Інтерфакс-Україна
12:25 13.01.2021

Чат-ботом "Укрзалізниці" за першу добу роботи скористалися 17 тис. клієнтів

1 хв читати
Чат-ботом "Укрзалізниці" за першу добу роботи скористалися 17 тис. клієнтів

Чат-ботом АТ "Укрзалізниця" (УЗ) з функцією продажу квитків за першу добу роботи скористалися 17 тис. клієнтів компанії.

Згідно з повідомленням прес-служби УЗ у середу, перший квиток за допомогою нового сервісу було куплено за маршрутом Київ - Вінниця.

Як повідомлялося, "Укрзалізниця" 12 січня запустила власний пілот чат-боту з функцією продажу квитків у месенджерах Viber (ukr_railway) і Telegram (@Ukrzaliznytsia_Tickets_Bot), у першому релізі доступний для поїздів категорії "Інтерсіті+".

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Кількість жертв теракт у Сіднеї зросла до 16 осіб, серед них 10-річна дитина - ЗМІ

Глави МЗС Польщі та Угорщини посперечалися через заяву Орбана про замороження активів РФ

За нардепку Скороход внесли заставу "треті особи" - ЗМІ

На фронті більше 140 боєзіткнень за добу, найбільше на покровському напрямку - Генштаб

Міжнародна федерація шахів має намір допустити росіян до турнірів із національною символікою

На Одещині після масованих ударів РФ усі служби працюють у цілодобовому режимі

Віткофф заявив про "значний прогрес" на україно-американських перемовинах за участі Зеленського

МВС: До 14 осіб зросло кількість постраждалих у Запоріжжі внаслідок ворожих обстрілів

Українська та американська делегації продовжать переговори щодо України в Берліні у понеділок

Країни ЄС поблизу кордонів РФ планують посилення обороноздатності через загрозу з боку Росії

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА