Інтерфакс-Україна
18:22 28.09.2020

Фахівці "Антонова" увійшли до складу держкомісії зі з'ясування причин катастрофи Ан-26

2 хв читати
Фахівці "Антонова" увійшли до складу держкомісії зі з'ясування причин катастрофи Ан-26

Фахівці ДП "Антонов" увійшли до складу державної комісії для з'ясування причин і обставин падіння літака Ан-26 Повітряних сил ЗС України у Харківській області 25 вересня 2020 року.

Про це йдеться в повідомленні ДП, оприлюдненому на офіційній сторінці "Антонова" у Facebook у понеділок.

За даними підприємства, літак, що розбився, Ан-26Ш (серійний номер 56-08, бортовий знак 76), був побудований 21 жовтня 1977 року на Київському авіаційному заводі (входить до складу ДП "Антонов").

Літак експлуатувався авіацією Повітряних сил ЗСУ та виконав майже 5770 польотів.

"На літаку було проведено два капітальних ремонти, останній - у 1996 році. У серпні 2020 року проводилися роботи з дослідження технічного стану літака за участю фахівців ДП "Антонов" на базі в/ч А4101 у Чугуєві. У результаті літаку було встановлено термін служби в 44 роки і 8 місяців (до 21 червня 2022 року), а також термін служби до чергового капітального ремонту 26 років (до 30 липня 2022 року)", - зазначають в "Антонові".

При цьому фахівці ПАТ "Мотор Січ" продовжили термін служби лівого двигуна до чергового капремонту до 5 червня 2021 року, а календарний термін служби правого двигуна було продовжено до 11 жовтня 2020 року.

Як повідомлялося, 25 вересня приблизно о 20:50 під час планових навчальних польотів впав і загорівся військовий літак марки Ан-26, який здійснював посадку на аеродромі військової частини у м. Чугуєві (Харківська обл.). На борту перебували 27 осіб (20 курсантів та сім офіцерів Харківського університету Повітряних сил ЗС України ім. Кожедуба). 26 людей загинули, вижив один курсант.

За інформацією Державного бюро розслідувань, перевіряються такі версії слідства: катастрофа внаслідок технічної несправності агрегатів літального апарату; катастрофа внаслідок неналежного виконання своїх службових обов'язків екіпажем; неналежне виконання службових обов'язків особами, які були відповідальними за керування польотами; неналежне технічне обслуговування літака та підготовки його до польоту.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

МЗС засуджує включення портів Бердянська та Маріуполя до переліку портів РФ і закликало ІМО відреагувати

Шмигаль і прем'єр Норвегії відвідали підприємство з виробництва дронів

Свириденко та глава мінфіну Німеччини обговорили фінансування бюджету, оборонку та макрофінансову стабільність України

Єрмак: Норвегія допоможе Україні пройти зиму та підтримує закупівлі газу

У Міноборони Німеччини повідомили дату і місце наступного засідання "Рамштайну"

Сили безпілотних систем за добу уразили 704 унікальні цілі противника

Прем'єрка Свириденко: Ми відкрили два нові транзитні пункти на Дніпропетровщині та Харківщині для розвантаження Павлограда

Зеленський обговорив безпекові гарантії з делегацією парламентської мережі United for Ukraine

Українська видавнича асоціація закликає дозволити купувати книги за кошти з держвиплати "Пакунок школяра"

Трамп: Україна і Росія мають самі визначити, коли проводити зустріч у верхах

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА