Інтерфакс-Україна
12:25 13.01.2021

Чат-ботом "Укрзалізниці" за першу добу роботи скористалися 17 тис. клієнтів

1 хв читати
Чат-ботом "Укрзалізниці" за першу добу роботи скористалися 17 тис. клієнтів

Чат-ботом АТ "Укрзалізниця" (УЗ) з функцією продажу квитків за першу добу роботи скористалися 17 тис. клієнтів компанії.

Згідно з повідомленням прес-служби УЗ у середу, перший квиток за допомогою нового сервісу було куплено за маршрутом Київ - Вінниця.

Як повідомлялося, "Укрзалізниця" 12 січня запустила власний пілот чат-боту з функцією продажу квитків у месенджерах Viber (ukr_railway) і Telegram (@Ukrzaliznytsia_Tickets_Bot), у першому релізі доступний для поїздів категорії "Інтерсіті+".

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Звільнення Галущенка та Гринчук зазначені першими питаннями засідання Ради у вівторок – Гончаренко

Зеленський зустрінеться з королем Іспанії Феліпе VI - Никифоров

Єврокомісар Кос назвала три аспекти подальшої роботи у питанні євроінтеграції країн-кандидатів

У Покровську зростає кількість стрілкових боїв, противник хоче у короткостроковій перспективі вийти до н.п. Гришине - ДШВ

Росіяни вдарили по Городні на Чернігівщини, дві людини загинули – ДСНС

Рішення ПА ОБСЄ приєднатися до Коаліції за повернення українських дітей сприятиме відповідальності РФ – МЗС

У МЗС закликали міжнародну спільноту засудити удар РФ по Дніпру, внаслідок якого постраждало приміщення "Суспільного"

Негода знеструмила 124 населені пункти у 6 областях, внаслідок атак є відключення на Дніпропетровщині і Сумщині – "Укренерго"

Голова УІНП: на жаль, ми спостерігаємо зменшення пам'яті навколо дат, пов'язаних з Героями Небесної сотні

Віткофф прилетить до Туреччини для зустрічі з Зеленським в середу – ЗМІ

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА