Інтерфакс-Україна
16:37 25.02.2021

Майже 83% українців позитивно ставляться до євроінтеграції України - дослідження

2 хв читати

Майже 83% українців позитивно ставляться до євроінтеграції України, свідчать дані дослідження Київського міжнародного інституту соціології, представлені на круглому столі "Невідкладні завдання комунікації європейської інтеграції в Україні".

Зокрема, 82,7% українців обрали бодай одне позитивне твердження про євроінтеграцію України. 46,4% українців пов'язують євроінтеграцію зі зміною якості роботи держави (зручні послуги, повага до громадянина, забезпечення умов для гідного життя і праці), 38,1% - з життям за стандартами Євросоюзу (соціальними, економічними, правовими), 26,6% - з підвищенням відповідальності самих громадян (шанобливе, толерантне ставлення одне до одного та до громадських правил), 25,8% - зі стратегією розвитку країни на довгі роки до моменту повноправного вступу в ЄС, 22,5% - з відкритістю кордонів, можливістю легко поїхати в Європу на навчання або на роботу.

Водночас 13% респондентів обрали хоча б одне негативне твердження. 6,2% опитаних пов'язують євроінтеграцію зі знищенням, наступом на традиційні сімейні цінності (сім'я - це жінка й чоловік і діти), 5,8% - з дешевою робочою силою для Європи, 3,4% - із закриттям своїх заводів і фабрик (купуватимемо тільки європейське), 3,4% - з підпорядкуванням чужим правилам (жити за вказівками, обмежувати себе, не мати своєї думки).

19% респондентів пов'язують із євроінтеграцією антикорупційні реформи, 18,9% - медичну реформу, 18,1% - реформу поліції, 14,1% - децентралізацію, 12,5% - реформу освіти, 10,7% - реформу електронних послуг, зокрема адміністративних, 8,9% - реформи, пов'язані з покращенням довкілля.

24,6% опитаних вважають, що конкретні реформи не пов'язані з євроінтеграцією, а 13,9% відповіли, що "не бачать реформ".

43,1% респондентів зазначили, що вони зовсім не бачили будь-якої інформації або комунікації з боку держави про євроінтеграцію. 22,4% опитаних зазначили, що бачили рекламу в ЗМІ, 18% - бачили інформацію в соцмережх і на сайтах, 16,7% - бачили у виступах українських політиків, 5,3% - бачили думки й тексти у блогах та інтерв'ю експертів і громадських організацій, 3,5% - бачили інформацію від мера й органів місцевого самоврядування.

Дослідження проводив Київський міжнародний інститут соціології у рамках дослідження "Омнібус" наприкінці грудня 2020 року, опитано 2 тис. осіб віком від 18 років, охоплено всі географічні регіони країни.

 

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Кабмін звільнив чотирьох членів ліквідованої КРАІЛ

Фільм про російські злочини в Бучі здобув золоту нагороду телекінопремії New York Festivals

Ефективну модель медсестринства можна створити завдяки співпраці держави, профспільноти та гумсектору - Доценко

Голова профільного комітету Ради допускає проведення перемовин щодо миру у Ватикані

У Куп’янську через ворожий авіаудар загинув комунальник

Кількість загиблих через обстріли Херсонщини зросла до трьох осіб

Сильні зливи спричинили повені на сході Австралії, загинуло четверо людей

Поліція встановлює особу жінки, яка стріляла в Дніпровському районі Києва

У Сенаті США готові до санкцій проти РФ за відсутності прогресу щодо припинення вогню в Україні

У Лаврі відкривається присвячена Мазепі виставка, у Мінкультури не знають, як використовувалося охоронюване майно

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА