17:59 05.03.2021

Власник Jeep готовий відмовитися від назви Cherokee на тлі критики з боку індіанців - CEO

3 хв читати
Власник Jeep готовий відмовитися від назви Cherokee на тлі критики з боку індіанців - CEO

Американська автомобільна марка Jeep готова відмовитися від використання назви Cherokee після нещодавньої критики з боку вождя племені індіанців черокі.

Генеральний директор транснаціональної автомобільної корпорації Stellantis Карлос Таварес заявив, що компанія обговорює це питання з народом черокі. Jeep має дві моделі - компактний спортивний автомобіль Cherokee та більший Grand Cherokee, які компанія продає в США та інших країнах.

"Ми готові піти на будь-який крок, ми готові розв'язати цю проблему з відповідними людьми і без посередників. Поки що я не знаю, чи криється в цьому серйозна проблема. Але якщо вона існує, то, зрозуміло, ми її вирішимо", - заявив Таварес, додавши, що особисто він у переговорах не брав участі.

Суперечки щодо використання назви Cherokee - одна з кількох проблем, з якими зіткнувся Таварес, що очолив Stellantis. Корпорацію було утворено раніше цього року в результаті злиття італійсько-американського автовиробника Fiat Chrysler Automobiles NV та французької автомобілебудівної компанії Groupe PSA.

В інтерв'ю газеті The Wall Street Journal Таварес також обговорив плани просування на китайському ринку і питання про те, чи варто зменшувати кількість брендів компанії, щоб підвищити конкурентоспроможність заводів Fiat.

Черокі - найбільше індіанське плем'я в США, що налічує близько 370 тис. корінних жителів Америки. Jeep продала мільйони автомобілів із назвою Cherokee.

Вождь черокі Чак Госкін-молодший нещодавно заявив, що хотів би, щоб марка перестала використовувати назву його племені на своїх позашляховиках. За його словами, компанія, можливо, має благі наміри із цього приводу, але "нам не робить честі те, що назва нашого племені наклеєна на дверцях автомобіля".

Позашляховики Cherokee і Grand Cherokee - один із найбільш продаваних автомобілів компанії в США, на їхню частку припадає 43% від усіх обсягів продажу Jeep на найбільшому для марки ринку, згідно з даними Jeep. Наприкінці цього року Stellantis розпочне модернізацію Grand Cherokee.

"Я не бачу нічого, що могло б бути неприємним. Я думаю, що це лише те, як ми виражаємо нашу пристрасть до творчості", - заявив Таварес.

Jeep, як і інші бренди - Ram у США і Peugeot у Європі, приносить корпорації прибуток. Але, за словами Тавареса, кілька із 14 брендів ще мають підтвердити свою значущість. Він попросив кожного з голів брендів розробити 10-річний план розвитку.

Із труднощами зіткнулися такі бренди корпорації, як Alfa Romeo та Maserati, а також DS.

Таварес повідомив, що нова корпорація може досягти своїх цілей з економії грошових коштів в Європі, не вдаючись до закриття заводів.

У Китаї сукупні обсяги продажу Peugeot та Fiat Chrysler становили менше ніж 1% ринку, на якому було продано 20 млн автомобілів у 2020 році, згідно з галузевими даними. Незважаючи на це, Stellantis не замислюється про те, щоб покинути китайський ринок. "Ми не можемо триматися осторонь найбільшого автомобільного ринку", - заявив Таварес.

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА