Інтерфакс-Україна
12:25 13.01.2021

Чат-ботом "Укрзалізниці" за першу добу роботи скористалися 17 тис. клієнтів

1 хв читати
Чат-ботом "Укрзалізниці" за першу добу роботи скористалися 17 тис. клієнтів

Чат-ботом АТ "Укрзалізниця" (УЗ) з функцією продажу квитків за першу добу роботи скористалися 17 тис. клієнтів компанії.

Згідно з повідомленням прес-служби УЗ у середу, перший квиток за допомогою нового сервісу було куплено за маршрутом Київ - Вінниця.

Як повідомлялося, "Укрзалізниця" 12 січня запустила власний пілот чат-боту з функцією продажу квитків у месенджерах Viber (ukr_railway) і Telegram (@Ukrzaliznytsia_Tickets_Bot), у першому релізі доступний для поїздів категорії "Інтерсіті+".

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

На покровському напрямку з початку доби знешкоджено 330 окупантів – Генштаб ЗСУ

Росіяни здійснили атаки на Дніпропетровську та Запорізьку область, є пошкодження - влада

Зарівна: понад 1,6 млн українських дітей перебувають під контролем РФ

Станція метро "Вокзальна" працює на вхід і вихід, виявлений предмет не становить загрози – КМДА

Сибіга: Іран намагався уникнути відповідальності за збиття рейсу PS752, але йому завадили

Сибіга: Іран намагався уникнути відповідальності за збиття рейсу PS752, але йому завадили

Станцію "Вокзальна" в Києві тимчасово зачинили через виявлену підозрілу коробку

Станцію "Вокзальна" в Києві тимчасово зачинили через виявлену підозрілу коробку – КМДА

Суд закрив справу про напад на журналістів "Схем" в Укрексімбанку

Сибіга провів зустріч із тайським колегою, поінформував про прагнення України до миру

РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА