Інтерфакс-Україна
13:20 27.12.2021

Продажі у США у святковий сезон підскочили на 8,5%

1 хв читати
Продажі у США у святковий сезон підскочили на 8,5%

Продажі в США у святковий сезон підскочили на 8,5% порівняно з минулим роком на тлі збільшення витрат споживачів на одяг, прикраси та електроніку, свідчить доповідь Mastercard SpendingPulse.

Продажі у святковий сезон (з 1 листопада по 24 грудня) зросли і у фізичних магазинах, і онлайн. Споживачі почали обирати подарунки раніше, ніж зазвичай, цього року на тлі численних акцій і пропозицій від ритейлерів.

Обсяги продажу одягу підскочили на 47%, ювелірних прикрас - на 32%, електроніки - на 16% порівняно з аналогічним періодом 2020 року.

Продажі в усіх трьох категоріях збільшилися, як мінімум, на 20% порівняно з допандемійним рівнем у 2019 році.

Продажі в торговельних центрах зросли на 21% порівняно з минулим роком і на 11% порівняно з 2019 роком.

Тим часом продажі онлайн збільшилися на 11%. На електронну торгівлю припало близько 21% від усіх продажів у святковий сезон.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Трамп планує скоротити фінансування Держдепу майже наполовину

Тривалість базової підготовки для окремих категорій військовослужбовців зменшено до 1 місяця із 1 травня

У Нацгвардії створили два корпуси, які очолили командири "Азову" та "Хартії"

За 22 дні т. зв. "енергетичного перемир’я" окупанти вбили у 2,5 раза більше українців, ніж за такий самий період до того

У ЦПД спростували дезінформацію щодо 4,8 тис. загиблих у Курській області військових з інших країн

Раді пропонують продовжити строк дії воєнного стану

Дві безробітні жительки Київщини на замовлення ворога готували підрив будівлі поліції у Вінниці

В Курську є влучання у склад боєприпасів

Група Макфола-Єрмака працюватиме над новими енергетичними та технологічними санкціями проти РФ

Окупанти за 9 місяців вчинили 28 тис злочинів, з них майже 27 тис. воєнні, загинуло 57 дітей – Нацполіція

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА