Інтерфакс-Україна
12:25 13.01.2021

Чат-ботом "Укрзалізниці" за першу добу роботи скористалися 17 тис. клієнтів

1 хв читати
Чат-ботом "Укрзалізниці" за першу добу роботи скористалися 17 тис. клієнтів

Чат-ботом АТ "Укрзалізниця" (УЗ) з функцією продажу квитків за першу добу роботи скористалися 17 тис. клієнтів компанії.

Згідно з повідомленням прес-служби УЗ у середу, перший квиток за допомогою нового сервісу було куплено за маршрутом Київ - Вінниця.

Як повідомлялося, "Укрзалізниця" 12 січня запустила власний пілот чат-боту з функцією продажу квитків у месенджерах Viber (ukr_railway) і Telegram (@Ukrzaliznytsia_Tickets_Bot), у першому релізі доступний для поїздів категорії "Інтерсіті+".

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Сили безпілотних систем уразили за добу 780 ворожих цілей

Генштаб зафіксував впродовж доби 154 бойові зіткнення

Спецпосланець Трампа повідомив про ймовірне звільнення близько 1000 політичних в'язнів у найближчі місяці

Окупанти втратили впродовж доби 710 військовослужбовців - Генштаб

14 грудня: Яке сьогодні свято, все про цей день

Трубу, якою росіяни проникали в Куп'янськ знищено Силами оборони України

Італія підтримала Бельгію у протидії плану ЄК щодо використання заморожених російських активів - ЗМІ

Стармер та фон дер Ляєн обговорили використання російських активів на користь України – ЗМІ

Опубліковано список громадян Білорусі, яких разом з п'ятьма українцями відпустили з в'язниць в Україну

Укрзалізниця повідомила про затримки й зміни в розкладі руху поїздів з Одеси внаслідок відсутності енергопостачання

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА