14:28 14.01.2021

У Києві працюють над проектною документацією капітального ремонту Хрещатика

2 хв читати
У Києві працюють над проектною документацією капітального ремонту Хрещатика

Капітальний ремонт дорожньо-транспортної інфраструктури Києва розпочнеться, як тільки дозволять погодні умови, заявив заступник голови Київської міської державної адміністрації Олександр Густєлєв у четвер.

"У 2021 році ми завершимо реконструкцію Пейзажної алеї, капітальний ремонт просп. Степана Бандери. Продовжимо будівництво Подільського мостового переходу, Великої Кільцевої дороги на ділянках від просп. Рокоссовського до вул. Багатирської та від вул. Багатирської до просп. Оболонського, капітальний ремонт вулиць Чорнобильської, Борщагівської тощо", - наводить слова Густєлєва прес-служба КМДА.

За словами заступника голови КМДА, швидкість будівництва та ремонту залежатимуть від епідемічної ситуації в країні.

Отже, у Києві розпочнеться ремонт нових об'єктів, зокрема, капітальний ремонт вул. Милославської, переданої у 2020 році на баланс столиці ділянки Кільцевої дороги від вул. Ватутіна до Одеської площі, вул. Толстого та шляхопроводу через залізницю на вул. Льва Толстого.

Густєлєв також виділив особливості ремонту центральної вулиці Києва - Хрещатик. Він заявив, що на цьому етапі розробляється проектна документація капітального ремонту вулиці.

Так, на вул. Хрещатик буде відремонтовано інженерні мережі, зокрема колектор дощової каналізації та комунікаційний колектор. Буде замінено покриття тротуарів і дорожнього одягу. Також передбачено ремонт мережі зовнішнього освітлення, озеленення, влаштування системи зрошування.

На Хрещатику з'являться додаткові наземні пішохідні переходи - на перетині з вулицею Прорізною та на перетині з вулицею Михайлівською, а також мережа відеоспостереження.

"Інший важливий аспект - влаштування велоінфраструктури на центральній вулиці міста. Є кілька варіантів: велосмуги на проїжджій частині і велодоріжки на тротуарі. На сьогодні остаточне рішення не ухвалено. У цьому питанні не лише автовласники і пішоходи мають полярні думки, але навіть у представників велоспільноти немає єдиного бачення. Тому це питання ще відкрите", - повідомив Густєлєв.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА