Інтерфакс-Україна
20:49 26.06.2019

МАУ може збільшити частоту рейсів до Тбілісі, не планує літати до Батумі

3 хв читати

Авіакомпанія "Міжнародні авіалінії України" (МАУ, Київ) може збільшити частоту рейсів до Тбілісі, водночас не планує літати до Батумі, повідомила директор з комунікацій МАУ Євгенія Сацька.
"Нині ми виконуємо два щоденні рейси до Тбілісі й розглядаємо можливість збільшення частоти цих рейсів. До Батумі ми не плануємо виконувати рейси - цей напрямок сезонний, а ми відмовилися від таких рейсів на користь рейсів, які можна виконувати цілий рік", - сказала вона під час зустрічі посла Грузії в Україні з журналістами в Києві в середу.
Сацька зазначила, що Тбілісі для МАУ "важливий, адже він має мережевий транзитний ефект".
"Для пасажирів із Європи, країн Балтії поїздка до Тбілісі через Київ - дуже хороша модель", - сказала вона.
Водночас Сацька відзначила проблему високих аеропортових зборів у деяких аеропортах Грузії, які було передано в концесію.
"Існує проблема, яка не дає нам (МАУ - ІФ) можливості розвиватися в Грузії: в Тбілісі та Батумі досить високі аеропортові збори, оскільки ці аеропорти перебувають у концесії в іноземних компаній. І ці збори набагато вищі, ніж у багатьох європейських містах. Зниження цих зборів дозволило б автоматично на таку саму суму знизити вартість перельоту", - сказала вона.
Як повідомив комерційний директор авіакомпанії Yanair (ТОВ "Янейр ЛТД.") Тарас Стригуненко, велика частина туристів (з України - ІФ) приймає рішення про поїздку до Грузії за тиждень-два до неї".
"Ми знаємо, що велика частина туристів до Грузії - це індивідуальні туристи. Вони приймають рішення не заздалегідь, тому вони завжди моніторять ситуацію з цінами. За нашою інформацією від туристів, ціни в Батумі (на розміщення - ІФ) почали зростати", - сказав він.
Як повідомлялося, Державіаслужба України призупинила дію сертифіката авіакомпанії Yanair у ніч на 6 червня. 19 червня відомство прийняло рішення відновити сертифікат авіакомпанії.
Авіакомпанія Yanair зареєстрована 15 червня 2012 року в Житомирі. В липні 2013 року отримала сертифікат на провадження діяльності. Флот компанії складається з семи літаків - п'яти "Боїнг-737" і двох Airbus (А320 і А321).
За даними держреєстру, кінцевим бенефіціаром компанії є Олексій Янчук.
Авіакомпанія "МАУ" заснована в 1992 році. 100% її акцій перебувають у приватній власності. Одним із її кінцевих бенефіціарів є бізнесмен Ігор Коломойський.
Авіакомпанія сполучає Україну з понад 50 містами та ключовими пунктами Європи, Азії, Америки, Африки, Близького Сходу та країн СНД. Забезпечує стикування з маршрутами авіакомпаній-партнерів у більше ніж 3 тис. міст світу.
Сьогодні до складу флоту МАУ входять 42 авіалайнери різних модифікацій, зокрема 28 середньомагістральних Boeing 737 NG із середнім віком 9,7 року. Середній вік парку авіакомпанії - 11,6 року.
МАУ виконує понад 1100 регулярних рейсів на тиждень. Базовим аеропортом є Міжнародний аеропорт "Бориспіль" (KBP).

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Жителі Києва, чиє житло пошкоджено обстрілом 24 квітня, подали вже 46 заяв на компенсацію оренди

Сильний вітер очікується 1 травня на півночі та в центрі України, 2-3 травня - заморозки

На посаду мовного омбудсмена подано кадидатури філологинь Коваль-Фучило, Івановської і заступника держсекретаря Кабміну Полянського

СБУ і Нацполіція продовжують зустрічі зі школярами та студентами щодо протидії ворожому вербуванню

Кількість постраждалих через ранкову атаку БпЛА у Південному під Харковом зросла до дев'яти

Четвер в Україні буде теплий, у п'ятницю відчутно похолодає, місцями короткочасний дощ

Волонтери УЧХ допомагали постраждалим через атаку російських БпЛА на Харків

Зеленський привітав прикордонників із професійним святом

Дрони СБУ уразили Муромський приладобудівний завод, який працює на флот та авіацію РФ, - джерело

Сили оборони збили 50 зі 108 ворожих БПЛА, ще 22 – локаційно втрачені

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА