Інтерфакс-Україна
12:22 09.06.2021

Пасажири "Укрзалізниці" почали частіше купувати квитки онлайн

1 хв читати
Пасажири "Укрзалізниці" почали частіше купувати квитки онлайн

Пасажири "Укрзалізниці" від початку року купили онлайн близько 73% квитків, що на 7% більше, ніж у 2020 році.

Як зазначено в повідомленні на сайті залізничної компанії, від початку 2021 року онлайн було придбано близько 73% квитків, водночас переважна більшість пасажирів робила замовлення через офіційний сайт компанії.

У 2020 році частка онлайн-квитків становила 66%, а у 2019 році - лише 57%.

За даними "УЗ", піковим періодом перевезень цього року стали травневі свята, коли послугами залізничного перевізника скористалися понад 840 тис. людей, а квитки онлайн за цей період придбали близько 71% пасажирів.

Як повідомлялося, "Укрзалізниця" в січні 2021 року запустила власний пілот чат-бота з функцією продажу квитків у месенджерах Viber (ukr_railway) і Telegram(@Ukrzaliznytsia_Tickets_Bot), у першому релізі доступний для поїздів категорії "Інтерсіті+".

"Укрзалізниця" впровадила придбання квитків онлайн у 2012 році.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Понад половини ветеранів стикаються з перешкодами при працевлаштуванні - дослідження

Очільник МЗС Великої Британії про події на Близькому Сході: це небезпечний момент, закликаю проявити стриманість

ДБР повідомило нові підозри у справі щодо махінацій з виплатами у 110-ї ОМБр

Нацполіція почала загальнодержавну спецоперацію по боротьбі з незаконним обігом зброї та боєприпасів

На Донеччині загинуло двоє цивільних через ворожі обстріли минулої доби

Іранські дрони у найближчі кілька годин досягнуть Ізраїлю, якщо їх не перехоплять раніше - ЗМІ

ЦПД: Наше завдання зараз - вистояти і зберегти державу, ми впораємось з цим у єдності

Модернізація госпітальної мережі має стати інструментом підвищення якості меддопомоги – думка

Глава МЗС України у пʼятницю відвідає Чехію

ПС ЗСУ: минулої ночі знешкоджено 43 з 55 ворожих безпілотників, є влучання у дев'яти локаціях

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА