Інтерфакс-Україна
20:35 22.12.2020

Поштова служба США зіткнулася з напливом онлайн-замовлень перед Різдвом

3 хв читати
Поштова служба США зіткнулася з напливом онлайн-замовлень перед Різдвом

Поштова служба США (US Postal Service) зіткнулася з напливом святкових замовлень, зроблених через інтернет.

Остання субота перед Різдвом традиційно є однією з найбільш завантажених днів святкового сезону, оскільки деякі споживачі роблять покупки в останній момент. Тим часом на тлі зростання кількості заражень коронавірусом і посилення обмежень в низці штатів багато американців вважали за краще залишитися вдома і зробити покупки онлайн, як зробили в Чорну п'ятницю, пише газета The Wall Street Journal.

Прохідність у магазинах впала на 39,1% в суботу і скоротилася майже на 40% за весь вікенд порівняно з аналогічними днями роком раніше, згідно Sensormatic Solutions, що використовує камери і програмне забезпечення для відстеження відвідувань тисяч торговельних центрів.

Sensormatic знизила прогноз скорочення прохідності в магазинах у святковий сезон до 34-36% за шість тижнів, що завершуються 2 січня, порівняно з попереднім прогнозом зниження на 22-25%. Компанія все ще очікує завантаженість магазинів в останні дні перед Різдвом.

Зростання кількості покупок через інтернет стане перевіркою здатності компаній, які здійснюють доставку, таких як FedEx Corp. (SPB: FDX) і United Parcel Service (SPB: UPS) Inc., впоратися з рекордним обсягом посилок. Компанії стикаються з труднощами у здійсненні гарантованої доставки до часу.

У випадку з посилками, які повинні були прийти в період між 13 і 17 грудня, FedEx доставила вчасно 92,1% замовлень, UPS - 94,9%, а поштова служба - 86,1%, згідно з даними ShipMatrix, постачальника програмного забезпечення, який аналізує дані про постачання. У попередні два тижні ці показники знизилися.

Представник поштової служби повідомив, що рекордні обсяги поставок поряд із нестачею співробітників у зв'язку з пандемією коронавірусу призводять до затримок і що співробітники працюють у вихідні, щоб обробити посилки. "Ми приймаємо весь обсяг, який нам надсилають, що підсилює наші труднощі", - сказав він.

Рітейлери пропонують нові послуги, щоб полегшити процес здійснення покупок в останній момент. Після того, як магазини були змушені тимчасово закритися навесні, більшість компаній стали пропонувати послуги з безконтактного отримання замовлень для тих, кому не комфортно перебувати всередині магазинів.

Macy's Inc. (SPB: M) знизила вартість сервісу доставки DoorDash до $ 5 з $ 10 в період з 15 до 23 грудня. Компанія також пропонує послуги з безконтактного отримання замовлень у переддень Різдва.

Walmart Inc. (SPB: WMT) опублікував на своєму сайті список товарів, які можна буде забрати з найближчих магазинів у переддень Різдва, якщо замовлення буде розміщено онлайн не пізніше 16:00 за місцевим часом 23 грудня.

Amazon.com Inc. (SPB: AMZN) все ще обіцяє поставити мільйони посилок до Різдва. Користувачі сервісу Prime можуть отримати послугу безкоштовної доставки товарів, що доставляються за один день, якщо зроблять замовлення до 23 грудня.

Незважаючи на уповільнення споживчих витрат у листопаді, Національна федерація рітейлерів все ще очікує зростання продажів у святковий період на 3,6-5,2% порівняно з минулим роком.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

НАБУ знає власників "анонімних" телеграм-каналів та допускає оплату їхніх послуг бронюванням від мобілізації

Директор НАБУ спростовує вплив геополітики на строки публікації матеріалів у справі "Мідас"

Один з будинків, що зазнали руйнувань під час ракетної атаки РФ по Тернополю, не підлягає відновленню

Освітній комітет Ради не наполягає на переведенні вчителів на строкові контракти і збільшенні тижневого навантаження

Директор НАБУ: причина масштабної корупції – залежність правоохоронних органів, стосовно генпрокурора мають бути висновки

Апеляційна інстанція залишила під вартою підозрювану у справі "Мідас" Зоріну

СБУ затримала неповнолітнього агента РФ, який вчиняв підпали на інфраструктурних об'єктах Кіровоградщини

НАБУ з’ясовує, хто просив прикордонника сприяти Міндічу в швидкому проходженні кордону – директор НАБУ

Директор НАБУ про перешкоди операції "Мідас": на наших співробітників збирають дані, від фінмоніторингу немає звітів

Кривонос щодо операції "Мідас": кошти надходили не тільки з енергетики, але енергетика була пріоритетною

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА