19:55 17.04.2020

Мінсоцполітики мотивує школярок обирати STEM-спеціальності

3 хв читати
Мінсоцполітики мотивує школярок обирати STEM-спеціальності

Винаходьте велосипед, мисліть критично, прагніть змінити світ і проживайте тільки своє життя – такі поради дала заступниця Міністра соціальної політики України з питань європейської інтеграції Тетяна Сальнікова українським старшокласницям-учасницям освітнього проєкту STEM is FEM. Аби мотивувати дівчат замміністра розповіла власну історію успіху.

“Коли мені було 23 роки, мені запропонували винайти велосипед. В Україні була тільки солідарна пенсійна система, накопичувального пенсійного забезпечення не існувало, хоча в світі тоді це вже працювало. І це була моя мрія - створити щось, чого раніше не було. Ми починали працювати з маленької кімнати, нас було троє осіб. І вся система, яка працює в Україні зараз - ми приймали участь в її створенні. В 24 роки так вийшло, що я стала співавторкою програмного забезпечення, яке допомагає людям контролювати свої накопичення пенсійні протягом довгого часу”. 

Окрім Тетяни Сальнікової, свої історії успіху дівчатам розповіли заступниця Генерального директора з цифровізації та інновацій ДК УкрОборонПром Надія Васильєва, Директорка Центру інформації та документації НАТО в Україні Барбора Маронкова, Програмна аналітикиня Фонду ООН у галузі народонаселення, UNFPA в Україні Наталія Кошовська та Радниця з зовнішньоекономічних питань посольства США в Україні Меган Боулдін. Усі вони стали мотивуючими спікерками освітнього модулю STEM is FEM на тему “Робототехніка і інженерія”. 

“Особисті історії успішних жінок, яких об’єднує проєкт STEM is FEM, - це не тільки приклад і мотивація для учасниць модулю, а ще й нагадування про те, що голоси жінок-науковиць, дослідниць та винахідниць мають звучати нарівні з голосами чоловіків у науковій та технічній галузях. Для цього модулю ми заручилися підтримкою представниць Міністерства соціальної політики, НАТО в Україні, Фонду ООН, Посольства США в Україні. Вони говорили про те, яким був їхній кар’єрний шлях, з якими складнощами їм довелось зіткнутися, у чому вони шукали підтримку. Знайомство з такими рольовими моделями допоможе учасницям модулю у майбутньому пов’язати своє життя з технологічними спеціальностями”, – розповідає один з ініціаторів проєкту STEM is FEM Сапар Карягдиїв.

Дівчата-учасниці також взяли участь у майстер-класі із робототехніки, конкурсі творчих ідей та поспілкувалися із жінками галузі. Усе це задля того, аби більше школярок розглядали робототехніку та інженерію, у якості перспективної кар’єри. 

“Як обрати одну професію серед великої кількості існуючих? У вас має бути власна внутрішня мотивація. Чому ви саме цим хочете займатись? Звісно, ми усі прагнемо змінити світ, але в кожного свій шлях. Тому, просто прислухайтесь до себе – від чого ви отримуєте задоволення? Від чого ви не втомлюєтесь, а навпаки, надихаєтесь, коли відпрацювали цілий день? Знаєте, бувають різні відчуття, коли приходиш додому після роботи. Або «я що, грузив там вагони цілий день?». Або інша справа, коли ти приходиш і з запалом розповідаєш всім домашнім, що ти сьогодні і те зробив, і те дізнався, і те запрацювало. Ось коли у вас викликає такий ентузіазм, то це ваша професія, однозначно”.

Аби більше українських дівчат обирали для себе професії пов’язані із технологічними напрямками проєкт STEM is FEM кожні два місяці проводить освітні модулі. Із вересня 2019-го проєкт провів модулі про біотехнології, ІТ, екологію та енергетику. Набір на наступний модуль стартуватиме у травні. 

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА