Усі матеріали передвиборної агітації з 16 липня мають бути українською мовою з урахуванням початку дії закону про мову
Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення нагадує, що з 16 липня набув чинності (за винятком окремих положень) закон "Про забезпечення функціонування української мови як державної", який, зокрема, визначає вимоги до матеріалів політичної реклами, розповсюджуваної на телебаченні, радіо, в інтернеті та друкованої.
"Матеріали передвиборної агітації, що транслюються на телебаченні, радіо, розміщуються на носіях зовнішньої реклами, поширюються у вигляді листівок і газет або в мережі інтернет, виконуються державною мовою. Матеріали передвиборної агітації, у тому числі відеоматеріали про вибори... народних депутатів України (...) а також політична реклама, передвиборна агітація та теледебати адаптуються для сприйняття жестомовними особами шляхом перекладу українською жестовою мовою та/або субтитрування українською мовою з урахуванням вимог, встановлених законом", - наводить Нацрада витяги зі статей закону.
Водночас у порядку і на умовах, визначених законом щодо порядку реалізації прав корінних народів, національних меншин України, в окремих населених пунктах допускається поширення матеріалів передвиборної агітації, виконаних державною мовою та дубльованих мовами відповідних корінних народів, національних меншин України.
"Національна рада звертає увагу ліцензіатів на ці норми і нагадує телерадіоорганізаціям, що вони зобов'язані дотримуватися законодавства України щодо мови передвиборної агітації під час кампанії з позачергових виборів народних депутатів України, які відбудуться 21 липня", - підсумував регулятор.