Інтерфакс-Україна
21:10 23.08.2021

Кулеба: На ВВС Global News стартувала масштабна промо-кампанія України

2 хв читати
Кулеба: На ВВС Global News стартувала масштабна промо-кампанія України

Міністр закордонних справ України Дмитро Кулеба розповів про початок інформаційної кампанії України на BBC до 30-річчя Незалежності України, метою якої є сформувати стійкий позитивний образ держави за кордоном.

"Проект складається з чотирьох компонентів: рекламна кампанія на офіційній сторінці телеканалу bbc.com, створення на ній спеціального розділу про Україну, показ промо-ролику України на телеканалі BBC Global News у чотирьох регіонах світу та дослідження сприйняття України серед аудиторії ВВС AdScore", - йдеться в прес-релізі МЗС, оприлюдненому в понеділок увечері.

Зазначається, що сукупна аудиторія BBC Global News досягає 121 млн осіб.

Повідомляється, що промо-кампанія України на ВВС триватиме до листопада. Вона розрахована на глядачів у світових фінансових і бізнес-столицях і запускається під ключові економічні події світу. Її цільова аудиторія - міжнародний бізнес, потенційні інвестори, підприємці, власники міжнародних технологічних і фінансових корпорацій.

" Мільйони людей у всьому світі побачать нову Україну — країну інноваторів, інженерів, винахідників і креативних підприємців, які формують порядок денний технологічних змін не лише в Україні, а й у регіоні. У співпраці з редакторською командою ВВС ми створюємо спеціальний розділ про Україну, відкриту для партнерств, інвестицій та міжнародних проектів. Просування позитивного іміджу України за кордоном входить до шести ключових пріоритетів нашої Стратегії зовнішньої політики", - цитує прес-служба главу зовнішньополітичного відомства України, анонсуючи старт кампанії.

Також зазначається, що проект реалізується спільними зусиллями держави і бізнесу, щоб в світі Україну асоціювали з технологіями та інноваціями, новими економічними можливостями, перспективами інвестицій. Кулеба висловив подяку всім українським компаніям, які підтримали проект, і запросив решту українського бізнесу взяти участь.

Креативними партнерами кампанії виступили міжнародне агентство Saatchi & Saatchi Ukraine і команда українського відеографа Назара Дороша.

Проект реалізований Українською асоціацією бізнесу і торгівлі у партнерстві з українськими компаніями Asters, Biosphere Corporation, Depositphotos, DTEK, Sigma Software Group, Smart Holding та SoftServe за підтримки Міністерства закордонних справ України без залучення коштів державного бюджету.

 

 

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Українська видавнича асоціація закликає дозволити купувати книги за кошти з держвиплати "Пакунок школяра"

Трамп: Україна і Росія мають самі визначити, коли проводити зустріч у верхах

Свириденко підтвердила, що її брат проживає за кордоном

Зеленський і Келлог обговорили кроки, які можуть змусити РФ до реальних переговорів

Свириденко: Розраховуємо на підтримку Румунії, щоб Україна та Молдова рухалися шляхом євроінтеграції разом

Земельна ділянка під меморіальне кладовище офіційно зареєстрована за НВМК - Чабанівська селищна рада

Шмигаль обговорив з віцеканцлером ФРН потреби України у фінансуванні виробництва й закупівлі зброї

Клименко та прем’єр-міністр Норвегії вшанували пам’ять жертв влучання російської ракети у Києві

Трамп переконаний, що Путін уникає зустрічі з Зеленським, бо той йому не подобається

Суд продовжив строк дії покладених на Чернишова обов'язків ще на два місяці

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА