Інтерфакс-Україна
12:25 13.01.2021

Чат-ботом "Укрзалізниці" за першу добу роботи скористалися 17 тис. клієнтів

1 хв читати
Чат-ботом "Укрзалізниці" за першу добу роботи скористалися 17 тис. клієнтів

Чат-ботом АТ "Укрзалізниця" (УЗ) з функцією продажу квитків за першу добу роботи скористалися 17 тис. клієнтів компанії.

Згідно з повідомленням прес-служби УЗ у середу, перший квиток за допомогою нового сервісу було куплено за маршрутом Київ - Вінниця.

Як повідомлялося, "Укрзалізниця" 12 січня запустила власний пілот чат-боту з функцією продажу квитків у месенджерах Viber (ukr_railway) і Telegram (@Ukrzaliznytsia_Tickets_Bot), у першому релізі доступний для поїздів категорії "Інтерсіті+".

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Опубліковано список громадян Білорусі, яких разом з п'ятьма українцями відпустили з в'язниць в Україну

Укрзалізниця повідомила про затримки й зміни в розкладі руху поїздів з Одеси внаслідок відсутності енергопостачання

Російський дрон влучив у багатоповерхівку в Сумах, попередньо без постраждалих – в.о. мера

Мінсільгосп США зменшив прогноз експорту зерна з України на 2,6 млн тонн

Сили оборони відбили з початку доби 146 ворожих атак - Генштаб

Розвідка Міноборони Великої Британії спростовує заяви російського командування про успіхи на фронті

Зеленський анонсував зустріч з представниками Трампа у Берліні щодо політичної домовленості про закінчення війни

Україна посіла 2 місце на "Дитячому Євробаченні-2025"

Гетманцев про зміну складу НКЦПФР: Думаю, що це питання найближчих тижнів

"Укренерго" анонсувала відключення у неділю за погодинними графіками та обмеження для промисловості

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА