Інтерфакс-Україна
12:25 13.01.2021

Чат-ботом "Укрзалізниці" за першу добу роботи скористалися 17 тис. клієнтів

1 хв читати
Чат-ботом "Укрзалізниці" за першу добу роботи скористалися 17 тис. клієнтів

Чат-ботом АТ "Укрзалізниця" (УЗ) з функцією продажу квитків за першу добу роботи скористалися 17 тис. клієнтів компанії.

Згідно з повідомленням прес-служби УЗ у середу, перший квиток за допомогою нового сервісу було куплено за маршрутом Київ - Вінниця.

Як повідомлялося, "Укрзалізниця" 12 січня запустила власний пілот чат-боту з функцією продажу квитків у месенджерах Viber (ukr_railway) і Telegram (@Ukrzaliznytsia_Tickets_Bot), у першому релізі доступний для поїздів категорії "Інтерсіті+".

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Зеленський обговорив з королем Нідерландів продовження оборонної допомоги Україні

в Україну з РФ та ТОТ повернулись 15 українців за процедурою взаємного возз’єднання сімей – зустріч Лубінця і Москалькової

Суд відмовив Держетнополітики у задоволенні апеляції щодо забезпечення позову у справі про припинення діяльності УПЦ (МП)

Головним пунктом порядку денного саміту ЄС буде Україна – високопосадовий європейський дипломат

Шмигаль на "Рамштайні" звернувся до партнерів із пропозицією спрямовувати щонайменше 0,25% ВВП на оборонні потреби України

Сибіга закликав держави-члени ЄС увалити рішення щодо "репараційного кредиту" цього тижня: є щонайменше 5 причин, чому це необхідно саме зараз

США залишили в силі вимоги вивести українські війська з Донбасу - ЗМІ

Канада на "Рамштайні" оголосила про новий пакет підтримки України

Україна, Молдова та Нідерланди першими підписали Конвенцію про компенсаційну комісію для України

Україна та партнери профінансують контракти для військових, які захочуть лишитися в армії після війни – Зеленський

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА