Інтерфакс-Україна
20:49 26.06.2019

МАУ може збільшити частоту рейсів до Тбілісі, не планує літати до Батумі

3 хв читати

Авіакомпанія "Міжнародні авіалінії України" (МАУ, Київ) може збільшити частоту рейсів до Тбілісі, водночас не планує літати до Батумі, повідомила директор з комунікацій МАУ Євгенія Сацька.
"Нині ми виконуємо два щоденні рейси до Тбілісі й розглядаємо можливість збільшення частоти цих рейсів. До Батумі ми не плануємо виконувати рейси - цей напрямок сезонний, а ми відмовилися від таких рейсів на користь рейсів, які можна виконувати цілий рік", - сказала вона під час зустрічі посла Грузії в Україні з журналістами в Києві в середу.
Сацька зазначила, що Тбілісі для МАУ "важливий, адже він має мережевий транзитний ефект".
"Для пасажирів із Європи, країн Балтії поїздка до Тбілісі через Київ - дуже хороша модель", - сказала вона.
Водночас Сацька відзначила проблему високих аеропортових зборів у деяких аеропортах Грузії, які було передано в концесію.
"Існує проблема, яка не дає нам (МАУ - ІФ) можливості розвиватися в Грузії: в Тбілісі та Батумі досить високі аеропортові збори, оскільки ці аеропорти перебувають у концесії в іноземних компаній. І ці збори набагато вищі, ніж у багатьох європейських містах. Зниження цих зборів дозволило б автоматично на таку саму суму знизити вартість перельоту", - сказала вона.
Як повідомив комерційний директор авіакомпанії Yanair (ТОВ "Янейр ЛТД.") Тарас Стригуненко, велика частина туристів (з України - ІФ) приймає рішення про поїздку до Грузії за тиждень-два до неї".
"Ми знаємо, що велика частина туристів до Грузії - це індивідуальні туристи. Вони приймають рішення не заздалегідь, тому вони завжди моніторять ситуацію з цінами. За нашою інформацією від туристів, ціни в Батумі (на розміщення - ІФ) почали зростати", - сказав він.
Як повідомлялося, Державіаслужба України призупинила дію сертифіката авіакомпанії Yanair у ніч на 6 червня. 19 червня відомство прийняло рішення відновити сертифікат авіакомпанії.
Авіакомпанія Yanair зареєстрована 15 червня 2012 року в Житомирі. В липні 2013 року отримала сертифікат на провадження діяльності. Флот компанії складається з семи літаків - п'яти "Боїнг-737" і двох Airbus (А320 і А321).
За даними держреєстру, кінцевим бенефіціаром компанії є Олексій Янчук.
Авіакомпанія "МАУ" заснована в 1992 році. 100% її акцій перебувають у приватній власності. Одним із її кінцевих бенефіціарів є бізнесмен Ігор Коломойський.
Авіакомпанія сполучає Україну з понад 50 містами та ключовими пунктами Європи, Азії, Америки, Африки, Близького Сходу та країн СНД. Забезпечує стикування з маршрутами авіакомпаній-партнерів у більше ніж 3 тис. міст світу.
Сьогодні до складу флоту МАУ входять 42 авіалайнери різних модифікацій, зокрема 28 середньомагістральних Boeing 737 NG із середнім віком 9,7 року. Середній вік парку авіакомпанії - 11,6 року.
МАУ виконує понад 1100 регулярних рейсів на тиждень. Базовим аеропортом є Міжнародний аеропорт "Бориспіль" (KBP).

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Раді пропонують встановити спеціальний порядок визнання військовослужбовців безвісно відсутніми

Єрмак та Умєров поїдуть в США на переговори з Віткоффом – ЗМІ

ДПСУ: на навчаннях "Запад-2025" в Білорусі кількість військових РФ буде значно менша, але розслаблятися не можна

Раді пропонують прийняти в цілому законопроєкт щодо вдосконалення роботи індустріальних парків

Партія "Наш край" оголосила про саморозпуск, усі партійні кошти віддає на ЗСУ

Посли держав G7 позитивно відгукнулися про зустріч з керівництвом Мінекономіки України

Посольство України у Польщі у контакті з польськими органами влади відстежує розвиток ситуації навколо вето Навроцького на закон про допомогу українцям

Кабмін опублікував постанову про виїзд за кордон чоловіків 18-22 років

Жінки-депутатки місцевих рад зможуть безперешкодно перетинати державний кордон під час воєнного стану - Свириденко

Кабмін ліквідував ряд консультативних і дорадчих органів уряду

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА