Інтерфакс-Україна
12:20 14.09.2020

Чат-бот Харківської міської диспетчерської служби 1562 почав працювати у тестовому режимі у Telegram - Кернес

1 хв читати
Чат-бот Харківської міської диспетчерської служби 1562 почав працювати у тестовому режимі у Telegram - Кернес

У Харкові КП "Міський інформаційний центр" створило у Telegram чат-бота міської диспетчерської служби 1562, він вже доступний у тестовому режимі, повідомив міський голова Геннадій Кернес.

"Чат-бот дає змогу без взаємодії з оператором служби 1562 отримувати інформацію про планові та аварійні роботи, пов'язані з відключенням холодної та гарячої води, опалення, внутрішнього електропостачання будинку або ліфта за вашими адресами", - написав Кернес у своєму Telegram-каналі.

Він пообіцяв, що функціонал чат-бота розширюватиметься.

Єдина міська диспетчерська служба 1562 була створена у Харкові у 2007 році. За інформацією прес-служби міськради, щорічно співробітники 1562 приймають від жителів міста понад 1 млн заявок, які потім передаються відповідним комунальним підприємствам.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Бельгія надасть Україні 150 млн євро технічної допомоги в межах проєкту BE-Relieve Ukraine

Президент Фінляндії обговорив із Зеленським ситуацію на фронті

Мінрозвитку підготувало зміни до правил перевезення домашніх тварин

Поліцейські повідомили про підозру підліткам, причетним до вбивства жителя Прикарпаття

Омбудсман України звернувся до ООН та МКЧХ у зв'язку з черговим розстрілом полоненого

Чеська гуманітарна організація "Людина в біді" допомагатиме з відновленням бізнесу на Херсонщині

Зеленський підписав євроінтеграційний закон про хміль та хмелепродукти

ГУР отримало вертоліт Sikorsky S-76A для здійснення медичної евакуації

Антикорупційні органи повідомили про нову підозру ексзаступнику керівника Офісу президента Смирнову

Зустріч "коаліції охочих" щодо безпеки в Чорному морі є технічною, потім країни представлять свої напрацювання - МЗС

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА