Харкову необхідно близько десяти нових розв'язок, щоб уникнути транспортного колапсу

Міська влада Харкова хоче виконати поетапну комплексну реконструкцію дорожньо-транспортної мережі, повідомила директор департаменту містобудування та архітектури - головний архітектор міста Тетяна Поліванова.
"Перша частина - пробивка через "Барабашово", друга - двоярусна розв'язка в районі станції метро "Київська". Потім увесь цей потік із Салтівки необхідно вивести в центральну частину міста, тому потрібне розширення вулиць Весніна та Матюшенка. Підтримати цю систему, як зазначили представники громадськості, необхідно пробивкою з вул. Пушкінської на вул. Саперну в бік вул. Героїв Праці", - цитує Поліванову прес-служба міськради.
За словами головного архітектора міста, вул. Весніна планують розширити та зробити по три смуги руху в обидва боки, а також передбачити реверсний рух трамвая від вул. Пушкінської до моста. Поліванова вважає таке рішення виправданим, оскільки на цій лінії маршруту невелика завантаженість.
Секретар Харківської міськради Ігор Терехов вважає, що крім дороги, яка з'єднає центр міста із Салтівкою (спальним районом), необхідно продумати рух на перетинах узвіз Клочківській - вул. Клочківська (у зв'язку з відкриттям зоопарку), а також пр. Гагаріна - пр. Льва Ландау.
"Ми повинні працювати над транспортними розв'язками. Це перший етап. Усього, за нашими розрахунками, потрібно побудувати близько десяти нових розв'язок, щоб у Харкові не було транспортного колапсу. Ми вивчаємо світовий досвід, щоб регулювати транспортні потоки і щоб трафік був безупинним", - сказав Терехов.
Він запросив представників громадськості долучитися до обговорення реконструкції дорожньо-транспортної мережі Харкова, щоб спільно виробити сучасні та комфортні рішення.