Інтерфакс-Україна
18:22 28.09.2020

Фахівці "Антонова" увійшли до складу держкомісії зі з'ясування причин катастрофи Ан-26

2 хв читати
Фахівці "Антонова" увійшли до складу держкомісії зі з'ясування причин катастрофи Ан-26

Фахівці ДП "Антонов" увійшли до складу державної комісії для з'ясування причин і обставин падіння літака Ан-26 Повітряних сил ЗС України у Харківській області 25 вересня 2020 року.

Про це йдеться в повідомленні ДП, оприлюдненому на офіційній сторінці "Антонова" у Facebook у понеділок.

За даними підприємства, літак, що розбився, Ан-26Ш (серійний номер 56-08, бортовий знак 76), був побудований 21 жовтня 1977 року на Київському авіаційному заводі (входить до складу ДП "Антонов").

Літак експлуатувався авіацією Повітряних сил ЗСУ та виконав майже 5770 польотів.

"На літаку було проведено два капітальних ремонти, останній - у 1996 році. У серпні 2020 року проводилися роботи з дослідження технічного стану літака за участю фахівців ДП "Антонов" на базі в/ч А4101 у Чугуєві. У результаті літаку було встановлено термін служби в 44 роки і 8 місяців (до 21 червня 2022 року), а також термін служби до чергового капітального ремонту 26 років (до 30 липня 2022 року)", - зазначають в "Антонові".

При цьому фахівці ПАТ "Мотор Січ" продовжили термін служби лівого двигуна до чергового капремонту до 5 червня 2021 року, а календарний термін служби правого двигуна було продовжено до 11 жовтня 2020 року.

Як повідомлялося, 25 вересня приблизно о 20:50 під час планових навчальних польотів впав і загорівся військовий літак марки Ан-26, який здійснював посадку на аеродромі військової частини у м. Чугуєві (Харківська обл.). На борту перебували 27 осіб (20 курсантів та сім офіцерів Харківського університету Повітряних сил ЗС України ім. Кожедуба). 26 людей загинули, вижив один курсант.

За інформацією Державного бюро розслідувань, перевіряються такі версії слідства: катастрофа внаслідок технічної несправності агрегатів літального апарату; катастрофа внаслідок неналежного виконання своїх службових обов'язків екіпажем; неналежне виконання службових обов'язків особами, які були відповідальними за керування польотами; неналежне технічне обслуговування літака та підготовки його до польоту.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Пентагон призупинив постачання деяких ракет ППО та високоточних боєприпасів до України через виснаження запасів США - ЗМІ

Окупанти втратили 118 військових на Покровському напрямку - Генштаб

Сили оборони відбили з початку доби 112 ворожих атак - Генштаб

Келлог спростував нібито обіцянку Лукашенку обмежити удари ЗСУ по РФ: це обумовлено взаємними діями Москви

ГУР завдало удару по нафтопереробному заводу "Саратоворгсинтез" у Саратовській області РФ — Генштаб

Генштаб ЗСУ підтвердив ураження корпусу Іжевського заводу "Купол" у РФ після удару СБУ

В межах ініціативи Bring Kids Back UA повернули двох українських підлітків із окупованих територій — Єрмак

В Офісі Президента відбулася зустріч із делегацією ОБСЄ щодо підтримки України

Глави МЗС України та Німеччини відвідали Одеський порт, обговорили наслідки ударів РФ, ППО та продовольчу безпеку

Мирна мешканка постраждала внаслідок атаки російського дрона на Купʼянщині — прокуратура

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА