Інтерфакс-Україна
13:20 27.12.2021

Продажі у США у святковий сезон підскочили на 8,5%

1 хв читати
Продажі у США у святковий сезон підскочили на 8,5%

Продажі в США у святковий сезон підскочили на 8,5% порівняно з минулим роком на тлі збільшення витрат споживачів на одяг, прикраси та електроніку, свідчить доповідь Mastercard SpendingPulse.

Продажі у святковий сезон (з 1 листопада по 24 грудня) зросли і у фізичних магазинах, і онлайн. Споживачі почали обирати подарунки раніше, ніж зазвичай, цього року на тлі численних акцій і пропозицій від ритейлерів.

Обсяги продажу одягу підскочили на 47%, ювелірних прикрас - на 32%, електроніки - на 16% порівняно з аналогічним періодом 2020 року.

Продажі в усіх трьох категоріях збільшилися, як мінімум, на 20% порівняно з допандемійним рівнем у 2019 році.

Продажі в торговельних центрах зросли на 21% порівняно з минулим роком і на 11% порівняно з 2019 роком.

Тим часом продажі онлайн збільшилися на 11%. На електронну торгівлю припало близько 21% від усіх продажів у святковий сезон.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Макрон закликав Пезешкіана утриматися від ескалації з Ізраїлем

ЄС закликав держави Близького Сходу до стримання та відмови від подальших кроків, які можуть призвести до серйозних наслідків

Велика Британія перекидає літаки на Близький Схід для підтримки регіональної безпеки – Стармер

Зеленський повідомив про звільнення Андріївки на Сумщині

Зеленський: Російські ударні дрони залишаються щоденною загрозою, захисту українського неба має бути більше

Серед повернених військовополонених з РФ є захисники Маріуполя та "Азовсталі"

Ворог продовжує обстрілювати Дніпропетровщину, з двох громад евакуювали більш ніж 50 людей

Через атаку Ірану на Ізраїль постраждав консул Хорватії та його дружина

Ядерна програма Ірану загрожує не лише Ізраїлю, а й Саудівській Аравії та стабільності всього регіону

УЧХ працював на місці російського обстрілу Запоріжжя

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА