Інтерфакс-Україна
12:25 13.01.2021

Чат-ботом "Укрзалізниці" за першу добу роботи скористалися 17 тис. клієнтів

1 хв читати
Чат-ботом "Укрзалізниці" за першу добу роботи скористалися 17 тис. клієнтів

Чат-ботом АТ "Укрзалізниця" (УЗ) з функцією продажу квитків за першу добу роботи скористалися 17 тис. клієнтів компанії.

Згідно з повідомленням прес-служби УЗ у середу, перший квиток за допомогою нового сервісу було куплено за маршрутом Київ - Вінниця.

Як повідомлялося, "Укрзалізниця" 12 січня запустила власний пілот чат-боту з функцією продажу квитків у месенджерах Viber (ukr_railway) і Telegram (@Ukrzaliznytsia_Tickets_Bot), у першому релізі доступний для поїздів категорії "Інтерсіті+".

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Держдепартамент США ухвалив можливий продаж Польщі ракет Javelin на $780 млн

Трамп заявив, що не може коментувати падіння російських безпілотників у Польщі

Трамп: Врегулювання війни Росія-Україна для мене найскладніше, відносини Путіна і Зеленського жахливі

Резолюція МАГАТЕ про негайну деокупацію ЗАЕС є кроком до відновлення ядерної безпеки – Міненерго

МЗС України вітає ухвалення резолюції МАГАТЕ щодо ядерної безпеки на ЗАЕС

У Латвії на пляжі було виявлено уламок російського дрона "Гербер"

Кількість постраждалих внаслідок ворожої атаки на Воздвижівку в Запорізькій області зросла до чотирьох

Умєров обговорив з Головним представником НАТО в Україні підтримку союзників та програму PURL

Росіяни скинули щонайменше три авіабомби на Воздвижівку на Запоріжжі, поранено трьох жінок

Україну обрано до керівних органів Всесвітнього поштового союзу ООН

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА