Інтерфакс-Україна
21:50 25.03.2021

Середній термін врегулювання страхових подій за ОСЦПВ у IV кв. 2020 року скоротився на три дні, до 79 - МТСБУ

2 хв читати
Середній термін врегулювання страхових подій за ОСЦПВ у IV кв. 2020 року скоротився на три дні, до 79 - МТСБУ

Середній термін врегулювання страхових вимог за заподіяну майну шкоду (від дати ДТП), заявлених за обов'язковим страхуванням цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів (ОСЦПВ), у жовтні-грудні 2020 року скоротився на три дні порівняно з аналогічним періодом роком раніше (82 дні).

Як повідомляється в інформації Моторного (транспортного) страхового бюро України (МТСБУ), для вимог, врегульованих у термін до 365 днів, середній термін врегулювання в четвертому кварталі 2020 року становив 68 днів проти показника 73 дні кварталом раніше.

За даними МТСБУ, у системі прямого врегулювання збитків (ПВЗ) середній термін врегулювання - 40 днів, як і в попередньому кварталі. Частка вимог, врегульованих у термін до 60 днів, становить 58,5%, у термін до 90 днів - 76,7% (+3,2 п.п. проти III кв.-2020).

Також зазначено, що в четвертому кварталі 2020 року було укладено 2,050 млн договорів ОСЦПВ, що на 7,5% більше, ніж за аналогічний період минулого року. Сума страхових платежів становить 1,570 млрд грн (+12,9%). Страховики ОСЦПВ врегулювали понад 41,6 тис. вимог потерпілих у ДТП, за якими заплатили 812,2 млн грн. Показник кількості врегульованих вимог зріс на 10,1% порівняно з четвертим кварталом 2019 року, суми виплат, - на 18,4%. Середня премія становить 762 грн, середня виплата - 19,507 тис. грн.

Трійка страховиків-лідерів за кількістю укладених договорів залишилася незмінною: НАСК "Оранта", СГ "ТАС" і "УПСК". За обсягом зібраних страхових платежів перше місце посідає СГ "ТАС" із показником 184,5 млн грн. Лідерами за кількістю врегульованих вимог потерпілих стали СГ "ТАС", НАСК "Оранта" та "УПСК".

Згідно з графічним інформером "світлофор", більше ніж половина (26) страховиків мають зелені індикатори оцінок за всіма трьома показниками. У попередньому кварталі таких компаній було 29. Причиною змін є збільшення "жовтих" оцінок за показником "Якість врегулювання збитків".

Як і в третьому кварталі 2020 року, жодна страхова компанія не отримала "червоного світла" за показником "Оцінка діяльності страховика", і лише три страхові компанії мають за цим показником жовтий колір "світлофора".

Один страховик отримав незадовільну оцінку за показником "Якість врегулювання збитків" і чотири - за показником "Рівень скарг від потерпілих та страхувальників".

"Зараз можна з упевненістю сказати, що ринок ОСЦПВ стабільно працює в умовах кризи, спричиненої пандемією. Люди, які потрапили в ДТП, можуть бути впевнені в надійності страхового захисту", - зазначає генеральний директор МТСБУ Володимир Шевченко, слова якого наведено в прес-релізі.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Зеленський про угоду з США: базові юридичні речі майже доопрацьовані

Зеленський обговорив з дипломатами роботу на найближчі тижні

Зеленський: Готуємо деталі того, як може функціонувати безпековий контингент в Україні

Кошта: Я приєднуюся до програми BringKidsBack, щоб вимагати безпечного повернення українських дітей

Виставка "База. Ґрунт. Фундамент", присвячена українській боротьбі за незалежність, відкрилася у Софії Київській

Військові Ізраїлю поки що не ведуть масштабного наступу в Газі, щоб не заважати переговорам про заручників

В Офісі президента відбувся брифінг для іноземних дипломатів щодо санкційної політики проти Росії

Суд скасував вирок ексголові Броварської РДА, який скоїв наїзд на чотирьох пішоходів

Трамп продовжив на рік заборону на приймання в американських портах суден з Росії

Єврокомісія хоче прискорити процес відмови у притулку в ЄС вихідцям із "безпечних країн"

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА