08:47 15.08.2019

У Британії заборонили рекламу трьох компаній через гендерні стереотипи

3 хв читати
У Британії заборонили рекламу трьох компаній через гендерні стереотипи

Ролики, що рекламують сир Philadelphia американського виробника продуктів харчування Mondelez, бутильовану воду Buxton Water виробника Nestlé, а також автомобілі Volkswagen eGolf, потрапили під заборону закону, який почав діяти в червні поточного року, котрий забороняє використання в рекламі гендерних стереотипів. Про це повідомляє видання The Drum.

Рекламні ролики викликали сумніви у фахівців Управління з рекламних стандартів (ASA). Зокрема, бренд Philadelphia отримав 128 скарг на ролик, у якому молоді батьки, побачивши їжу, забували про своїх дітей. Пробуючи сир, батьки забувають про своїх дітей, а в цей час діти в переносках відправляються подорожувати залом на стрічці, яка розвозить страви.

Компанія Mondelez, до складу якої входить бренд, спробувала відстояти ролик, заявивши, що чоловіки відволіклися через привабливість продукту, а не через свою безвідповідальність. Однак неурядова організація Clearcast, яка попередньо схвалює більшість британської телевізійної реклами, дійшла висновку, що реклама показала тимчасовий занепад концентрації уваги через накопичену втому, яка властива всім молодим батькам.

Ролик, в якому рекламується автомобіль Volkswagen марки eGolf, отримав три скарги. У ролику демонструються чоловік, що спить у наметі на прямовисній скелі, двоє чоловіків-астронавтів у космічному кораблі, чоловік-атлет з протезом ноги, а в фіналі показана жінка, що сидить на лавці поруч з коляскою. У цій рекламі глядачі побачили стереотип у тому, що чоловіки більше схильні до ризику, а жінки завжди дбають про дітей.

На рекламу бутильованої води поскаржилися п'ять чоловік. У ролику демонструються балерина, музикант-ударник і весляр, який тренується на тренажері. Всі, займаючись своїми справами, періодично відволікаються на те, щоб випити з пляшки воду. На думку глядачів, персонажі даної реклами є уособленням гендерних стереотипів, адже в рекламі демонструється стереотип того чи іншого заняття для представників різних статей. Експерти Clearcast вважають, що загалом реклама була збалансованою, в ролику демонструються жінка поряд з чоловіками, а кадр матері з коляскою був цілком розумним стереотипом, зазначили фахівці.

Заборона на використання негативних гендерних стереотипів у рекламі, введена за ініціативою британського регулятора Advertising Standards Authority (ASA), почала діяти в червні поточного року. Правила були розроблені в грудні 2018 року організацією Committee of Advertising Practice (CAP), яка підпорядковується ASA. Згідно з документом, у рекламі заборонено використовувати уявлення про типову жіночу і чоловічу зовнішність, а також пов'язувати певні якості, заняття, щастя і успішність з фізичними даними або показувати, як стать обмежує можливості людини.

Правила торкнулись і реклами дитячих товарів і послуг - тепер у них не можна показувати маленьких дітей, де демонструється сміливість хлопчика, в той час тоді як з дівчинкою слід поводитися з обережністю.

Як повідомляє регулятор, гендерні стереотипи "обмежують вибір, прагнення і можливості" дітей, і можуть бути посилені рекламою, яка відіграє роль у "нерівних гендерних результатах".

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

В Україні в неділю похолодає, пройдуть дощі

Перевіряється причетність до розстрілу поліцейських на Вінниччині двох військовослужбовців

Українські прикордонники знищили ворожий комплекс спостереження "Муром-М"

СБУ, ГУР і ССО організували атаку на енергоінфраструктуру РФ, вночі уражено об'єкти у 8 областях - джерело

Польські фермери припинили блокувати фури перед ПП "Медика - Шегині" та "Краковець - Корчова" - Держприкордонслужба

Окупанти обстріляли прикордонний Вовчанськ, загинув мирний житель, ще двоє поранені

Сирський обговорив із командувачем оборони Данії потреби ЗС України та допомогу

Клименко про розстріл поліцейських у Вінницькій області: Цей трагічний випадок показує, що тилу для поліцейських немає

Ворог уранці атакував Одесу, пошкоджено об'єкт інфраструктури - ОВА

Окупанти обстріляли Суми, Білопілля та 13 сіл у Сумській і Чернігівській областях за добу, поранено двох мирних жителів

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА