14:18 08.07.2019

Нацрада з телерадіомовлення радить українським ліцензіатам утриматися від ретрансляції сигналу та передач, що потрапили під санкції іномовників

2 хв читати
Нацрада з телерадіомовлення радить українським ліцензіатам утриматися від ретрансляції сигналу та передач, що потрапили під санкції іномовників

Нацрада з питань телебачення і радіомовлення застерігає вітчизняних ліцензіатів - і телеканали, і провайдерів програмної послуги - утриматися від ретрансляції сигналу та передач іноземних мовців, стосовно яких на державному рівні було застосовано обмежувальні санкції, повідомляється на сайті регулятора.

"Питання захисту інформаційного простору перебуває в полі пильної уваги Національної ради. Регулятор попереджає, що жорстко реагуватиме на всі порушення законодавства і невідкладно вживатиме усіх законних заходів", - наголосили в Нацраді.

У зв'язку з ситуацією, що склалася з раніше анонсованим телеканалами NewsOne та "Россия 24" телемостом, Нацрада 9 липня проведе позачергове засідання.

Як повідомлялося, NewsOne повідомив про скасування телемосту з російським каналом "Россия" (телемарафон "Треба поговорити") "через прямі погрози фізичної розправи на адресу каналу, журналістів та їхніх сімей".

Нацрада з телерадіомовлення пообіцяла найближчим часом відреагувати на заяву телеканалу NewsOne щодо проведення телемосту під назвою "Треба поговорити" з російським телеканалом.

Раніше на 12 липня було анонсовано телеміст між забороненим в Україні російським телеканалом "Россия 24" і телеканалом NewsOne, про що у своїй програмі "Вести недели" на телеканалі "Россия 1" заявив скандальний російський телеведучий Дмитро Кисельов.

На телеканалі NewsOne заявили, що телеміст стане "діалогом між народами України та Росії" заради "миру", апелювавши до телемостів Володимира Познера та Філа Донаг’ю у 80-х роках, які "започаткували спілкування між народами (СРСР і США)". Водночас NewsOne не уточнює назви каналу, з яким відбудеться телеміст.

Як повідомлялося, Верховна Рада 4 жовтня 2018 року підтримала звернення до РНБО щодо запровадження санкцій проти компаній, які входять до структури власності телеканалів "112.Україна" та NewsOne (проект №9157).

Згідно з додатком до постанови, санкції мають стосуватися ТОВ "Аріадна ТВ", ТОВ "Новий формат ТВ", ТОВ "ТВ Вибір", ТОВ "Телерадіокомпанія "112-ТВ", ТОВ "Лідер ТВ", ТОВ "Партнер ТВ" і ТОВ "Новини 24 години".

Згідно з інформацією на сайті телеканалів, остання в цьому переліку компанія - ТОВ "Новини 24 години" - зазначена в структурі власності каналу NewsOne, решта шість юридичних осіб зазначені в структурі власності телеканалу "112 Україна".

У лютому 2019 року українські телеканали "112 Україна" та NewsOne створили міжнародну редакційну раду.

Загрузка...

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

Завантаження...
РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

ЦВК Киргизстану підведе підсумки референдуму про Конституцію упродовж 15 днів

До кінця року перед Міністерством охорони здоров'я стоїть завдання зробити 47 млн. COVID-щеплень

Конституційний референдум у Киргизстані відбувся

Жіночі асоціації вимагають відставки голови Євроради після протокольного інциденту в Анкарі

Китай на початковому етапі пандемії COVID-19 не зміг надати повного доступу до інформації про те, що відбувається

Влада Харкова просить пільговиків утриматися від поїздок у громадському транспорті в години пік у зв'язку з ситуацією з COVID-19

В Індії на тлі зростання захворюваності COVID-19 заборонили експорт лікарського препарату "Ремдесивір"

У Києві за добу 697 людей захворіли Covid-19, 42 померли, 236 одужали

У "червоній зоні" епіднебезпеки половина областей України і Київ

Боррель: Повернення до миру в М'янмі ускладнює геополітична конкуренція

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
Завантаження...
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА