Інтерфакс-Україна
12:25 13.01.2021

Чат-ботом "Укрзалізниці" за першу добу роботи скористалися 17 тис. клієнтів

1 хв читати
Чат-ботом "Укрзалізниці" за першу добу роботи скористалися 17 тис. клієнтів

Чат-ботом АТ "Укрзалізниця" (УЗ) з функцією продажу квитків за першу добу роботи скористалися 17 тис. клієнтів компанії.

Згідно з повідомленням прес-служби УЗ у середу, перший квиток за допомогою нового сервісу було куплено за маршрутом Київ - Вінниця.

Як повідомлялося, "Укрзалізниця" 12 січня запустила власний пілот чат-боту з функцією продажу квитків у месенджерах Viber (ukr_railway) і Telegram (@Ukrzaliznytsia_Tickets_Bot), у першому релізі доступний для поїздів категорії "Інтерсіті+".

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Фон дер Ляєн: ЄС готує нові санкції проти Білорусі через загострення ситуації на кордоні з Литвою

Українські аудіогіди впроваджують у 15 музеях Парижа

Туреччина різко скоротила імпорт російської нафти Urals у листопаді через санкції США - ЗМІ

Прем’єр Ірландії зустрів Зеленського та першу леді в Дубліні: Підтримка народу України залишається непохитною

Сили оборони відбили з початку доби 202 ворожі атаки - Генштаб

Літак Зеленського здійснив посадку в Ірландії

Перша леді України та французькі високопосадовці обговорили повернення дітей у межах Bring Kids Back UA

Білий дім: Ми оптимістично оцінюємо переговори щодо завершення війни в Україні

МЗС: Україна залишатиметься пріоритетом для ЮНЕСКО – зустріч Сибіги з новим Генеральним директором

Генштаб спростував фейкові заяви Міноборони РФ про захоплення населених пунктів на Донеччині та значні втрати української техніки

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА