Інтерфакс-Україна
21:48 28.10.2020

Група компаній поскаржилася на Apple у Франції через зміну умов доступу до даних користувачів

2 хв читати
Група компаній поскаржилася на Apple у Франції через зміну умов доступу до даних користувачів

Група рекламних агентств і новинних компаній подала скаргу на Apple Inc. (SPB: AAPL) антимонопольному регулятору Франції в зв'язку зі змінами в політиці конфіденційності американської компанії.

На початку 2021 року операційна система Apple почне вимагати від додатків отримувати дозвіл користувачів пристроїв на використання їх рекламного ідентифікатора - коду, в якому збирається інформація про активність користувача. Ці ідентифікатори застосовуються власниками застосунків для таргетованної реклами, а також оцінки ефективності рекламних кампаній.

Позивачі, серед яких Interactive Advertising Bureau France, що об'єднує агентства в сфері реклами, маркетингу, опитувань, а також медіакомпанії і постачальники технологічних рішень, вважають, що переважна більшість користувачів пристроїв Apple не дозволить збирати свої дані. Це серйозно ускладнить продаж персоналізованої реклами, зазначають вони.

"Це новий випадок, і він дуже важливий, оскільки звертає увагу на використання конфіденційних даних як такого собі фігового листка, що прикриває неконкурентні практики", - говорить юрист, який представляє компанії, що подали позов щодо Apple, Дем’єр Жерадін.

Плановані Apple зміни раніше розкритикувала і Facebook Inc. (SPB: FB).

Тим часом, в Apple говорять, що "захист приватних даних є базовим правом" людей. "Дані користувачів належать їм самим, і вони повинні приймати рішення про те, чи хочуть вони ділитися своїми даними і, якщо хочуть, то з ким", - зазначають в Apple.

Результати опитування, проведеного Tap Research Inc., свідчать про те, що 85% користувачів пристроїв не дозволили б збір їх даних, якби застосунок надавав їм такий вибір.

Компанії просять французького регулятора вжити тимчасових заходів на період розгляду їх скарги, заборонивши Apple вносити зміни. Американська компанія планувала змінити політику конфіденційності в вересні поточного року, проте, зіткнувшись з критикою з боку Facebook і низки інших компаній, прийняла рішення відкласти зміни до початку наступного року.

 

 

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Традиційна вечеря на День подяки у США подешевшала на 5% за останній рік

"Укренерго" завтра обмежуватиме споживання всю добу в усіх регіонах обсягом від 1-3,5 черг проти 2,5-4 черг сьогодні

В одеському ТЦК та СП розповіли подробиці вибуху та загибелі людини

НАБУ і САП викрили схему із заволодіння базою флоту та легалізацію активів

Речник МЗС спростував інформацію щодо вербування корейців у Сеулі для служби в ЗСУ

Переведення вчителів на строкові контракти необхідно передбачити окремим законом після підвищення зарплат - освітній омбудсмен

У мирному плані США знайшли формулювання, спочатку написані російською мовою, – ЗМІ

Зеленський поговорив з Венсом – джерело

Зеленський пропонуватиме альтернативи до пунктів "плану 28", але без приводів звинуватити Україну в небажанні миру

Україна буде спокійно працювати з Америкою та усіма партнерами, буде конструктивний пошук рішень – Зеленський

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА