21:50 25.03.2021

Середній термін врегулювання страхових подій за ОСЦПВ у IV кв. 2020 року скоротився на три дні, до 79 - МТСБУ

2 хв читати
Середній термін врегулювання страхових подій за ОСЦПВ у IV кв. 2020 року скоротився на три дні, до 79 - МТСБУ

Середній термін врегулювання страхових вимог за заподіяну майну шкоду (від дати ДТП), заявлених за обов'язковим страхуванням цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів (ОСЦПВ), у жовтні-грудні 2020 року скоротився на три дні порівняно з аналогічним періодом роком раніше (82 дні).

Як повідомляється в інформації Моторного (транспортного) страхового бюро України (МТСБУ), для вимог, врегульованих у термін до 365 днів, середній термін врегулювання в четвертому кварталі 2020 року становив 68 днів проти показника 73 дні кварталом раніше.

За даними МТСБУ, у системі прямого врегулювання збитків (ПВЗ) середній термін врегулювання - 40 днів, як і в попередньому кварталі. Частка вимог, врегульованих у термін до 60 днів, становить 58,5%, у термін до 90 днів - 76,7% (+3,2 п.п. проти III кв.-2020).

Також зазначено, що в четвертому кварталі 2020 року було укладено 2,050 млн договорів ОСЦПВ, що на 7,5% більше, ніж за аналогічний період минулого року. Сума страхових платежів становить 1,570 млрд грн (+12,9%). Страховики ОСЦПВ врегулювали понад 41,6 тис. вимог потерпілих у ДТП, за якими заплатили 812,2 млн грн. Показник кількості врегульованих вимог зріс на 10,1% порівняно з четвертим кварталом 2019 року, суми виплат, - на 18,4%. Середня премія становить 762 грн, середня виплата - 19,507 тис. грн.

Трійка страховиків-лідерів за кількістю укладених договорів залишилася незмінною: НАСК "Оранта", СГ "ТАС" і "УПСК". За обсягом зібраних страхових платежів перше місце посідає СГ "ТАС" із показником 184,5 млн грн. Лідерами за кількістю врегульованих вимог потерпілих стали СГ "ТАС", НАСК "Оранта" та "УПСК".

Згідно з графічним інформером "світлофор", більше ніж половина (26) страховиків мають зелені індикатори оцінок за всіма трьома показниками. У попередньому кварталі таких компаній було 29. Причиною змін є збільшення "жовтих" оцінок за показником "Якість врегулювання збитків".

Як і в третьому кварталі 2020 року, жодна страхова компанія не отримала "червоного світла" за показником "Оцінка діяльності страховика", і лише три страхові компанії мають за цим показником жовтий колір "світлофора".

Один страховик отримав незадовільну оцінку за показником "Якість врегулювання збитків" і чотири - за показником "Рівень скарг від потерпілих та страхувальників".

"Зараз можна з упевненістю сказати, що ринок ОСЦПВ стабільно працює в умовах кризи, спричиненої пандемією. Люди, які потрапили в ДТП, можуть бути впевнені в надійності страхового захисту", - зазначає генеральний директор МТСБУ Володимир Шевченко, слова якого наведено в прес-релізі.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА