19:49 03.09.2020

У зв'язку з пандемією 50% дівчаток-біженців можуть не повернутися на навчання, коли школи знову відкриються

3 хв читати
У зв'язку з пандемією 50% дівчаток-біженців можуть не повернутися на навчання, коли школи знову відкриються

COVID-19 загрожує перевернути десятиліття досягнень в освіті біженців і зруйнувати мрії і амбіції десятків тисяч молодих біженців, повідомляється в звіті Агентства ООН у справах біженців (УВКБ ООН) "Спільні зусилля можливостей освіти для біженців".

"У звіті наголошується, що доступ до освіти для біженців залишається таким же складним, як і будь-коли. Понад 1,8 мільйона дітей - або 48% усіх дітей-біженців шкільного віку - не мають доступу до освіти. Для дівчат ситуація ще більш складна. Дані УВКБ ООН зазначають, що дівчатка продовжують мати менший доступ до освіти, ніж хлопчики", - йдеться в прес-релізі УВКБ ООН, поширеному в четвер.

Також наголошується, що, використовуючи дані УВКБ ООН про зарахування в школу, Фонд Малали підрахував, що половина всіх дівчаток-біженок не повернуться до навчання в середній школі, коли вони знову відкриються у вересні. У країнах, де загальна кількість дівчат-біженців вже становила менше 10%, усі дівчата ризикують назавжди залишитися без освіти.

Крім того, в доповіді передбачається, що коронавірус може почати "пандемію бідності" в найбільш уразливих громадах світу.

"Поступове збільшення кількості шкільних, університетських, технічних і професійно-технічних навчальних закладів може зупинитися, і в деяких випадках назавжди", - йдеться в документі.

Наголошується, що, хоча діти в кожній країні боролися з впливом COVID-19 на їх освіту, діти-біженці особливо уразливі. Перед пандемією дитина-біженець вдвічі частіше була поза школою, ніж дитина, яка не є біженцем. Зараз багато хто з них можуть не мати можливості відновити навчання.

"Йдеться не тільки про закриття шкіл. А про здатність сімей біженців із низьким рівнем доходу і нестабільною роботою, в міських умовах і таборах біженців, дозволяти собі оплату школи, форму, підручники, транспорт, Інтернет і пристрої, не кажучи вже про їжу і притулок. Ми прагнемо досягти четвертої цілі сталого розвитку - забезпечити всеосяжну і справедливу якісну освіту для всіх, і COVID-19 може зробити цю мету недосяжною", - цитуються слова верховного комісара ООН у справах біженців Філіппо Гранді в звіті УВКБ ООН.

У доповіді звернули увагу, що пандемія виявила прогалини не тільки в забезпеченні освітою, а й в доступі до чистої води і якісної медицини, житла, транспорту і можливостей працевлаштування - все це має прямий вплив на здатність дитини вчитися. Адаптація до обмежень, створених COVID-19, була особливо жорсткою для 85% біженців у світі, які живуть в країнах, що розвиваються або менш розвинених країнах світу. Мобільні телефони, планшети, ноутбуки, хороший зв'язок, дешевий або навіть безлімітний інтернет, навіть радіоприймачі часто недоступні для них.

"Ризики для освіти біженців не зупиняються на цьому. 9 вересня світ відзначатиме перший Міжнародний день захисту освіти від нападів. Напади на школи - це сумна реальність. Тільки в африканському регіоні Сахель насильницьким шляхом були змушені закрити понад 2500 шкіл, що вплинуло на освіту 350 000 учнів. Через напади також закрили школи і коледжі в інших частинах світу", - пояснили в УВКБ ООН.

За даними Всесвітньої коаліції із захисту освіти від нападів (GCPEA), насильство над освітою включає напади на студентів, викладачів та інших освітян, використання шкіл і університетів з військовою метою, залучення дітей до збройних або злочинних груп у школах або в шкільних подорожах і сексуальне насильство над дітьми та молоддю в школі чи університеті або на шляху в або з навчального закладу.

"Це повинно негайно припинитися", - наголосили в Агентстві ООН у справах біженців

На закінчення, в звіті зазначається, що COVID-19 змусив суспільство переосмислити кілька аспектів нашого життя і спонукав нас до інновацій - від медицини до розваг. Він закликає докласти більше зусиль для того, щоб принести цей самий дух у сферу освіти і розробити значущі технологічні рішення, які зміцнюють національні системи і надають індивідуальну підтримку, щоб забезпечити доступ до найбільш вразливих дітей. У звіті йдеться, що це був би величезний крок уперед для поліпшення стійкості, самостійності і можливостей для біженців.

 

 

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА