Інтерфакс-Україна
17:59 25.01.2021

Budweiser відмовиться від реклами під час Супербоулу на користь кампаній на підтримку вакцинації від COVID-19

2 хв читати
Budweiser відмовиться від реклами під час Супербоулу на користь кампаній на підтримку вакцинації від COVID-19

Пивоварний концерн Anheuser-Busch InBev NV (AB InBev) повідомив, що не показуватиме рекламу пива Budweiser під час трансляції фіналу Національної футбольної ліги (НФЛ), також відомого як Супербоул, уперше з 1983 року, натомість пообіцявши витратити гроші, виділені на рекламний слот, на маркетингові компанії, пов'язані з вакцинацією від коронавірусу.

Бренд Budweiser витратить $1 млн на кампанії з інформування про вакцинацію та освітню роботу Ad Council, неурядової організації, яка допомагає організовувати громадські кампанії, і COVID Collaborative, групи експертів та інститутів у сфері громадського здоров'я та низки інших сфер.

Компанія активно займалася створенням реклами для Супербоулу в той момент, коли Управління із санітарного нагляду за якістю харчових продуктів та медикаментів США (Food and Drug Administration, FDA) вперше схвалило використання вакцини від COVID-19, сказала віце-президент Budweiser із маркетингу Моніка Растджі, слова якої наводить газета The Wall Street Journal. Топ-менеджери компанії порахували, що маркетингові кампанії зможуть допомогти розвіяти побоювання деяких споживачів із приводу вакцинації, сказала вона, зазначивши: "Ми не тільки великий бренд пива, а й один із найбільших рекламодавців".

"Ми все ще плануємо привернути увагу людей під час Супербоулу, - заявила Растджі. - Просто підхід буде нетрадиційним".

Присутність материнської компанії Budweiser, Anheuser-Busch, що є частиною Anheuser-Busch InBev, під час Супербоулу все ще буде суттєвою: компанія планує показати рекламу брендів Bud Light, Bud Light Seltzer Lemonade, Michelob Ultra і Michelob Ultra Organic Seltzer, а також самого Anheuser-Busch. Сукупний час слотів для загальнонаціональної реклами, як очікується, займе чотири хвилини, як і у 2020 році, повідомила компанія.

За словами викладача з маркетингу університету Карнегі-Меллон Джой Лю, малоймовірно, що бренд Budweiser позбудеться продажу через відсутність реклами під час Супербоулу цього року. З точки зору маркетингу, відмова від реклами на користь привернення уваги до вакцинації може бути навіть вигідною для бренду, оскільки приверне увагу споживачів, зазначила вона.

 

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Під час атаки Києва пошкоджено вихід зі станції метро "Святошин", є постраждалі — КМВА

Київщина зазнала масованої атаки ворожих БпЛА, є руйнування приватних будинків — ОВА

Унаслідок нічної атаки на Київ зафіксовані пожежі та пошкодження у кількох районах, госпіталізовано двох осіб — Кличко

У Голосіївському районі Києва пошкоджено два авто та бізнес-центр – КМВА

Венс заявив, що США не воює з Іраном, а протистоїть його ядерній програмі

Інформація про влучання у багатоповерхівку в Святошинському районі Києва не підтвердилась — КМВА

До двох збільшилась кількість постраждалих у Соломʼянському районі Києва — Кличко

У Святошинському районі Києва зафіксовано влучання у багатоквартирний будинок, також уламки впали на відкриту територію — КМВА

В Соломʼянському районі Києва влучання уламків у нежитлову будівлю, відомо про одного постраждалого - влада

Сибіга зустрівся з журналістом Єсипенком у Варшаві та привітав його зі звільненням із російського полону

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА