75,2% страхових вимог за ОСЦПВ у I кв. було врегульовано в термін до 90 днів
75,2% страхових вимог за обов'язковим страхуванням цивільно-правової відповідальності (ОСЦПВ) у січні-березні 2020 року було врегульовано в термін до 90 днів (вимога закону про ОСЦПВ) і 62,4% – у термін до 60 днів, йдеться в прес-релізі Моторного (транспортного) страхового бюро України.
МТСБУ повідомляє, що лідерами за цими показниками стали страхові компанії "Оберіг", СТ "Гарантія", "АСКО-Донбас Північний", СК "ВУСО", "Міжнародна страхова компанія", "Інтер-Поліс", "Оранта-Січ", Global Garant, ARX, Княжа VIG.
Середній термін врегулювання страхових вимог за шкоду, заподіяну майну, в I кварталі 2020 року становив 69 днів, скоротившись на один день порівняно з IV кв. 2019 року і на 21 день - I кв. 2019 року. У рамках системи прямого врегулювання збитків середній термін отримання виплати становить 41 день, зменшившись на шість днів порівняно з IV кв. 2019 року і сім днів з аналогічним періодом роком раніше.
МТСБУ зазначає, що за перший квартал поточного року було отримало 430 скарг від постраждалих і страхувальників на дії страхових компаній, що на 77 більше, ніж у попередньому IV кв. 2019 року.
У прес-релізі зазначено, що, незважаючи на це, рівень скарг зріс незначно: 1,16% у I кв. 2020 року проти 0,93% за попередній квартал. Найвищий рівень скарг зафіксовано на страхову компанію "Омега" (17,7%).
Жодної скарги не надходило на роботу таких страховиків, як "Граве Україна", "Гарантія", "Інтер-Поліс", СК "Колоннейд Україна", "АСКО-Медсервіс", "Мотор-Гарант", "Ван Клік", "Експрес Страхування".
"Незважаючи на кризові явища, спричинені пандемією та карантином, страховики ОСЦПВ продовжують сумлінно і своєчасно виконувати зобов'язання перед постраждалими в ДТП. Залишається актуальним питання скарг на страховиків. Ми хочемо поступово звести нанівець скарги, пов'язані із затримкою компенсації за втрати, заподіяні в ДТП, яких найбільше надходить до МТСБУ. Бюро нині працює над впровадженням системи розгляду скарг на страховиків ОСЦПВ ("омбудсмен з ОСЦПВ". Зробимо цю послугу для постраждалих безкоштовною, надаючи можливість розв'язати проблему оперативно, без зайвих юридичних і судових витрат", – зазначає генеральний директор МТСБУ Володимир Шевченко, слова якого наведено в прес-релізі.