18:22 28.09.2020

Фахівці "Антонова" увійшли до складу держкомісії зі з'ясування причин катастрофи Ан-26

2 хв читати
Фахівці "Антонова" увійшли до складу держкомісії зі з'ясування причин катастрофи Ан-26

Фахівці ДП "Антонов" увійшли до складу державної комісії для з'ясування причин і обставин падіння літака Ан-26 Повітряних сил ЗС України у Харківській області 25 вересня 2020 року.

Про це йдеться в повідомленні ДП, оприлюдненому на офіційній сторінці "Антонова" у Facebook у понеділок.

За даними підприємства, літак, що розбився, Ан-26Ш (серійний номер 56-08, бортовий знак 76), був побудований 21 жовтня 1977 року на Київському авіаційному заводі (входить до складу ДП "Антонов").

Літак експлуатувався авіацією Повітряних сил ЗСУ та виконав майже 5770 польотів.

"На літаку було проведено два капітальних ремонти, останній - у 1996 році. У серпні 2020 року проводилися роботи з дослідження технічного стану літака за участю фахівців ДП "Антонов" на базі в/ч А4101 у Чугуєві. У результаті літаку було встановлено термін служби в 44 роки і 8 місяців (до 21 червня 2022 року), а також термін служби до чергового капітального ремонту 26 років (до 30 липня 2022 року)", - зазначають в "Антонові".

При цьому фахівці ПАТ "Мотор Січ" продовжили термін служби лівого двигуна до чергового капремонту до 5 червня 2021 року, а календарний термін служби правого двигуна було продовжено до 11 жовтня 2020 року.

Як повідомлялося, 25 вересня приблизно о 20:50 під час планових навчальних польотів впав і загорівся військовий літак марки Ан-26, який здійснював посадку на аеродромі військової частини у м. Чугуєві (Харківська обл.). На борту перебували 27 осіб (20 курсантів та сім офіцерів Харківського університету Повітряних сил ЗС України ім. Кожедуба). 26 людей загинули, вижив один курсант.

За інформацією Державного бюро розслідувань, перевіряються такі версії слідства: катастрофа внаслідок технічної несправності агрегатів літального апарату; катастрофа внаслідок неналежного виконання своїх службових обов'язків екіпажем; неналежне виконання службових обов'язків особами, які були відповідальними за керування польотами; неналежне технічне обслуговування літака та підготовки його до польоту.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

У Києві триває евакуація двох лікарень на вулиці Богатирській, по яких ворог анонсував можливий удар - Кличко

Глави МЗС України та Іспанії обговорили кроки щодо посилення української протиповітряної оборони

Зеленський доручив Кубракову опрацювати питання прямого залізничного сполучення "Славутич - Київ"

На авдіївському напрямку за добу відбито 23 атаки окупантів

Шмигаль обговорив із главою МЗС Латвії євроінтеграцію України та конфіскацію російських активів

Заяви представників Білорусі про терористів, які нібито перебувають в українських лікарнях, є ІПСО – коментар СБУ

Поки що немає жодного підтвердження, що РФ насправді має намір завдати ударів по лікарнях у Києві - військова адміністрація

На Набережному шосе в Києві 27 квітня короткочасно обмежать рух транспорту - КМДА

Окупанти вивели на бойове чергування в Чорне море два носії "Калібрів" - Сили оборони півдня

Інформатора воєнної розвідки РФ, який шпигував за артилерією ЗСУ, засуджено до 11 років в'язниці

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА