12:20 14.09.2020

Чат-бот Харківської міської диспетчерської служби 1562 почав працювати у тестовому режимі у Telegram - Кернес

1 хв читати
Чат-бот Харківської міської диспетчерської служби 1562 почав працювати у тестовому режимі у Telegram - Кернес

У Харкові КП "Міський інформаційний центр" створило у Telegram чат-бота міської диспетчерської служби 1562, він вже доступний у тестовому режимі, повідомив міський голова Геннадій Кернес.

"Чат-бот дає змогу без взаємодії з оператором служби 1562 отримувати інформацію про планові та аварійні роботи, пов'язані з відключенням холодної та гарячої води, опалення, внутрішнього електропостачання будинку або ліфта за вашими адресами", - написав Кернес у своєму Telegram-каналі.

Він пообіцяв, що функціонал чат-бота розширюватиметься.

Єдина міська диспетчерська служба 1562 була створена у Харкові у 2007 році. За інформацією прес-служби міськради, щорічно співробітники 1562 приймають від жителів міста понад 1 млн заявок, які потім передаються відповідним комунальним підприємствам.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

У Національному музеї "Чорнобиль" розпочала роботу сервісна зона для відвідувачів

Зеленський провів кілька нарад щодо організації інавгураційного Саміту миру

Зеленський повідомив, що на підприємствах українського ОПК задіяно щонайменше 300 тис. співробітників

Українська авіація за добу завдала ударів по 15 місцях скупчення окупантів - Генштаб ЗСУ

ЗС України відбили 59 атак окупантів за добу на шести напрямках

ВР ухвалила в першому читанні законопроєкт про посилення відповідальності за незаконний обіг підакцизних товарів

Профільний комітет рекомендував ВР прийняти за основу законопроєкт про захист інтересів власників земельних паїв

США готують пакет озброєнь для України на $1 млрд

ВР має намір визначити Держспецзв'язку органом, що реалізує політику щодо забезпечення безпілотними системами та засобами РЕБ

Уряд виділив ще понад 8 млрд грн на будівництво фортифікацій - Шмигаль

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА