Інтерфакс-Україна
13:20 27.12.2021

Продажі у США у святковий сезон підскочили на 8,5%

1 хв читати
Продажі у США у святковий сезон підскочили на 8,5%

Продажі в США у святковий сезон підскочили на 8,5% порівняно з минулим роком на тлі збільшення витрат споживачів на одяг, прикраси та електроніку, свідчить доповідь Mastercard SpendingPulse.

Продажі у святковий сезон (з 1 листопада по 24 грудня) зросли і у фізичних магазинах, і онлайн. Споживачі почали обирати подарунки раніше, ніж зазвичай, цього року на тлі численних акцій і пропозицій від ритейлерів.

Обсяги продажу одягу підскочили на 47%, ювелірних прикрас - на 32%, електроніки - на 16% порівняно з аналогічним періодом 2020 року.

Продажі в усіх трьох категоріях збільшилися, як мінімум, на 20% порівняно з допандемійним рівнем у 2019 році.

Продажі в торговельних центрах зросли на 21% порівняно з минулим роком і на 11% порівняно з 2019 роком.

Тим часом продажі онлайн збільшилися на 11%. На електронну торгівлю припало близько 21% від усіх продажів у святковий сезон.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Одна людина постраждала через атаку російського дрона в Миколаївській області - ОВА

Сутички відбулись у Вінниці при спробі поліцейських заблокувати громадянина, якого розшукував ТЦК

Дві масштабні пожежі в екосистемах у передмісті Харкова локалізовано, триває їх ліквідація

Військові розкритикували вилучення 8 млрд грн з бюджету Києва, відзначивши, що столиця дає їм найбільше дронів

В "Укроборонпромі" працює майже 1 тис. ветеранів - Сметанін

Досвід українських воїнів матиме значення при зміні підходів до трансатлантичної оборони – Рютте

Двох хлопців 21 та 22 років вдалося повернути з окупованого Криму – Єрмак

Прокуратура через суд повернула місту ділянку набережної Дніпра неподалік ЖК River Stone

КНР готова відігравати конструктивну роль у врегулюванні війни в Україні – МЗС на відмову від гарантій безпеки

США можуть надати Україні повітряну підтримку розвідкою у рамках гарантій безпеки – ЗМІ

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА