Mars змінює назву бренду Uncle Ben's на Ben's Original, відмовиться від зображення афроамериканця
Американська компанія Mars вирішила змінити назву торговельної марки Uncle Ben's на Ben's Original у рамках боротьби з расовими стереотипами. Про це повідомляється її сайті.
Компанія також оновить логотип бренду - з упаковок рису, які випускають під цією маркою, приберуть зображення літньої темношкірої людини в краватці-метелику. Товари в новій упаковці почнуть надходити в магазини в наступному році.
Крім цього Mars інвестує $ 2,5 млн в програми харчування і освіти для студентів в Грінвіллі, штат Міссісіпі, де товари під маркою Uncle Ben's виробляються понад 40 років. Як зазначає AP, більшість жителів міста - афроамериканці.
"Часи змінилися, Зараз почуті голоси, які раніше не чули", - говорить президент Mars Food Global Фіона Довсон. За її словами, Mars розглядала й інші назви торговельної марки, але співробітники компанії і учасники фокус-групи вважали за краще Ben's Original, оскільки вона дозволяє зберегти впізнаваність бренду.
Довсон зазначила також, що звернення "дядько" раніше іноді використовувалося принизливо стосовно чорношкірої людини в США. "Ми не хотіли б з цим асоціюватися", - додала вона.
Торговельна марка Uncle Ben's існує з 1947 року. Як зазначає FT, невідомо, чи існував "дядько Бен" насправді, прототипом для афроамериканця на упаковках продукції став Френк Браун, метрдотель чиказького ресторану.