Інтерфакс-Україна
12:25 13.01.2021

Чат-ботом "Укрзалізниці" за першу добу роботи скористалися 17 тис. клієнтів

1 хв читати
Чат-ботом "Укрзалізниці" за першу добу роботи скористалися 17 тис. клієнтів

Чат-ботом АТ "Укрзалізниця" (УЗ) з функцією продажу квитків за першу добу роботи скористалися 17 тис. клієнтів компанії.

Згідно з повідомленням прес-служби УЗ у середу, перший квиток за допомогою нового сервісу було куплено за маршрутом Київ - Вінниця.

Як повідомлялося, "Укрзалізниця" 12 січня запустила власний пілот чат-боту з функцією продажу квитків у месенджерах Viber (ukr_railway) і Telegram (@Ukrzaliznytsia_Tickets_Bot), у першому релізі доступний для поїздів категорії "Інтерсіті+".

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Військовий омбудсмен: Військові не мають займатися мобілізацією, системі потрібна реформа

Поліція затримала організатора підпалів ресторанів у Чернігові

Сибіга у річницю Будапештського меморандуму: Україна більше не довіряє порожнім обіцянкам

Окупанти захопили майже 12 кв. км в районі Сіверська за добу, на інших напрямках не просувалися - DeepState

За "Хрест бойових заслуг" щомісяця виплачуватимуть 12 тис. грн - Мінсоцполітики

Зеленський обговорював з Кислицею питання перезавантаження ОП та перемовин з США

Україна, ЄС і США повинні мати спільну переговорну позицію щодо закінчення війни - Яценюк

В Українському фонді культспадщини вже понад EUR4 млн міжнародної підтримки

Генштаб ЗСУ: Уражено морський порт в Темрюку Краснодарського краю та Сизранський НПЗ

Зеленський нагородив відзнакою "Золоте серце" 45 волонтерів, у тому числі Стерненка і Федишин

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА