У 2019 понад 1 млн киян скористалися послугами ЦНАП
Протягом 2019 року послугами Центрів надання адміністративних послуг (ЦНАП) скористалося понад 1 млн киян, повідомила прес-служба Київської міської ради.
"Завдяки наполегливій, системній роботі прийом триває за єдиними вимогами (стандартами) до якості обслуговування, розробленими з урахуванням кращих світових практик та стандартів", - повідомила під час розширеного засідання колегії КМДА директор департаменту надання адміністративних послуг Наталія Шамрай.
За її словами, перший міський ЦНАП налічував усього 10 робочих місць адміністраторів, ним надавався обмежений спектр послуг. Незабаром його розширили - понад 150 видів, як для громадян, так і для бізнесу. Всі центри обладнані за сучасними стандартами: електронна черга та документообіг, Wi-Fi, кондиціонери, умови для осіб з інвалідністю, дитячі куточки і кімнати матері і дитини, зона самообслуговування.
Шамрай зазначила, що реалізація пілотних проектів є візитною карткою столичних ЦНАП. Так, ще в 2011 році було істотно спрощено процедуру отримання дозволу на рекламу, завдяки багатоетапного механізму погоджень без участі заявника.
"Столичні ЦНАП тривалий час надають комплексні послуги заявникам за життєвими ситуаціями. Одночасно з отриманням свідоцтва про народження дитини батьки можуть зареєструвати місце проживання дитини та оформити документи на отримання соціальної допомоги при народженні. Ми були перші, хто ввів оформлення біометричних документів через ЦНАП. У кінці минулого року ми впровадили пілотний проект надання послуг з реєстрації транспортних засобів та видачі посвідчення водія. На сьогодні ці послуги доступні у всіх центрах. Ними вже скористалися 1519 заявників. Водійські посвідчення ми друкуємо відповідно до сучасних вимог із зазначенням групи крові", - зазначила вона.
Також за її словами, поліпшено матеріально-технічну базу ЦНАП, комфортність зон очікування заявників, впроваджені сучасні форми інформування та консультування, здійснювалися активні заходи з популяризації послуг центрів. Здійснено цілий комплекс заходів для забезпечення належного обслуговування осіб з інвалідністю.
"У всіх ЦНАП функціонують куточки самообслуговування, які стали платформами для навчання заявників, як скористатися доступними онлайн-сервісами. Адже сьогодні значна частина суспільства з обережністю ставиться до таких послуг. Ми навчаємо наших відвідувачів у простій доступній формі, сервіси вже функціонують, як вони працюють. Все чітко, просто і зрозуміло. Кваліфікований адміністратор на практиці крок за кроком продемонструє, що електронні послуги - це зручно і безпечно", - зазначила директор департаменту.
Всю інформацію з адміністративних послуг розміщено на офіційному веб-порталі адміністративних послуг Києва (https://kyivcnap.gov.ua/). Через нього здійснюється багатоетапна процедура погоджень, sms-інформування заявників про готовність результату. Через особистий кабінет на порталі можна отримати електронні послуги. Цим сервісом скористалося понад 56 тис. заявників.
Крім того, спектр послуг ЦНАП, зокрема електронних, у подальшому буде розширюватися. Пріоритетним буде комплексний підхід в їх наданні.