Інтерфакс-Україна
21:48 28.10.2020

Група компаній поскаржилася на Apple у Франції через зміну умов доступу до даних користувачів

2 хв читати
Група компаній поскаржилася на Apple у Франції через зміну умов доступу до даних користувачів

Група рекламних агентств і новинних компаній подала скаргу на Apple Inc. (SPB: AAPL) антимонопольному регулятору Франції в зв'язку зі змінами в політиці конфіденційності американської компанії.

На початку 2021 року операційна система Apple почне вимагати від додатків отримувати дозвіл користувачів пристроїв на використання їх рекламного ідентифікатора - коду, в якому збирається інформація про активність користувача. Ці ідентифікатори застосовуються власниками застосунків для таргетованної реклами, а також оцінки ефективності рекламних кампаній.

Позивачі, серед яких Interactive Advertising Bureau France, що об'єднує агентства в сфері реклами, маркетингу, опитувань, а також медіакомпанії і постачальники технологічних рішень, вважають, що переважна більшість користувачів пристроїв Apple не дозволить збирати свої дані. Це серйозно ускладнить продаж персоналізованої реклами, зазначають вони.

"Це новий випадок, і він дуже важливий, оскільки звертає увагу на використання конфіденційних даних як такого собі фігового листка, що прикриває неконкурентні практики", - говорить юрист, який представляє компанії, що подали позов щодо Apple, Дем’єр Жерадін.

Плановані Apple зміни раніше розкритикувала і Facebook Inc. (SPB: FB).

Тим часом, в Apple говорять, що "захист приватних даних є базовим правом" людей. "Дані користувачів належать їм самим, і вони повинні приймати рішення про те, чи хочуть вони ділитися своїми даними і, якщо хочуть, то з ким", - зазначають в Apple.

Результати опитування, проведеного Tap Research Inc., свідчать про те, що 85% користувачів пристроїв не дозволили б збір їх даних, якби застосунок надавав їм такий вибір.

Компанії просять французького регулятора вжити тимчасових заходів на період розгляду їх скарги, заборонивши Apple вносити зміни. Американська компанія планувала змінити політику конфіденційності в вересні поточного року, проте, зіткнувшись з критикою з боку Facebook і низки інших компаній, прийняла рішення відкласти зміни до початку наступного року.

 

 

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Конкурсна комісія сподівається обрати голову Держмитслужби протягом шести місяців

У Києві стався вибух, є загиблий і поранений

Збагачувальна фабрика ДТЕК на Донеччині знов атакована ворогом

Нідерланди та Україна обговорили подальшу підтримку для літаків F-16

Рух поїздів на ніжинському напрямку здійснюється під резервними тепловозами, частина поїздів прямує об’їзними маршрутами – УЗ

У застосунку Резерв+ не можна буде отримати послуги чи оновити документ у четвер вночі

Рада дозволила передавати земділянки колишнім власникам зруйнованого майна без торгів на період воєнного стану

В Києві завершується форум оборонних індустрій DFNC: захід прийняв близько 2000 учасників із понад 20 країн світу

Навчальні заклади Одеси з четверга повертаються до очного навчання – міськрада

Президент призначив двох членів ВРП

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА