев та Партнери" Роман Марченко, чиї оцінки наводяться в прес-релізі.

"Арешт майна допускається з метою забезпечення збереження речових доказів і відшкодування шкоди, заподіяної внаслідок злочину", - уточнив він.

Як пояснює прес-служба юридичної фірми, правоохоронні органи України за заявою ДП "Антонов", як власника сертифіката типу літака, розслідують факт сертифікації Росавіації компанії AMTES GmbH як розробника модифікації літака Ан-124-100 і видачі додаткового сертифіката типу на зміну типової конструкції "Підтримка льотної придатності в частині підтвердження ресурсу та терміну служби".

"Унаслідок незаконних дій Росавіації та AMTES GmbH літакам Ан-124, експлуатантом яких є авіакомпанія "Волга-Дніпро", в обхід ДП "Антонов" було продовжено льотну придатність, що ставить під загрозу безпечну експлуатацію цих літаків", - уточнили в "Ілляшев і Партнери".

ДП "Антонов" - провідний український розробник і виробник авіатехніки, з 2015 року за рішенням уряду входить до складу держконцерну "Укроборонпром".

Ан-124-100 "Руслан" вантажопідйомністю 150 тонн - найбільший у світі серійний важкий транспортний літак, успішно працює на світовому ринку надважких і негабаритних вантажів. Лідером ринку з часткою 66,7% є структурний підрозділ ДП "Антонов" - авіакомпанія "Авіалінії Антонова". З 2006 року транспортник задіяний у виконанні авіаперевезень за програмою НАТО SALIS (Strategic Airlift Interim Solution) щодо забезпечення стратегічних перевезень в інтересах альянсу та ЄС.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА