Інтерфакс-Україна
18:22 28.09.2020

Фахівці "Антонова" увійшли до складу держкомісії зі з'ясування причин катастрофи Ан-26

2 хв читати
Фахівці "Антонова" увійшли до складу держкомісії зі з'ясування причин катастрофи Ан-26

Фахівці ДП "Антонов" увійшли до складу державної комісії для з'ясування причин і обставин падіння літака Ан-26 Повітряних сил ЗС України у Харківській області 25 вересня 2020 року.

Про це йдеться в повідомленні ДП, оприлюдненому на офіційній сторінці "Антонова" у Facebook у понеділок.

За даними підприємства, літак, що розбився, Ан-26Ш (серійний номер 56-08, бортовий знак 76), був побудований 21 жовтня 1977 року на Київському авіаційному заводі (входить до складу ДП "Антонов").

Літак експлуатувався авіацією Повітряних сил ЗСУ та виконав майже 5770 польотів.

"На літаку було проведено два капітальних ремонти, останній - у 1996 році. У серпні 2020 року проводилися роботи з дослідження технічного стану літака за участю фахівців ДП "Антонов" на базі в/ч А4101 у Чугуєві. У результаті літаку було встановлено термін служби в 44 роки і 8 місяців (до 21 червня 2022 року), а також термін служби до чергового капітального ремонту 26 років (до 30 липня 2022 року)", - зазначають в "Антонові".

При цьому фахівці ПАТ "Мотор Січ" продовжили термін служби лівого двигуна до чергового капремонту до 5 червня 2021 року, а календарний термін служби правого двигуна було продовжено до 11 жовтня 2020 року.

Як повідомлялося, 25 вересня приблизно о 20:50 під час планових навчальних польотів впав і загорівся військовий літак марки Ан-26, який здійснював посадку на аеродромі військової частини у м. Чугуєві (Харківська обл.). На борту перебували 27 осіб (20 курсантів та сім офіцерів Харківського університету Повітряних сил ЗС України ім. Кожедуба). 26 людей загинули, вижив один курсант.

За інформацією Державного бюро розслідувань, перевіряються такі версії слідства: катастрофа внаслідок технічної несправності агрегатів літального апарату; катастрофа внаслідок неналежного виконання своїх службових обов'язків екіпажем; неналежне виконання службових обов'язків особами, які були відповідальними за керування польотами; неналежне технічне обслуговування літака та підготовки його до польоту.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Єврокомісія: ми не оголошували дату представлення 19-го пакету санкцій для РФ, тому немає відтермінування

В ЦПД назвали проведені окупантами вибори у Севастополі незаконними

У Києві відбувся благодійний забіг Spartan на підтримку ГУР

Перебування в кадровому резерві вчителів на прифронтових територіях передбачає виплату не менше 2/3 окладу

Окупанти вдарили дроном по навчальному закладу в центрі Харкова, постраждали 3 людей, пожежу локалізовано

ЄС проводить консультації щодо певних положень 19-го пакету санкцій – радник президента

Міноборони вперше на запит військових закупило квадроцикли, вони надійдуть до війська до кінця року

Дощі пройдуть Україною у найближчі два дні, стає прохолодніше

Свириденко повідомила про двох загиблих у Запоріжжі

Рада ЄС ухвалила рекомендацію щодо переходу від тимчасового захисту переміщених українців

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА