Інтерфакс-Україна
19:49 20.05.2020

75,2% страхових вимог за ОСЦПВ у I кв. було врегульовано в термін до 90 днів

2 хв читати
75,2% страхових вимог за ОСЦПВ у I кв. було врегульовано в термін до 90 днів

75,2% страхових вимог за обов'язковим страхуванням цивільно-правової відповідальності (ОСЦПВ) у січні-березні 2020 року було врегульовано в термін до 90 днів (вимога закону про ОСЦПВ) і 62,4% – у термін до 60 днів, йдеться в прес-релізі Моторного (транспортного) страхового бюро України.

МТСБУ повідомляє, що лідерами за цими показниками стали страхові компанії "Оберіг", СТ "Гарантія", "АСКО-Донбас Північний", СК "ВУСО", "Міжнародна страхова компанія", "Інтер-Поліс", "Оранта-Січ", Global Garant, ARX, Княжа VIG.

Середній термін врегулювання страхових вимог за шкоду, заподіяну майну, в I кварталі 2020 року становив 69 днів, скоротившись на один день порівняно з IV кв. 2019 року і на 21 день - I кв. 2019 року. У рамках системи прямого врегулювання збитків середній термін отримання виплати становить 41 день, зменшившись на шість днів порівняно з IV кв. 2019 року і сім днів з аналогічним періодом роком раніше.

МТСБУ зазначає, що за перший квартал поточного року було отримало 430 скарг від постраждалих і страхувальників на дії страхових компаній, що на 77 більше, ніж у попередньому IV кв. 2019 року.

У прес-релізі зазначено, що, незважаючи на це, рівень скарг зріс незначно: 1,16% у I кв. 2020 року проти 0,93% за попередній квартал. Найвищий рівень скарг зафіксовано на страхову компанію "Омега" (17,7%).

Жодної скарги не надходило на роботу таких страховиків, як "Граве Україна", "Гарантія", "Інтер-Поліс", СК "Колоннейд Україна", "АСКО-Медсервіс", "Мотор-Гарант", "Ван Клік", "Експрес Страхування".

"Незважаючи на кризові явища, спричинені пандемією та карантином, страховики ОСЦПВ продовжують сумлінно і своєчасно виконувати зобов'язання перед постраждалими в ДТП. Залишається актуальним питання скарг на страховиків. Ми хочемо поступово звести нанівець скарги, пов'язані із затримкою компенсації за втрати, заподіяні в ДТП, яких найбільше надходить до МТСБУ. Бюро нині працює над впровадженням системи розгляду скарг на страховиків ОСЦПВ ("омбудсмен з ОСЦПВ". Зробимо цю послугу для постраждалих безкоштовною, надаючи можливість розв'язати проблему оперативно, без зайвих юридичних і судових витрат", – зазначає генеральний директор МТСБУ Володимир Шевченко, слова якого наведено в прес-релізі.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Співвласник Fire Point: Міндіч хотів 50% акцій компанії, але ми йому відмовили, ніяких обшуків у нас не було

Сибіга провів телефонні перемовини з керівниками зовнішньополітичних відомств європейських країн

Трамп вважає, що Зеленському доведеться обирати між мирним планом і подальшою боротьбою

Туск: унаслідок російської атаки на Тернопіль загинули громадянка Польщі та її семирічна донька

Глави МЗС України та Хорватії обговорили ситуацію на фронті, мирний процес і важливість європейської єдності

Сибіга поінформував главу МЗС Норвегії про переговори Зеленського з партнерами щодо припинення вогню

Президент Румунії вітає поновлені зусилля Трампа щодо припинення війни та підтверджує свою підтримку України

Мерц обговорив з Трампом план мирного урегулювання для України та домовився про наступні кроки

Історик Снайдер пояснює, чому російський план, який просувають США для України, не спрацює

Антикорупційні розслідування не повинні підірвати міжнародну підтримку України перед агресією РФ – розмова Сибіги з Каллас

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА