Інтерфакс-Україна
12:22 09.06.2021

Пасажири "Укрзалізниці" почали частіше купувати квитки онлайн

1 хв читати
Пасажири "Укрзалізниці" почали частіше купувати квитки онлайн

Пасажири "Укрзалізниці" від початку року купили онлайн близько 73% квитків, що на 7% більше, ніж у 2020 році.

Як зазначено в повідомленні на сайті залізничної компанії, від початку 2021 року онлайн було придбано близько 73% квитків, водночас переважна більшість пасажирів робила замовлення через офіційний сайт компанії.

У 2020 році частка онлайн-квитків становила 66%, а у 2019 році - лише 57%.

За даними "УЗ", піковим періодом перевезень цього року стали травневі свята, коли послугами залізничного перевізника скористалися понад 840 тис. людей, а квитки онлайн за цей період придбали близько 71% пасажирів.

Як повідомлялося, "Укрзалізниця" в січні 2021 року запустила власний пілот чат-бота з функцією продажу квитків у месенджерах Viber (ukr_railway) і Telegram(@Ukrzaliznytsia_Tickets_Bot), у першому релізі доступний для поїздів категорії "Інтерсіті+".

"Укрзалізниця" впровадила придбання квитків онлайн у 2012 році.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Ворог втратив 150 осіб на покровському напрямку - Генштаб

Понад 94% українських виробників готові до експорту - опитування Української ради зброярів

Трамп заявив, що ухвалив рішення по відправленню Tomahawk в Україну

Ще одна група ударних дронів суне на Харків - мер

Шмигаль: у найближчі місяці будемо наполегливо працювати над реалізацією стратегії експорту військової продукції

Ворожі удари спровокували пожежу у Харкові, даних щодо постраждалих не надходило

Україна закликала партнерів посилити тиск, щоб зупинити російський ядерний шантаж і запобігти катастрофі в Європі

Для Нідерландів поглиблення промислової співпраці з Україною є ключовим пріоритетом - прем’єр

У Росії зупинив роботу один з найбільших НПЗ після атаки дрона

Україна сподівається на швидку реалізацію мирного плану Трампа щодо Сектору Гази

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА