19:53 18.06.2020

Rozetka планує запуск маркетплейсу для ресторанів

2 хв читати
Rozetka планує запуск маркетплейсу для ресторанів

Найбільший український інтернет-магазин Rozetka.ua (ТОВ "Розетка.Уа", Київ) планує запуск маркетплейсу для ресторанів і кафе, про це на своїй сторінці у Facebook повідомив комерційний директор мережі ресторанів Mamamia! Сергій Чайка.

Він також оприлюднив повідомлення Rozetka, в якому зазначено, що для проекту буде реалізовано окремий лендинг.

Rozetka планує взяти на себе залучення покупців, а обробляти замовлення і доставляти їх будуть ресторани.

"Для підтримки ресторанного бізнесу в період карантину наша компанія знизила відсоток комісії за виконані замовлення до символічного мінімуму в 0,1% у перші три місяці після активації", - йдеться в повідомленні.

На думку Rozetka, це дасть можливість ресторанному бізнесу отримувати більшу кількість замовлень з мінімальними витратами на їх залучення.

За доступ до онлайн-майданчика "ROZETKA Маркетплейс" пропонується вносити плату у розмірі 100 грн/міс.

"Проект перебуває на стадії розробки, тому поки що ми не можемо нічого коментувати", - заявили агентству "Інтерфакс-Україна" в прес-службі компанії.

Як повідомлялося, сервіс доставки їжі Menu Group має намір піти з України, продавши або закривши сервіси.

Сервіс доставки їжі UberEats із 3 червня припинив роботу в Україні.

Rozetkу засновано в 2005 році в Києві як онлайн-магазин електроніки та побутової техніки. У наступні роки компанія трансформувалася в мультикатегориійний онлайн-супермаркет.

За даними на офіційному сайті станом на травень-2020 Rozetka має десять магазинів і точок видачі в Києві, три в Одесі, а також по одній у Дніпрі, Чернігові, Ірпені, Броварах та Львові.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА