12:33 10.01.2020

Комісія вважає обледеніння основною версією аварії Fokker-100 біля Алмати

1 хв читати
Комісія вважає обледеніння основною версією аварії Fokker-100 біля Алмати

Комісія з розслідування катастрофи літака Bek Air поблизу Алмати називає обледеніння повітряного судна основною версією авіакатастрофи, сказав заступник прем'єр-міністра Казахстану Роман Скляр.

"Отже, з урахуванням вивченої метеорологічної інформації та аналізу даних бортового самописця основною версією катастрофи є обледеніння повітряного судна", - сказав Скляр на прес-конференції в Нур-Султані у п'ятницю.

За даними віце-прем'єра, загалом комісія під час розслідування катастрофи висунула чотири версії катастрофи літака.

"Перша - порушення комерційного завантаження та центрування повітряного судна, друга - вплив зовнішніх чинників, таких як метеоумови, зрушення вітру, супутна течія та обледеніння, третя - помилка екіпажу в техніці пілотування, четверта - відмова авіаційної техніки", - уточнив він.

Літак Fokker-100 авіакомпанії Bek Air сполученням Алмати-Нур-Султан у п'ятницю вранці після вильоту з аеропорту втратив висоту, пробив бетонну огорожу, зіткнувся з двоповерховою будівлею та впав у районі житлового сектора.

Під час аварії загинули 12 осіб, зокрема командир повітряного судна Марат Муратбаєв, постраждали 67 осіб. Загалом на борту літака перебували 93 пасажири та п'ять членів екіпажу.

За фактом аварії літака МВС Казахстану проводить досудове розслідування за статтею "Порушення правил безпеки під час експлуатації транспортного засобу" Кримінального кодексу республіки.

Прем'єр-міністр Аскар Мамін раніше заявляв, що урядова комісія з розслідування причин аварії має підбити попередні підсумки своєї роботи до 10 січня.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА