Інтерфакс-Україна
13:20 27.12.2021

Продажі у США у святковий сезон підскочили на 8,5%

1 хв читати
Продажі у США у святковий сезон підскочили на 8,5%

Продажі в США у святковий сезон підскочили на 8,5% порівняно з минулим роком на тлі збільшення витрат споживачів на одяг, прикраси та електроніку, свідчить доповідь Mastercard SpendingPulse.

Продажі у святковий сезон (з 1 листопада по 24 грудня) зросли і у фізичних магазинах, і онлайн. Споживачі почали обирати подарунки раніше, ніж зазвичай, цього року на тлі численних акцій і пропозицій від ритейлерів.

Обсяги продажу одягу підскочили на 47%, ювелірних прикрас - на 32%, електроніки - на 16% порівняно з аналогічним періодом 2020 року.

Продажі в усіх трьох категоріях збільшилися, як мінімум, на 20% порівняно з допандемійним рівнем у 2019 році.

Продажі в торговельних центрах зросли на 21% порівняно з минулим роком і на 11% порівняно з 2019 роком.

Тим часом продажі онлайн збільшилися на 11%. На електронну торгівлю припало близько 21% від усіх продажів у святковий сезон.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Мовний омбудсмен: Україномовний контент має бути високоякісним, а не лише для заповнення ефіру

Апеляційний суд підтвердив рішення про стягнення з Бахматюка 1,22 млрд грн на користь НБУ

Премія кінокритиків "Кіноколо" оголосила претендентів на нагороду 2025р.

У Баварії засудили трьох чоловіків за шпигунство і підготовку диверсій на користь Росії

Гендиректор StarLihgtMedia Богуцький: Думаю, зараз на телебаченні буде "рік Цимбалюка"

Гендиректор "1+1" Пахольчук: Ми дуже чекаємо на програму "1000 годин контенту"

Гендиректор StarLihgtMedia Богуцький: Я не бачу інтересу до української мови від державних чиновників

Сибіга: Маємо значний потенціал у розвитку взаємовигідної співпраці з оборонними підприємствами Словенії

В Україні у п'ятницю невеликі дощі, в суботу переважно без опадів

Виробник макаронів "Стрілець" на Харківщині постраждав від атаки БПЛА

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА