Інтерфакс-Україна
13:20 27.12.2021

Продажі у США у святковий сезон підскочили на 8,5%

1 хв читати
Продажі у США у святковий сезон підскочили на 8,5%

Продажі в США у святковий сезон підскочили на 8,5% порівняно з минулим роком на тлі збільшення витрат споживачів на одяг, прикраси та електроніку, свідчить доповідь Mastercard SpendingPulse.

Продажі у святковий сезон (з 1 листопада по 24 грудня) зросли і у фізичних магазинах, і онлайн. Споживачі почали обирати подарунки раніше, ніж зазвичай, цього року на тлі численних акцій і пропозицій від ритейлерів.

Обсяги продажу одягу підскочили на 47%, ювелірних прикрас - на 32%, електроніки - на 16% порівняно з аналогічним періодом 2020 року.

Продажі в усіх трьох категоріях збільшилися, як мінімум, на 20% порівняно з допандемійним рівнем у 2019 році.

Продажі в торговельних центрах зросли на 21% порівняно з минулим роком і на 11% порівняно з 2019 роком.

Тим часом продажі онлайн збільшилися на 11%. На електронну торгівлю припало близько 21% від усіх продажів у святковий сезон.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Вітренку не подобається політика Міносвіти щодо реорганізації університетів і збільшення вартості за контрактне навчання

Вітренко: якщо матиму змогу, то братиму участь у наступних виборах ректора КНУ ім. Шевченка

Вітренко заперечує зв'язки з ексдепутатом Київради Комарницьким

Внаслідок серії ворожих ударів по Куп'янську постраждали четверо мирних мешканців

Росіяни ударили по Слов'янську з РСЗВ "Торнадо-С", загинув цивільний, ще троє дістали поранень

У Нікополі російський обстріл забрав життя 27-річної жінки

Близько 13:00 ворог завдав удару по території Сумської громади, загинули двоє людей

Вітренко подаватиме в суд, якщо НАЗЯВО не доведе наявність плагіату в його роботах

Ворог окупував Зірку на Донеччині та Білогорівку на Луганщині - DeepState

Вітренко: зі мною жодних розмов і пропозицій посади міністра не було, але якщо запропонують, я не відмовлюся

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА