Інтерфакс-Україна
12:22 09.06.2021

Пасажири "Укрзалізниці" почали частіше купувати квитки онлайн

1 хв читати
Пасажири "Укрзалізниці" почали частіше купувати квитки онлайн

Пасажири "Укрзалізниці" від початку року купили онлайн близько 73% квитків, що на 7% більше, ніж у 2020 році.

Як зазначено в повідомленні на сайті залізничної компанії, від початку 2021 року онлайн було придбано близько 73% квитків, водночас переважна більшість пасажирів робила замовлення через офіційний сайт компанії.

У 2020 році частка онлайн-квитків становила 66%, а у 2019 році - лише 57%.

За даними "УЗ", піковим періодом перевезень цього року стали травневі свята, коли послугами залізничного перевізника скористалися понад 840 тис. людей, а квитки онлайн за цей період придбали близько 71% пасажирів.

Як повідомлялося, "Укрзалізниця" в січні 2021 року запустила власний пілот чат-бота з функцією продажу квитків у месенджерах Viber (ukr_railway) і Telegram(@Ukrzaliznytsia_Tickets_Bot), у першому релізі доступний для поїздів категорії "Інтерсіті+".

"Укрзалізниця" впровадила придбання квитків онлайн у 2012 році.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Окупанти втратили впродовж доби 1070 військовослужбовців

15 жовтня: Яке сьогодні свято, пам’ятні події та цікаві факти

Трекер підтримки України: військова допомога різко скорочується попри нову ініціативу НАТО

Умєров зустрівся у США з представниками найбільших американських оборонних компаній

Оборонні відомства держав НАТО домовляються про спрощення збивання російських літаків – ЗМІ

Перша черга проєктів Американсько-українського інвестфонду вже формується - Свириденко

Велика Британія скликала "Рамштайн", щоб посилити реагування на агресію Путіна в Україні та вторгнення в Європу

ДТЕК обіцяє повернути світло всьому Києву в найближчі години

Бессент: ми прагнемо співпрацювати з партнерами по G7, щоб посилити тиск на Росію

ЄБРР готує додаткові EUR500 млн для термінових закупівель газу "Нафтогазом" – Kyiv Post

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА