Інтерфакс-Україна
08:13 29.08.2019

Facebook посилює правила політичної реклами напередодні виборів у США

2 хв читати
Facebook посилює правила політичної реклами напередодні виборів у США

Соціальна мережа Facebook планує посилити правила публікації політичної реклами в рамках підготовки до президентських виборів 2020 року в США, повідомляє Facebook у середу.

Нові правила торкнуться інформації щодо платника опублікованої реклами. Facebook наразі вимагає, щоб будь-яку політичну рекламу супроводжував напис "оплачено" і інформація, хто саме за неї заплатив. У деяких випадках рекламодавці намагалися розмістити після напису "оплачено" інформацію, яка вводить в оману, зазначає Facebook, через що з середини вересня компанія почне вимагати додаткову інформацію стосовно платника.

Наразі рекламодавцям потрібно надати Facebook інформацію про свою адресу, номер телефону, адресу електронної пошти, а також адресу свого веб-сайту. Тепер вони також будуть зобов'язані обрати один з п'яти варіантів додаткового підтвердження інформації про себе. Наприклад, для цього можна використовувати ідентифікаційний номер роботодавця або ідентифікаційний номер у Федеральній виборчій комісії, якщо йдеться про організацію, зареєстровану владою США. У такої реклами з'явиться позначка "підтверджена організація".

Представники малого бізнесу, у якого немає цих ідентифікаційних номерів, зможуть як і раніше надавати поштову адресу, телефонний номер, сайт та електронну адресу, які піддаються перевірці. Однак у такому випадку позначка "підтверджена організація" вони отримати не зможуть.

Якщо компанії, що пропонують рекламу, не передадуть необхідні відомості Facebook до середини жовтня 2019 року, соцмережа перестане показувати їх рекламу.

Також Facebook надалі планує заборонити рекламу, яка "в прямій формі протидіє тому, щоб громадяни США йшли голосувати". Від усіх кандидатів на виборах і вже обраних політиків компанія має намір вимагати двоетапну автентифікацію, яка дозволить підтвердити, що вхід в акаунт відбувається на території США.

Компанія вже робила заходи щодо політичної реклами раніше. Так, у 2018 році вона зажадала від рекламодавців авторизуватися, щоб мати можливість публікувати рекламу, щодо політики або виборів. Також соцмережа стала зберігати всю політичну рекламу в спеціальній бібліотеці, де вона доступна для перегляду протягом семи років.

Facebook стала активно боротися зі спробами вплинути на президентські вибори через соціальну мережу після того, як її обвинуватили в недостатній увазі до таких дій під час виборів президента США 2016 року.

 

 

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Раді рекомендують ратифікувати Угоду про створення Спецтрибуналу - голова профільного комітету

Внаслідок ворожого удару по центру Куп’янська загинула мирна мешканка - Синєгубов

ДСНС: У столиці через нічну атаку загинула одна людина

ДТЕК відновив електропостачання для понад 3 тис. абонентів Києва після нічної атаки

Китайські компоненти знайдені в дронах, які атакували Київ вночі, в Одесі пошкоджено консульство КНР – МЗС

Внаслідок атаки РФ у Кривому Розі відомо про 6 постраждалих

Зеленський повідомив про повернення групи українців з полону

ЦПД: РФ розсилає в органи влади фейковий лист про підготовку до евакуації міністерств і державних відомств на захід України

Службова недбалість посадовця Міноборони завдала державі збитків на понад 2 млрд грн

Кількість постраждалих у Києві через російський удар зросла до 26 осіб, серед них дитина

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА