Інтерфакс-Україна
21:10 23.08.2021

Кулеба: На ВВС Global News стартувала масштабна промо-кампанія України

2 хв читати
Кулеба: На ВВС Global News стартувала масштабна промо-кампанія України

Міністр закордонних справ України Дмитро Кулеба розповів про початок інформаційної кампанії України на BBC до 30-річчя Незалежності України, метою якої є сформувати стійкий позитивний образ держави за кордоном.

"Проект складається з чотирьох компонентів: рекламна кампанія на офіційній сторінці телеканалу bbc.com, створення на ній спеціального розділу про Україну, показ промо-ролику України на телеканалі BBC Global News у чотирьох регіонах світу та дослідження сприйняття України серед аудиторії ВВС AdScore", - йдеться в прес-релізі МЗС, оприлюдненому в понеділок увечері.

Зазначається, що сукупна аудиторія BBC Global News досягає 121 млн осіб.

Повідомляється, що промо-кампанія України на ВВС триватиме до листопада. Вона розрахована на глядачів у світових фінансових і бізнес-столицях і запускається під ключові економічні події світу. Її цільова аудиторія - міжнародний бізнес, потенційні інвестори, підприємці, власники міжнародних технологічних і фінансових корпорацій.

" Мільйони людей у всьому світі побачать нову Україну — країну інноваторів, інженерів, винахідників і креативних підприємців, які формують порядок денний технологічних змін не лише в Україні, а й у регіоні. У співпраці з редакторською командою ВВС ми створюємо спеціальний розділ про Україну, відкриту для партнерств, інвестицій та міжнародних проектів. Просування позитивного іміджу України за кордоном входить до шести ключових пріоритетів нашої Стратегії зовнішньої політики", - цитує прес-служба главу зовнішньополітичного відомства України, анонсуючи старт кампанії.

Також зазначається, що проект реалізується спільними зусиллями держави і бізнесу, щоб в світі Україну асоціювали з технологіями та інноваціями, новими економічними можливостями, перспективами інвестицій. Кулеба висловив подяку всім українським компаніям, які підтримали проект, і запросив решту українського бізнесу взяти участь.

Креативними партнерами кампанії виступили міжнародне агентство Saatchi & Saatchi Ukraine і команда українського відеографа Назара Дороша.

Проект реалізований Українською асоціацією бізнесу і торгівлі у партнерстві з українськими компаніями Asters, Biosphere Corporation, Depositphotos, DTEK, Sigma Software Group, Smart Holding та SoftServe за підтримки Міністерства закордонних справ України без залучення коштів державного бюджету.

 

 

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Виставка української писанки відкрилася в Римі

У харківських лікарнях залишається 18 постраждалих внаслідок п’ятничної ракетної атаки - Синєгубов

Американський план українського врегулювання не передбачає гарантій безпеки з боку США - ЗМІ

Консультації США та Ірану щодо атома проходять у Римі - ЗМІ

Поліція Києва затримала чотирьох нападників на військового у київському Гідропарку, їм готується підозра

ЄС відклав покарання Apple та Meta перед початком торговельних переговорів з США – ЗМІ

РФ докладає величезних зусиль, щоб вплинути на результати виборів у Молдові та використати її проти України – Санду

Raiffeisen Business Online попередив про технічні роботи з вечора суботи

Пожежа пошкодила споруди українського етнографічного музею на схід від Едмонтона в Канаді – ЗМІ

В Київській області через спалювання сухої трави загинули двоє людей

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА