На станціях метро в Києві, через збій системи продажу Kyiv Smart Card, відновлено продаж і поповнення картки метро, жетона

Унаслідок збою системи продажу Kyiv Smart Card на станціях метрополітену, відновлено продаж і поповнення картки метро, жетона для разової поїздки, повідомила прес-служба КП "Київський метрополітен".
"Оператору КП "ГІОЦ" відомо стосовно проблеми і необхідності оперативного відновлення роботи обладнання. З метою уникнення черг та надання транспортної послуги для пасажирів у касах відновлено продаж і поповнення картки метро, а також жетона для разової поїздки", - сказано в повідомленні на сторінці підприємства в Фейсбук у четвер уранці.
Як повідомлялося, низка станцій Київського метрополітену відмовилися від продажу і поповнення карток метро.
Зокрема, від карт метро відмовилися на станціях "Хрещатик" (центральний вихід), "Театральна", "Майдан Незалежності", "Академмістечко" (вихід у бік магазину NOVUS), "Лісова" (вихід до ТЦ "Даринок"), "Арсенальна", "Теремки" (вихід до ТЦ "Магеллан"), "Сирець", "Почайна" (вихід до вул. С. Бандери) та "Площа Льва Толстого".
У цих касах можна придбати і поповнити електронний квиток Kyiv Smart Card, однак можна буде використовувати раніше записані поїздки на безконтактній картці.
Крім того на станції "Площа Льва Толстого" також реалізовується QR-квиток.